Olen vähän ihastunut 63- vuotiaaseen mieheen
Kommentit (56)
Sydän ei kestä, se kuolee sinun jalkojesi väliin.
Oisko kirurgi tai joku muu statusammatti ja paljon fyrkkaa? Koita iskeä se. Kohta se jää eläkkeelle ja voitte tehdä kaikkea kivaa yhdessä sen maksamana.
Vierailija kirjoitti:
Kaiken takana voi olla raha
Vai niin, kenen raha? Minä käyn töissä ja maksan ihan kaikki kuluni, asuntoni ja autoni. Tulen myös varakkaasta perheestä. Joten jos tarkoitit, että haluaisin miestä rahan takia, niin pieleen meni. Ap
Mitäs jos vaikka pyydät herran kaffelle/kaljalle/jäätelölle/syömään? Mistä nyt kumpikin tykkäisitte. Ei se ikä vaikuta siihen että ihan normaalit treffipyynnöt toimii kyllä.
Kiinnostuisitko siitä miehestä myös, jos hän olisi esimerkiksi työpaikkasi siivooja? Tuskin. Olet kiinnostunut, koska hänellä on tietty status ja voisit ylpeänä esitellä häntä kaikille ja omakin statuksesi nousisi hänen seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos vaikka pyydät herran kaffelle/kaljalle/jäätelölle/syömään? Mistä nyt kumpikin tykkäisitte. Ei se ikä vaikuta siihen että ihan normaalit treffipyynnöt toimii kyllä.
Ei ap kehtaa, kun mies on varattu.
Kuuskymppinen voi olla vielä kuumahko, mutta kyllä se ikä alkaa näkyä ja tuntua kun mies on 70. Mutta olishan tuosta iloa vielä usealle vuodelle.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sulla ollut lapsena isää?
Oli kyllä. Kiva, että huolehdit! Ap
Vierailija kirjoitti:
Unohda. Ei tuosta kävystä ole pidemmän päälle iloa. Päädyt omaishoitajaksi.
hhahahahah siinä sitten tykkää kun vaihtaa vaippoja, voi elää hyvinkin satavuotiaaksi :D
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Tuon ikäiset ovat hulluina sinun ikäisiin. Varsinkin jos olet hoikka ja tyttömäinen.
Niinhän te nuoret luulette, että kaikki ovat teihin hulluna. Osa on, osa ei. Tyytykää siihen, että joillakin miehillä on ajatustoimintaa mulkun ulkopuolellakin.
Vierailija kirjoitti:
Oisko kirurgi tai joku muu statusammatti ja paljon fyrkkaa? Koita iskeä se. Kohta se jää eläkkeelle ja voitte tehdä kaikkea kivaa yhdessä sen maksamana.
Lol, ei ole mies kirurgi ammatiltaan. Ap
hyihitto, mulla oli nuori isä aikoinaan, kauhee ajatus että se ois ottanu mun ikäsen naisen hyihitto!
Ei ole kiinnostunut, koska et kohtaa hänen tasoaan? On osaavampi, itsevarmempi ja menestyneempi kuin sinä ja oli varmaan aikoinaan todella hyvännäköinenkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kiinnostunut, koska et kohtaa hänen tasoaan? On osaavampi, itsevarmempi ja menestyneempi kuin sinä ja oli varmaan aikoinaan todella hyvännäköinenkin.
Voi tietysti olla näinkin. Ap
Ihmettelen minäkin.