Keski-ikäisillä miehillä on yksi supervoima, joka on ylitse muiden
Iltalehden kolumni: https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/fcccc264-5774-47b9-a2be-3585b3e4fce4
Kommentit (97)
"Muistan, kun havahtuminen kunnon miesten mahtavuuteen jysähti päähäni jokunen vuosi sitten. Sitä ennen olin pitänyt esimerkiksi insinööriä maailman tylsimpänä ammattina. Mutta eihän se ole sitä!"
Ok Anne, vaikutat erittäinkin lämpimältä ja avoimelta persoonalta... mikäs itse olet ammatiltasi?
Olipa hauska kolumni. Eiköhän se ole parempi vaan että molemmat hoitaa omat osuutensa suhteissa ja nämä voi sopia keskenään mitä ne on. Minä kyllä hoidan autot, pyörät ja muut kuntoon mutta turha minun on alkaa hajottamaan imurilla koko taloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K-karuselliteoria siis pitää paikkaansa.
Ei pidä. Se on katkerien miesten keksimä pilkkauskeino naisille.
Miten niin? Juuri kolumnistikin sanoi ettei hän nuorempana kavereineen edes katsonut näitä kilttejä insinöörejä päin, vaan niitä tukka sekaisin olevia hyvännäköisiä nahkarotsityyppejä joiden tulevaisuudensuunnitelmat olivat luokkaa "vois perustaa bändin".
Sitten kun tuli 45 mittariin, alkoi kiltteyden ja stabiilin ammatin vaatiminen.
Eli perhe perustettiin tälläisen Vois perustaa bändin -tyypin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Impotenssi
Miesvihaa heti ekassa kommentissa ja mammat peukuttaa. Seuraavassa ketjussa taas samat valittavat naisvihaa :D
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun keski-ikäiset miehet eivät halua keski-ikäisiä naisia, vaan niitä 18-30-vuotiaita tissejä ja persettä heruttavia instakeikistelijöitä.
MIks pitäis haluta sellaisia, jotka ovat dissannet sua edelliset 25 vuotta?
Anne ei tunnu miettivän kolumnissaan tilannetta lainkaan sen "kiltin miehen" osalta mitä tulee tämän OMAAN nuoruuteen.
Millaista psykologista tuhoa tapahtuu sen "kiltin insinöörin" aivoissa kun se on ensin koko teini-iän ja sitten ison osan aikuisuudestaan ilman seksiä ja näiden Annejen pilkattavana, kunnes sitten rahapussin pullottaessa kelpaakin keski-ikäisenä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Juuri kolumnistikin sanoi ettei hän nuorempana kavereineen edes katsonut näitä kilttejä insinöörejä päin, vaan niitä tukka sekaisin olevia hyvännäköisiä nahkarotsityyppejä joiden tulevaisuudensuunnitelmat olivat luokkaa "vois perustaa bändin".
Sitten kun tuli 45 mittariin, alkoi kiltteyden ja stabiilin ammatin vaatiminen.
Eli perhe perustettiin tälläisen Vois perustaa bändin -tyypin kanssa?
Yleensä ei, mutta niillä nahkarotsibändityypeillä on eri Annejen ja Annikoiden kanssa lehtolapsia siellä sun täällä. Jos et hyväksy näitä osana suhdetta olet naisvihaaja.
Järkyttävän kuuloinen nainen. Ensin myöntää että pilkkasi nuorempana niitä ns. kilttimiehiä mutta nyt kun ikää on tullut niin firman omistajat ja hyväpalkkaiset insinöörit kelpaavatkin (artikkelin mukaan tarjoutumalla maksamaan hänen kulujaan!)
Vierailija kirjoitti:
Anne ei tunnu miettivän kolumnissaan tilannetta lainkaan sen "kiltin miehen" osalta mitä tulee tämän OMAAN nuoruuteen.
Millaista psykologista tuhoa tapahtuu sen "kiltin insinöörin" aivoissa kun se on ensin koko teini-iän ja sitten ison osan aikuisuudestaan ilman seksiä ja näiden Annejen pilkattavana, kunnes sitten rahapussin pullottaessa kelpaakin keski-ikäisenä?
Todennäköisesti se oma Anne pihtaa kun ei koe mitään vetoa siihen insinööriin rahoista huolimatta, ja alkavat ravata h..rissa kun rahaa riittää siihen. Jos jää kiinni niin vaimo alkaa vaatimaan että prostituutio kielletään.
Supervoima on ja pysyy vain itselläni,naiset on nähty,ei enää kiitos mitään yhdessäasumista.
On, ilkeys. Pahimpia soittajia asiakaspalvelussa ovat keski-ikäiset ja vanhat miehet. Kun miehen tärkein ruumiinosa vain retkottaa, niin vastenmielinen käytös muita kohtaan lisääntyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vatut ole, Anne itse myönsi kolumnissaan että hän lähipiireineen juoksi koko nuoruuden niiden hyvännäköisten työttömien renttujen ja haihattelijoiden perässä, ja nyt kun ikää on tullut lähemmäs 50 vuotta mittariin niin halutaankin joku vakavarainen elättäjä.
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäiset miehet ainakin ahistelee naisia ja tyttöjä eniten. Tämä oma henkilökohtainen kokemus ja muidenkin kertomana yleistä.
Ja pih pah. Ikinä en ole ahdistellut ja en ahdistele nytkään. Eikä ahdistele kukaan sellaisista miehistä, piireissä joissa itse liikun. Sellaista katsottaisi hyvin pahalla ja lopulta vietäisiin porukalla saunan taakse. Arvatenkin tähänkin pätee sama logiikka kuin miesten tekemiin rikoksiin; 4% miehistä tekee 80% miesten tekemistä rikoksista, loput 96% miehistä sitten tekevät sen 20%.
Ymmärrän, että asia helposti vaikuttaa olevan toisin, mutta tilastofakta on tuo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vatut ole, Anne itse myönsi kolumnissaan että hän lähipiireineen juoksi koko nuoruuden niiden hyvännäköisten työttömien renttujen ja haihattelijoiden perässä, ja nyt kun ikää on tullut lähemmäs 50 vuotta mittariin niin halutaankin joku vakavarainen elättäjä.
Tämä kolumni tuntuu olevan kova paikka monille naisille täällä.
Hehheh, mä olen näitä 5-kymppisiä Anneja tuupannut useitakin, olen "jännämies" ja kuulen vähän väliä, että oma mahamies insinööri on ihana, mutta liian kiltti. Tarvii kuulemma välillä vähän sähköä. Sitten mennään kotiin mun siemenet sisällä katselemaan telkkua.
No ohhoh..
En allekirjoita tätä yhtään.
En nuorena tuntenut mitään vetoa taivaanrannanmaalareita kohtaan.
Ihan tavallinen suomalainen mies. Se oli miesmaku nuorena, ja on edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellaki näin on. Mä sain pakit kakskymppisinä daameilta ku renttumiehet kiinnosti niitä enemmän.
Sinä juoksitkin niiden jännätyttöjen perässä etkä huomannut vaatimattomia kilttityttöjä.
Miehenä voin sanoa että tässäkin näkökulmassa on totuuden siemen. Jos ajattelen luokkakavereitani, niin ne "tylsät harmaavarpuset", jotka eivät olleet koko ajan äänessä, olivat lopulta niitä jotka tekivät harkittuja päätöksiä, kouluttautuivat ja muutenkin näkivät vaivaa menestymisensä eteen. Eikä kyse ole siitä että he oikeasti olisivat olleet tylsiä - olivatpahan vain hiljaa, kun suulaimmat tytöt varasivat estradin. He myös pyrkivät hämäämään kaikkia määrittelemällä sitä mitkä ovat toivottavia ominaisuuksia tytöillä ja mitkä eivät - tietenkin oman itsensä eduksi.
Olen aina pitänyt kilteistä miehistä ja insinööreistä.
ai että, kannattaa olla selibaatissa ja naistennaurattajan sijasta naisten naurun kohteena ensimmäiset 40 vuotta elämästään että pääsee maksamaan annen ravintolalaskuja. :DD
surullinen kolumni...