Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Kotoilu on parisuhteissa mennyt liian pitkälle."

Vierailija
23.07.2025 |

Kommentit (167)

Vierailija
121/167 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hallitus leikkasi kaikki tuet ja töitä ei ole. Ihmiset ovat pelkästään kotona. 

Hallitus ei leikannut kaikkia tukia ja töitä on.

Työttömyys on huippulukemissa, pitkäaikaistyöttömyydestä kärsitään laajalti.

Vierailija
122/167 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, ei ole varaa rampata ulkona. Ei ole varaa ajeluihinkaan. Kotona katsotaan kirpparilta ostettuja leffoja ja syödään halvinta popparia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/167 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hallitus leikkasi kaikki tuet ja töitä ei ole. Ihmiset ovat pelkästään kotona. 

Hallitus ei leikannut kaikkia tukia ja töitä on.

Hallitus leikkasi ansiosidonnaisesta 400.

Jos tulee sota ja olet käynyt armeijan niin myös nainsena joudut rintamalle, vaikka sulla olisi vuoden ikäinen lapsi. 

Vierailija
124/167 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pääse saunaan joten jos tulee sota en auta pyörätuolissa olevia alas, kun kerrostalossa menee sähköt eikä hissit toimi. 

Suomea jaetaan kahtia nyt urakalla. 

No jaa. Minusta kuulostaa siltä että yksi huono-osainen fantasioi liikuntarajoitteisten kiusaamisesta koska ei jaksa kysyä muutoksia saunavuoroihin.

Kuule kellään ei ole mitään velvollisuutta auttaa läheisiäsi, jos Suomeen tulee sota. Armeijan käyneet joutuvat rintamalle eivätkä voi auttaa läheisiään.

Joten ilkeile rauhassa.

Meillä on kyllä todella erilainen käsitys ilkeilystä. Mä en käsitä mikset voi vaan ottaa yhteyttä taloyhtiöösi, miksi jonkun muun pitää se tehdä tai jätät mummot heitteille? 

Vierailija
125/167 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vuokralla asuvat tiedä milloin on taloyhtiön kokous tai mitä siellä on puhuttu. 

Kannattaa kysyä vuokranantajalta. Hänen kauttaan voi asian saada eteenpäin.

Vierailija
126/167 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pääse saunaan joten jos tulee sota en auta pyörätuolissa olevia alas, kun kerrostalossa menee sähköt eikä hissit toimi. 

No jaa. Minusta kuulostaa siltä että yksi huono-osainen fantasioi liikuntarajoitteisten kiusaamisesta koska ei jaksa kysyä muutoksia saunavuoroihin.

Kuule kellään ei ole mitään velvollisuutta auttaa läheisiäsi, jos Suomeen tulee sota. Armeijan käyneet joutuvat rintamalle eivätkä voi auttaa läheisiään.

Joten ilkeile rauhassa.

Meillä on kyllä todella erilainen käsitys ilkeilystä. Mä en käsitä mikset voi vaan ottaa yhteyttä taloyhtiöösi, miksi jonkun muun pitää se tehdä

Sinä laitot eli et osaa ottaa yhteyttä. 

Senkin ilkeilijä 

Kun menen uimaan niin vahdi kakarasi. Me muut ei vahdita. 

Vierailija
127/167 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vuokralla asuvat tiedä milloin on taloyhtiön kokous tai mitä siellä on puhuttu. 

Kannattaa kysyä vuokranantajalta. Hänen kauttaan voi asian saada eteenpäin.

Tähän on niin monia keinoja, etten yksinkertaisesti jaksa uskoa kenenkään olevan niin avuton ettei mihinkään näistä pysty: 

- yhteys vuokrantajaan 

- yhteys isännöitsijään

- yhteys hallituksen jäseneen

- lappu ilmoitustaululle tai vaikka saunan ovelle

- pyydät jonkun toisen ottamaan yhteyttä vuokrantantajaasi/isännöitsijään/hallituksen jäseneen/laittamaan lapun ilmoitustaululle

Vierailija
128/167 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on saunavuoro kenellä on. 

Ja ne kenellä on lapsia vahtii niitä itse 24/7 365 päivää vuodessa, me muut ei vahdita teidän lapsia. 

Vierailija
129/167 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joten ilkeile rauhassa.

Meillä on kyllä todella erilainen käsitys ilkeilystä. Mä en käsitä mikset voi vaan ottaa yhteyttä

No sellainen vaikutelma siitä vilpittömästi tuli, jos oikeasti kuvittelet että asumiseen liittyviä asioita voi hoitaa vain kerran vuodessa. 

Vierailija
130/167 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ne kenellä on lapsia vahtii niitä itse 24/7 365 päivää vuodessa, me muut ei vahdita teidän lapsia. 

Kyllä minä yhä autan lapsia uimarannalla vaikken opiskeluaikojen taloyhtiöissä saanut saunavuoroa. 

Vierailija
131/167 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joten ilkeile rauhassa.

Meillä on kyllä todella erilainen käsitys ilkeilyst

Vahtisit itse edes ne lapsesi uimarannalla. 

Vierailija
132/167 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä yhä autan lapsia uimarannalla vaikken opiskeluaikojen taloyhtiöissä saanut saunavuoroa. 

Me ollaankin jo keski-ikäisiä. Opiskeluajat ohi aikaa sitten. 

Vahdi sinä lapsesi, jos sellaisia teet.

Ei ole ollut koskaan saunavuoro joten en tule koskaan vahtimaan kenenkään lapsia. 

Vierailija
133/167 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitä ei kiinnosta, että kaikki suomalaiset ei pääse saunaan niin meitä ei kiinnosta teidän lapset, vahdi itse kakarasi. 

Vierailija
134/167 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Vaaranen on kovin asenteellinen. Ei mikään erityisasiantuntija, vaikka sellaisena esiintyykin.

Vierailija
135/167 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teitä ei kiinnosta, että kaikki suomalaiset ei pääse saunaan niin meitä ei kiinnosta teidän lapset, vahdi itse kakarasi. 

Kuulostaa siltä että keksisit kaikki mahdolliset syyt uhriutua, toveri Igor. Olkoon se nyt tämä sauna, ja sen päälle kuviteltu ilkeily 

Vierailija
136/167 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee sota niin Suomessa ei ole mitään yhteishenkeä. Täällä ei vattuakaan kiinnosta miten muut ihmiset voi, joten ei se sodassakaan kiinnostaisi. 

Vierailija
137/167 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä että keksisit kaikki mahdolliset syyt uhriutua, toveri Igor. Olkoon se nyt tämä sauna, ja sen päälle kuviteltu ilkeily 

Älä valita palstalla lasten hoidosta. Itsepä teit, itse hoidat. 

Vierailija
138/167 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tulee sota niin Suomessa ei ole mitään yhteishenkeä. Täällä ei vattuakaan kiinnosta miten muut ihmiset voi, joten ei se sodassakaan kiinnostaisi. 

Mitenköhän sitä yhteishenkeä voisi rakentaa? Olisiko vaikkapa osallistumalla asuinpaikkansa asioiden hoitamiseen? 

Vierailija
139/167 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä valita palstalla lasten hoidosta. Itsepä teit, itse hoidat. 

Sulla on näköjään skitsofrenia, olit itse se joka alkoi jauhaa vanhuksista ja lapsista. 

Vierailija
140/167 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän sitä yhteishenkeä voisi rakentaa? Olisiko vaikkapa osallistumalla asuinpaikkansa asioiden hoitamiseen? 

Niin, sinä hallituksessa voit ajatella muitakin kuin vain itseäsi.