Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset sanoo ettei heillä ole velvollisuutta antaa miehille seksiä, tai välittää miesten yksinäisyydestä

Vierailija
24.07.2025 |

Kuulostaa ensi alkuun ihan ok jutulta, mutta kun tarkemmin miettii asiaa...

Naiset eivät ymmärrä miten tärkeää seksi on miehelle ja millaisia mielenterveysongelmia sen puutos voi saada aikaan.

Jos ajatellaan että miehen velvollisuus olisi puolustaa maataan ja kaikkia naisia, niin vähintä mitä naiset voi tehdä, on antaa pillua.

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap et saa pillua, missä asut ja mikä sussa on vialla? Täällä pk-seudulla sitä on tarjolla niin paljon, että kaikkia ei kerkiä eikä jaksa panna jos haluaa jotain muutakin kesällä tehdä.

Vierailija
62/74 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on hyvä periaate. Vastavuoroisesti minulla ei miehenä ole velvollisuutta mennä väliin jos näen naista ahdisteltavan tai kuunnella minulle seksiä antamattomien naisten huolia. Myöskään palkkaerot ei kiinnosta minua yhtään.

Musta on aina hauskaa, kun nää tyypit ajattelee, että joku "yhyy en saa tarpeeksi pillua" -tasoinen "ongelma" on verrattavissa epäreiluun palkkaukseen. Jos esim. tämän kirjoittaja saisi vähemmän palkkaa pelkän pärstäkertoimen perusteella, niin voin vakuuttaa, että ongelma alkaisi hetkessä tuntua hänestä paljon isommalta kuin joku pillunpuute.

----------------------

Jos-jos, kysehän oli kiinnostaako toisen sukupuolen ongelmat, eikä miltä joku ongelma tuntuu. Tässäkin ketjussa on lukuisia kontribuutioita, joissa vtuillaan miesten ongelmille ja kehoitetaan pariutumaan toisten miesten kanssa. Mua ei kiinnosta naisten ongelmat, valittakaa toisillenne. "Yhyy, en saa palkkaa, koska olen nainen". Empatian puute toimii molemmin päin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisten pitäisi "antaa" kun eihän miehetkään anna naisille. Kuuluisin lause on miehen suusta jokainen on vastuussa omasta orgasmistaan ja pääasia ettämies ja muna nauttii.

Vierailija
64/74 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisten pitäisi "antaa" kun eihän miehetkään anna naisille. Kuuluisin lause on miehen suusta jokainen on vastuussa omasta orgasmistaan ja pääasia ettämies ja muna nauttii.

Sitten ne samat miehet itkee kun eivät saa naisilta pillua. Mutta ne miehet saa tunnetusti, jotka ovat vastuussa naisensa orgasmeista.  Sitä voi mies miettiä kumpaan ryhmään miehiä haluaa kuulua eikä valittaa pillun puutetta. Ihan miehen oma valinta. Itse olen pitänyt huolen, etten ole sitten teini-iän kokenut pillun puutetta. 

Vierailija
65/74 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole yksinäisyyttä eikä puutteita, kun vaimoani hyvin kohteen ja kunnioitan. Kuten muitakin naisia. Vaimoni on tasavertainen kanssani kaikessa. Seksissä saa orgasminsa, kuten minäkin. Olemme jakaneet elämän niin että tuetaan ylä ja ala mäessä. 

Vierailija
66/74 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen se oikea halu loppuu, kun velvollisuudesta aletaan "antamaan"!

Vierailija
67/74 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä pakko kommentoida: Miten sairasta p...kaa jotkut maalaiset kotirun...rit jaksavatkaan itkeä! Jos joku mainen näin sanoo, on ukolla peiliin katsomisen aika! Mene takaisin sinne keskisuomeen hetekan alle, mihin iskä ja äiskä voivat antaa sinulle ylistyskommentteja! Sairasta! 

Vierailija
68/74 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehen yksinäisyys on sitä ettei saa pillua niin sitten se ei ole yksinäisyyttä. Se on kuin joku valittaisi ettei ole ystäviä mutta ystävältä odotetaankin vaikka terapeutin ja vierihoitajan roolia. 

Jos puute on pillusta tai työpaikasta ja mies on syrjäytynyt sitten jotenkin siksi, ei mielestäni ole mielekästä puhua että seksi naiselta sen korjaisi. Mies jolla ei ole työtä eikä ystäviä voi silti saada joltain syrjäytyneeltä naiselta seksiä ja kokea olevansa aivan hukassa. Ja samoin mies voi olla todellinen työtön erakko jolla ei ole naista eikä ystäväpiiriä, eikä sitä suuremmin kaipaakaan.

Eli en usko että seksin jakaminen miehille itsessään nostaa yhdenkään miehen itsetuntoa niin että hänen yksinäisyytensä katoaa. Näille toivottomimmille miehille on myös todella, todella vaikea olla ystävänä, miesten sekä etenkin naisten, koska se kanssakäyminen on niin ikävää. 

Jos taas seksiä ja antamista käytetään synonyymina parisuhteelle, puolisolle, on se jo ymmärrettävämpi inhimillinen tarve mutta pitäisi sitten puhua siitä. 

Vierailija
69/74 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on hyvä periaate. Vastavuoroisesti minulla ei miehenä ole velvollisuutta mennä väliin jos näen naista ahdisteltavan tai kuunnella minulle seksiä antamattomien naisten huolia. Myöskään palkkaerot ei kiinnosta minua yhtään.

No et ole välittänyt niistä muutenkaan, joten miten tää on joku kauppa? Vai alkaisitko noista välittää, jos naiset alkais yleisesti itseään jakamaan? Luuleenpa, et ei sinua kiinnosta naisten, jos miestenkään, ongelmat.

Vierailija
70/74 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä löytyy yleensä 2 kättä, joilla voi hoidella itsensä. Ei siihen naista tarvita.

Mitä teiltä naisilta löytyy? Pelkkä pillu. Ei mitään muuta hyödyllistä.

hyvä puoli on se että sinun ei ole mikään pakko olla naisten kanssa, jos naiset kerran niin kamalia ovat. Ehkä tykkäisit olla parisuhteessa miehen kanssa?

Erikoista, että täällä silti hengailet. Naisten kanssa.

Vierailija
71/74 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta on aina hauskaa, kun nää tyypit ajattelee, että joku "yhyy en saa tarpeeksi pillua" -tasoinen "ongelma" on verrattavissa epäreiluun palkkaukseen. Jos esim. tämän kirjoittaja saisi vähemmän palkkaa pelkän pärstäkertoimen perusteella, niin voin vakuuttaa, että ongelma alkaisi hetkessä tuntua hänestä paljon isommalta kuin joku pillunpuute.

----------------------

Jos-jos, kysehän oli kiinnostaako toisen sukupuolen ongelmat, eikä miltä joku ongelma tuntuu. Tässäkin ketjussa on lukuisia kontribuutioita, joissa vtuillaan miesten ongelmille ja kehoitetaan pariutumaan tois

Siispä feminismi. Kuka on yllättynyt?

Vierailija
72/74 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No et ole välittänyt niistä muutenkaan, joten miten tää on joku kauppa? Vai alkaisitko noista välittää, jos naiset alkais yleisesti itseään jakamaan? Luuleenpa, et ei sinua kiinnosta naisten, jos miestenkään, ongelmat.

Miksi muuten kutsutaan sellaisia naisia  jotkat jakavat itseään yleisesti? Vaimomatskuksi? Ai niin, nyt pitäisi aloittajan saada itselleen tämä himokas neitsyt. Eikä tietenkään liian himokas.

Vierailija
73/74 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kela korvattu ilotyttö olisi pelastus monelle miehelle. Naiset saisi töitä ja miehet elmäniloa.

Vierailija
74/74 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa nyt jo toi iänikuinen tappelu. Ootte kuin pienet sisarukset autossa. "Toi koski muhun! Toi hengitti tännepäin! Äitii!"

Ihan oikeasti. Tuolta kuulostaa kaikki nämä mies-nais-valtaistuintaistelut.