"Kotoilu on parisuhteissa mennyt liian pitkälle."
"He ovat kyllästyneitä, uupuneita"
www.uusisuomi.fi/uutiset/a/3ae190b8-b1c1-4035-98de-aa4192ee05c2
Kommentit (167)
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi varmaankin ensin irtisanoutua töistä, jotta ehtisi ja jaksaisi käydä jossakin vapaa-ajalla. Jotenkin taas elämästä vieraantuneita väitteitä Heli Vaaralalla.
Kuinka pitkät työpäivät sulla on?
Kotia on oppinut nykypäivänä arvostamaan, eikä kotona oleminen todellakaan ole vain kotona olemista. Se on elintärkeä ja paras paikka.
Vierailija kirjoitti:
Miten kotoilu rahatilanteeseen liittyy? Kyllä minulla oli opiskelijana ja työttömänäkin varaa ulkoilla ja harrastaa muita ilmaisia, tai lähes ilmaisia asioita. Minä ainakin kävin kirjastossa, työväenopiston kursseilla, ilmaistapahtumissa, mökillä jne.
Vika ei siis ole taloudessa vaan halussa tai mielikuvituksen puutteessa.
Mökillä? Se on kaukana ilmaisesta touhusta ellei sukulaisilla ole sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Miten kotoilu rahatilanteeseen liittyy? Kyllä minulla oli opiskelijana ja työttömänäkin varaa ulkoilla ja harrastaa muita ilmaisia, tai lähes ilmaisia asioita. Minä ainakin kävin kirjastossa, työväenopiston kursseilla, ilmaistapahtumissa, mökillä jne.
Vika ei siis ole taloudessa vaan halussa tai mielikuvituksen puutteessa.
Ruuturiippuvuus lienee syynä, ettei kotoa tule poistuttua.
Meillä uhkaa finnkinon sarjaliput vanhentua, kun emme viitsi käydä väkipakolla katsomassa elokuvia, joista emme pidä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hallitus leikkasi kaikki tuet ja töitä ei ole. Ihmiset ovat pelkästään kotona.
Silti monen konertin liput myydään hetkessä, festareilla riittää väkeä, urheilutapahtumissa näyttää olevan väkeä, kauppakeskuksisa on väkeä ja ravintoloissakin asiakkaita. Ehkei tilanne olekaan niin synkkä? Suurin osa kansalaisista ei elä tukien varassa, joten heitä tukien leikkaaminen ei kosketa.
80% suomalaista saa jotain tukea Kelasta.
Ehkä, mutta suurin osa heistä ei elä kelatukien varassa, vaan he ovat palkkatyössä ja elävät palkallaan. Kelatuki voi sitten olla vaikka lapsilisä.
Pitää vaan itse nostaa se peffa sieltä sohvalta, yhteiskunta ei ainakaan vielä tule nostamaan.