Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen vähän ihastunut 63- vuotiaaseen mieheen

Vierailija
23.07.2025 |

Eikä hän välitä minusta ollenkaan. N42

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä? 

Vierailija
42/56 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap joku av-tier tankki? Minkään ikäiset miehet eivät kiinnostu sellaisista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minuakin kaupassa vilkuilee yksi nelikymppinen nainen mutta hiukset on värjätty mustaksi ja tatuointeja löytyy. Enkä ole kiinnostunut perässä vedettävistä kaupankassoista muutenkaan.

- Mies 65v.

Vierailija
44/56 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin vaan, että olenko hänelle liian vanha. Hän saisi kyllä nuorempaakin kun minä, on hoikka ja hyväkuntoinen.

Ja tyhmä olet.

Vierailija
45/56 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on seksisuhde varatun 63v miehen kanssa. Olen itse 45v. Mulla on tunteita miestä kohtaan, mutta ei mies mun vuoksi eroa. Ja toisaalta haluaisinko edes tuollaista pettävää miestä. Nautin hyvästä seksistä niin kauan kuin sitä riittää. Parisuhteeseen voisi sitten ottaa jossakin kohtaa jonkun oman ikäisen tai vain vähän vanhemman.

Vierailija
46/56 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Tuon ikäiset ovat hulluina sinun ikäisiin. Varsinkin jos olet hoikka ja tyttömäinen.

Tai sinulla on isot kaaaannnuuut.

Vierailija
47/56 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Tuon ikäiset ovat hulluina sinun ikäisiin. Varsinkin jos olet hoikka ja tyttömäinen.

Yi kolmekymppiset on jo ehdottomasti yli-ikäisiä. 

t: Danny

Vierailija
48/56 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä vanhalla ukolla teet?

Mitä tehdään miehellä jonka hiukset kimaltelevat hopean sävyssä auringonpaisteessa. Tyylikäs puku kertoo, että hän arvostaa itseään. Kohtelias käytös, että hän arvostaa muita. Sulava käytös naisten kanssa kertoo, että hän osaa ottaa naiset huomioon niin yleisellä paikalla kuin myös kaksin romanttisessa ympäristössä.

Tuollaisia ovat korkeintaan 8-kymppiset miehet. 60-luvulla syntyneet liikkuvat bändipaidoissa. 

Vierailija
49/56 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä vanhalla ukolla teet?

Mitä tehdään miehellä jonka hiukset kimaltelevat hopean sävyssä auringonpaisteessa. Tyylikäs puku kertoo, että hän arvostaa itseään. Kohtelias käytös, että hän arvostaa muita. Sulava käytös naisten kanssa kertoo, että hän osaa ottaa naiset huomioon niin yleisellä paikalla kuin myös kaksin romanttisessa ympäristössä.

Tuollaisia ovat korkeintaan 8-kymppiset miehet. 60-luvulla syntyneet liikkuvat bändipaidoissa. 

En ole koskaan liikkunut bändipaidassa, enkä kyllä hautajaisia lukuunottamatta puvussakaan.

t:62v mies

Vierailija
50/56 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi voi, oletko varma miehen tunteista? Pieni epäkohteliaisuus tmv. ihastuksesi puolelta saattaa kertoa jännityksestä.  

Vierailija
51/56 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää aika kymmenvuotisen, on ollut laskukausi pienen ihmisen. Nyt kun pääsisi taas takaisin normaaliin elintasoon muutaman vuoden päästä, niin se haluttu elämä on kuitenkin jo takanapäin. Yli 60-vuotiaisiin ihastuneita ei ainakaan liikaa ole. Olen iloinen edes yhdestä, joten annahan mennä.

Vierailija
52/56 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyll maar se ole sitt mää..M63.

Vierailija
53/56 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaiken takana voi olla raha

Jaa meinaat että kun ukkeli jää ihan kohta eläkkeelle, se tarvitsee työssäkäyvän naisen elättämään itsensä, koska tulot tippuvat niin paljon? Ei ole kyllä mikään unelmadiili sille naiselle. Toivottavasti eläkevaari hoitaa kotia innokkaasti, kun sillä on siihen aikaa.

Vierailija
54/56 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap. Mistä päättelit ettei kiinnosta? 

Vierailija
55/56 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös kysyn ap:lta, että mistä tiedät ettei ole kiinnostunut. Oletko siis jo lähestynyt häntä asian suhteen?

Vierailija
56/56 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa 63-vuotiaan miehen kanssa. Ollut jo yli 40 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi