Miksi misseillä on tuollainen TÄTI LOOK? Parikymppiset näyttävät 50v pöyhkeine hiuksineen ja minttimeikkeineen?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella väität tätilookiksi?
No juuri kirjoitin, pöyhkeä tukka kuin Dallasista ja meikkityyli vanhentaa. Jakkupukua ym. Parikymppinen ihminen
Ei tuo tukka pöyhkeä ole. Jakkupuku on hyvä asu työpaikalla esimerkiksi.
Kyllä meillä ainakin vilkaistaisiin useamman kerran, jos ilmestyisin töihin jakkupuku päällä. Ei niitä enää käytä edes johtajat jos ei sitten olla jossain hyvin konservatiivisella alalla.
Jakkupuku toimii aina. Jos teidän työpaikalla ei olla sitä tajuttu, ei se ole toisten ongelma.
Juntit mammat alapeukuttavat. Toisaalta eihän jakkupuku edes mahdu lihavalle ih
Ei kyllä, jos ostaa one size -jakkupuvun. Mutta mahtuu, jos käy kaupassa, jossa on eri kokoja myynnissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ap sitten haluaisi tämän henkilön pukeutuvan?
Vesiraja-pin up -mekkoon? Sekö ei olisi naista esineellistävää?
Miksei voi olla omanlaisensa? Se polkkatukkainen missi oli virkistävä poikkeus ja kuinka paljon hänen hiuksistaan sanomista tuli? Nämä tupeeratut tuovat mieleen jotkut Tanja Vienoset kaukaa kasarilta/ysäriltä. Olisi nuorille naisillekin parempi esikuva olla omanlainen ja menestyä missikuvioissa.
Jos nämä missit ovatkin omanlaisiaan? Mistä sinä tiedät, millainen heidän tyylinsä on ja missä he viihtyvät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei voi olla omanlaisensa? Se polkkatukkainen missi oli virkistävä poikkeus ja kuinka paljon hänen hiuksistaan sanomista tuli? Nämä tupeeratut tuovat mieleen jotkut Tanja Vienoset kaukaa kasarilta/ysäriltä. Olisi nuorille naisillekin parempi esikuva olla omanlainen ja menestyä missikuvioissa.
Jos nämä missit ovatkin omanlaisiaan? Mistä sinä tiedät, millainen heidän tyylinsä on ja missä he viihtyvät?
No kenelle nämä em. kuvat on tarkoitettu? Että niistä otetaan näitä samoja tupeerattuja olkapäätoppauskuvia suoraan Dallasin ajoilta? Ketä ne kuvat palvelee? Miksei voi olla niitä omanlaisiaan kuvia?
No kenelle nämä em. kuvat on tarkoitettu? Että niistä otetaan näitä samoja tupeerattuja olkapäätoppauskuvia suoraan Dallasin ajoilta? Ketä ne kuvat palvelee? Miksei voi olla niitä omanlaisiaan kuvia? Koko missi-instituutio tuntuu niin tunkkaiselta että lapset laitetaan johonkin mamma lookkiin vain joidenkin ikäharppujen missiemojen vuoksi. Miksei missikisat voi olla nuorten kilpailuja kuten osanottajatkin?
Täh? Mitä oikein yrität selittää?
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset haluavat kilpailla ulkonäöllä, eikö tämä ole nyt jo niin vanha ja naisia alistava ja esineellistävä juttu, että he voisivat ja kasvaa ulos näistä ja keskittyä edes vähän johonkin muuhun kuin pelkkään ulkonäköön pienestä pitäen.
Olet ruma. Haluat pienentää muita. Se on henkistä pahoinpitelyä.
Kaikesta on aina kilpailtu.
Minua kiinnostaa täällä rumien maassa se glamour, että kuka on Suomen kaunein.
Olet taatusti kateellinen myös linnan juhlien hienoista mekoista.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse ruma läski Vanhapiika ja siksi haukun kauniit naiset...anteeksi, eihän se minulta ole pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse ruma läski Vanhapiika ja siksi haukun kauniit naiset...anteeksi, eihän se minulta ole pois.
Niin varmaan olet.
Itse olen 50 enkä kyllä näytä tuollaiselta. Mistä sait päähäsi, että 5-kymppiset ovat tuon näköisiä?
Kannattaa käydä jossain ulkomailla sieltä Pyhtään kunnanvirastosta.