Rakastuin erääseen mieheen, miten voisin saada hänet asiakkaakseni ja lähestyä häntä sen varjolla?
Hänellä on jo kumppani, joten ajattelin ensin lähestyä häntä työn kautta. Hän tuntee yhden kollegoistani.
Kommentit (28)
kuuluko hän kohdeasiakasryhmäänne?
Voisitko pyytää kollegaasi auttamaan sinua lähestymään häntä
esimerkiksi niin, että hänestä tulisi ensin kollegasi asiakas ja sitten siirtyisi sinun asiakkaaksesi?
ihan oikeesti!
Pidä näppisi erossa!'
Että mua nyppii tommoset tyypit kun mailma pyörii vaan minä minä minä koska minä!
Et voi olla rakastunut, olet vain ihastunut.
Hän voi olla unelmiesi vastakohtakin..
Vierailija kirjoitti:
Millaista työtä teet
Ala on pääasiassa naisasiakkaiden varassa, mutta myös miesasiakkaita alkaa tulla pikkuhiljaa enemmän.
Ap
Vierailija kirjoitti:
kuuluko hän kohdeasiakasryhmäänne?
Jos hän on halukas, uskon että voisin tarjota hänelle joitakin tuotteita ja palveluita.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaista työtä teet
Ala on pääasiassa naisasiakkaiden varassa, mutta myös miesasiakkaita alkaa tulla pikkuhiljaa enemmän.
Ap
Eli ap on kosmetologi, joka haluaa miehen brassiin. Hullu.
Vierailija kirjoitti:
esimerkiksi niin, että hänestä tulisi ensin kollegasi asiakas ja sitten siirtyisi sinun asiakkaaksesi?
Onko kollegasi mies vai nainen? Luulen että nainen, eikö hän aiheuta uhkaa?
Jaa tämä on kuin minun elämästäni. Istut ja odotat, mitä tapahtuu. Vastaus on, ei mitään. Se on hyvä merkki jos naimisissa oleva ei reagoi mitenkään.
En olis ottanutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kollegasi mies vai nainen? Luulen että nainen, eikö hän aiheuta uhkaa?
Omasta mielestäni olen häntä kauniimpi, ja kollegani on ulkomaalainen.
Ap
Miten siis olet rakstunut häneen? Jotain kauttahan te nytkin olette tavanneet ja viettäneet aikaa yhdessä, kun olet häneen rakastunut?
Oletko siis seksityöläinen, joka harjoittaa uusasiakashankintaa?
Eikö työpaikallasi ole muita kauniita naisia? Miten voit olla varma, että jos miesstä tulee sinun tai kollegasi asiakas, juuri sinä olet se, joka vetää häntä eniten puoleensa?
Annatte ohjeita, vaikka mies on varattu? Upeita ihmisiä.
Jos olet oikealla asialla eli oletus on, että miestä kiinnostaa ne tuotteet, voit tarjota niitä. Älä delegoi kollegalle, koska se on kieroilua. Tarjoa itse. Näet suoraan sen, kiinnostaako toista. Jos ei kiinnosta niin annat olla. Jos tulee juttua, niin katso mihin kehittyy.
Vierailija kirjoitti:
Oletko siis seksityöläinen, joka harjoittaa uusasiakashankintaa?
Tarjoaa ilmaisen pumppauksen ja imun työnäytteeksi niin kyllä se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Annatte ohjeita, vaikka mies on varattu? Upeita ihmisiä.
Miehen pitää osata sanoa ei tässä kohtaa. Jos ei osaa, joutaa mennä. Ei olla sängyssä asti ja mies voi eksyä asiakkaaksi muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Miten siis olet rakstunut häneen? Jotain kauttahan te nytkin olette tavanneet ja viettäneet aikaa yhdessä, kun olet häneen rakastunut?
Tapasin hänet netissä, ja tiedän, että hänellä on todella hyvä työ ja tulot. Mielestäni hän on ihanteellinen kumppani perhe-elämää varten, joka voisi tarjota minulle ja mahdollisille lapsillemme hyvän elämän turvan.
Ap
Millaista työtä teet