Rakastuin erääseen mieheen, miten voisin saada hänet asiakkaakseni ja lähestyä häntä sen varjolla?
Hänellä on jo kumppani, joten ajattelin ensin lähestyä häntä työn kautta. Hän tuntee yhden kollegoistani.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten siis olet rakstunut häneen? Jotain kauttahan te nytkin olette tavanneet ja viettäneet aikaa yhdessä, kun olet häneen rakastunut?
Tapasin hänet netissä, ja tiedän, että hänellä on todella hyvä työ ja tulot. Mielestäni hän on ihanteellinen kumppani perhe-elämää varten, joka voisi tarjota minulle ja mahdollisille lapsillemme hyvän elämän turvan.
Ap
Vau, olet jo alkanut suunnitella perhe-elämää ja lapsia, oletpa sinä hulluu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten siis olet rakstunut häneen? Jotain kauttahan te nytkin olette tavanneet ja viettäneet aikaa yhdessä, kun olet häneen rakastunut?
Tapasin hänet netissä, ja tiedän, että hänellä on todella hyvä työ ja tulot. Mielestäni hän on ihanteellinen kumppani perhe-elämää varten, joka voisi tarjota minulle ja mahdollisille lapsillemme hyvän elämän turvan.
Ap
Mutta ehkäpä mies ymmärtää senkin, että idi ootti äiti ei anna hyvää perimää ja elämän lähtökohtia hänen lapsilleen. Miten tämän ongelman ajattelit ratkaista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mutta ehkäpä mies ymmärtää senkin, että idi ootti äiti ei anna hyvää perimää ja elämän lähtökohtia hänen lapsilleen. Miten tämän ongelman ajattelit ratkaista?
Suomessa korostetaan tasa-arvoa ja naisten oikeuksien edistämistä sekä suojelemista. Uskon, että tällainen poliittinen ilmapiiri auttaa minua jatkamaan menestyksekästä ja hyödyllistä elämää tällaisissa erityisolosuhteissa.
Ap
Oot todella taitava hyödyntämään porsaanreikiä, ap.
Vierailija kirjoitti:
Oot todella taitava hyödyntämään porsaanreikiä, ap.
Se ei ole mikään ylpeydenaihe.
Miksi et etsi tulevaa kumppania jo olemassa olevista sinkkumiesasiakkaistasi?
Tuo mitä teet nyt, on aika riskialtista, lopputulos ei välttämättä ole toivomasi.
Toisen puolison vieminen tuottaa huonoa karmaa.
Niin, omasta mielestä. Kyllä se sitten niin täytyy olla. Mutta oletko riittävän kaunis lyödäksesi kollegasi tarjoaman eksotiikan? Älykkäänpikin taitaa kollega olla.