Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhden illan suhteissa - miten tavallista kumin käyttö?

Vierailija
23.07.2025 |

Olisi mielenkiintoista tietää, kuinka moni teistä on ehdoton sen asian kanssa, että kumia tulee käyttää, vaikka on muuten ehkäisy kunnossa. Suurin osa miehistä nauttii seksistä paljon enemmän ilman kondomia ja vielä useampi kokee suurta tyydytystä lauetessaan naisen sisään. Itse en aina ole niin tarkka sen asian suhteen, mutta uskoisin sillä olevan merkitystä, millaisen kundin kanssa seksiä harrastaa; nainen haluaa tervettä miestä biologiansa vuoksi.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilastojen mukaan noin 20 % käyttää kumia yhden illan suhteissa.

Vierailija
2/22 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilastojen mukaan noin 20 % käyttää kumia yhden illan suhteissa.

No ei ihme että seksitaudit leviää kuin kulovalkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. En ole koskaan ollut yhden illan suhteessa. Edellisessä 6 kk suhteessa kävin ennen seksiä testeissä ja nainen ei halunnut kortsua, koska hänellä oli hormonikierukka.

Vierailija
4/22 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. En ole koskaan ollut yhden illan suhteessa. Edellisessä 6 kk suhteessa kävin ennen seksiä testeissä ja nainen ei halunnut kortsua, koska hänellä oli hormonikierukka.

Kävikö nainen testeissä? Vaikuttaa lutkamaiselta tapaukselta.

Vierailija
5/22 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia tapauksia kutsuttiin kavereiden kesken käveleviksi kondyylomiksi. Ihminen joka ei välitä käyttää kumia ei varmasti käytä sitä muidenkaan kanssa.

Vierailija
6/22 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään olla ilman, ikinä!

Vierailija
7/22 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin varman päälle. Laitoin kaksi kondomia päällekkäin ja vein naisen toiseen huoneeseen. Aamulla se oli hävinnyt. Ei tarvinnut ihmetellä mitä sen kanssa tekisi. T:Mies ilman kondyloomaa

Vierailija
8/22 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän oli ollut viisi vuotta sinkkuna, ilman seksiä.

Vierailija
9/22 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä voi myös yhden illan juttu tulla melko kalliiksi jos kumia jättää käyttämättä. 18v elatusvelvollisuus tulee aika paljon kalliimmaksi kuin se yksi paketti kumeja.

Vierailija
10/22 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen käyttö pitäisi olla ihan itsestäänselvyys.

Vierailija
11/22 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valehteli

Vierailija
12/22 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä luottaisi miehenä näin sokeasti yhtään kehenkään.

Vierailija
13/22 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vaadin aina ekalla kerralla kumin. Ilman poikkeuksi. Ja jatkossakin jos jatketaankin tapailua niissä merkeis. Vaikka olen steriloitu. Ja vaikka seksi on paljon parempaa paljaalla. Poikkeuksena yks vuosia jatkunut vakkari saa tulla paljaalla ja päästää spermat sisään ja nykyään myös sen tuttu/kaveri. Tietävät toisistaan ja on oltu myös kimpassa. Silti teen säännöllisesti testit ku haluan olla varma. 

Vierailija
14/22 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse vaadin aina ekalla kerralla kumin. Ilman poikkeuksi. Ja jatkossakin jos jatketaankin tapailua niissä merkeis. Vaikka olen steriloitu. Ja vaikka seksi on paljon parempaa paljaalla. Poikkeuksena yks vuosia jatkunut vakkari saa tulla paljaalla ja päästää spermat sisään ja nykyään myös sen tuttu/kaveri. Tietävät toisistaan ja on oltu myös kimpassa. Silti teen säännöllisesti testit ku haluan olla varma. 

Mitä säännölliset testit takaa? Herpes tarttuu, vaikka miten suojautuisi, eikä sitä testata ja tuollaiset vakkarit herättää heti epäluulot.

Vierailija
15/22 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on 11 vuotta aikaa, kun olen viimeksi vienyt miehen kotiini seksiä varten. Ei siitäkään mitään tullut, koska mies alkoi vonkua seksiä ilman kondomia. Annoin sukulaiselta jääneen kaljanpullon jääkaapista käteen ja pistin mäkeen. Mä olin lähes vesiselvä. Onneksi suostui lähtemään ilman neuvottelua. Lopetin yhden illan jutut juuri tuon ainaisen vonkuamisen takia. Muutenkin tunteellinen seksi on paljon parempaa kuin tekninen, tunteeton jynssääminen.

Nainen47

Vierailija
16/22 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko viimeisen 10 vuoden aikana kerran kymmenestä kortsulla..

Vierailija
17/22 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä on 11 vuotta aikaa, kun olen viimeksi vienyt miehen kotiini seksiä varten. Ei siitäkään mitään tullut, koska mies alkoi vonkua seksiä ilman kondomia. Annoin sukulaiselta jääneen kaljanpullon jääkaapista käteen ja pistin mäkeen. Mä olin lähes vesiselvä. Onneksi suostui lähtemään ilman neuvottelua. Lopetin yhden illan jutut juuri tuon ainaisen vonkuamisen takia. Muutenkin tunteellinen seksi on paljon parempaa kuin tekninen, tunteeton jynssääminen.

Nainen47

Voimaannu

Vierailija
18/22 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jotkut naiset haluavat tulla raskaaksi. Jos siellä baarissa sattuu olemaan ukkomies, joka muistuttaa omaa miestä, niin nainen saattaa sanoa: "Ei tarvitse käyttää kumia." 

Vierailija
19/22 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valehteli

En usko. Neljän lapsen äiti ja mekin harrastimme ensimmäistä kertaa seksiä vasta yli kuukauden kuluttus ensitreffeistä.

Vierailija
20/22 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No heh heh :D Meinaat että ne lapset on ihan neitseellisesti saaneet alkunsa ja nainen on elänyt selibaatissa sen jälkeen? Joo ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme