Olga Temonen - aivokasvain uusiutunut
Päivittänyt juuri Instaan kuulumisia. Niinhän täällä arveltiinkin, ettei hiljaisuus enteile hyvää.
Kommentit (1201)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihmiset on julmia. En ymmärrä.
Toivottavasti niille riittää tää netissä huutelu eivätkä käy IRL kenenkään päälle. Vaikka syytä olisi näidenkin sankareiden IP-osoitteet onkia.
Sinä täällä olet epävakaa, jos joku, ja ulkopuolisille mahdollisesti vaarallinen. Elät jo niin irrallisessa haavemaailmassakin, ettei se todellakaan korreloi rationaalisen maailman kanssa. Se on lähinnä vaarallista, jos ihminen ei pysty kohtaamaan negatiivisia totuuksia elämässään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihdoinkin! Onhan tätä odotettu!
Odotit, että kasvain uusiutuisi. Oletpa ikävä ihminen
No kieltämättä kai sitten olen. Hyvä että minua menestynemmät kuolevat pois.
Itse olen pitkäikäisrstä suvusta, että olen teidän wokejen kiusana vielä pitkän pitkän aikaa...
No sittenhän sinulla on aikaa vaikka opetella kirjoittamaan. Ehkäpä sitten sujuisi kahden rivin kirjoitus ilman virheitä.
Mietinkin eilen viimeeksi, että onpa Olgan Insta ollut hiljaa jo hetken. Paljon voimia koko perheelle näinä vaativina aikoina!
T. En ole sairaanhoitaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lokakuussa 2023 todettu. Tuolloin lääkärit Suomessa arvioivat, että aikaa on jäljellä ehkä noin puolitoista vuotta. Itse kertoi näin julkisuuteen.
Tuo puolitoista vuotta tuli täyteen huhtikuun kieppeillä.
Se oli arvio. Joten tuosta voi päätellä, ettei noista Saksassa olleista hoidoista ollut hirveästi hyötyä, oli kalliita ja aika pois läheisiltä. Joka kuukausi viikko.
Jos ne olisivat tehonneet, niin hän olisi niitä jatkanut.
Toki jokainen tekee itse päätöksensä, ja niin kauan kuin on elämää, ihminen hakee toivoa mistä tahansa.
Suomessa on kuitenkin maailman paras syöpähoito, myös kyseiseen syöpämuotoon.
Jos Suomessa on maailman paras syöpähoito, miksi tänne ei tulla hoitoihin? Miksi Suomi ei tahkoa rahaa maailman parhaalla syöpähoidollaan?
eikös se yksityinen syöpäklinikka porskuta aika hyvin eli asiakkaita riittänee? Docrates siis vai onko enää sillä nimellä enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ne Saksassa annetut hoidot auttoivat, miksei niitä jatkettu?
Miksi pitää pohtia toisen sairautta, jos siitä ei ymmärrä yhtään mitään?
Ihan sivusta, että vaikka siksi jos haluaisi oppia ymmärtämään jotain?
Vierailija kirjoitti:
Minua lähinnä huvittaa se, kuinka ihmiset pelkää kuolemaa. Sitten pitää sen takia raivota eri mielipiteille.
Kyllä sitä Suomessa kannattaakin pelätä ellei lähde saappaat jalassa..
On kyllä narsistista, kun vielä vakavasti sairaanakin kertoo kuulumisistaan sosiaalisessa mediassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihdoinkin! Onhan tätä odotettu!
Odotit, että kasvain uusiutuisi. Oletpa ikävä ihminen
No kieltämättä kai sitten olen. Hyvä että minua menestynemmät kuolevat pois.
Itse olen pitkäikäisrstä suvusta, että olen teidän wokejen kiusana vielä pitkän pitkän aikaa...
No sittenhän sinulla on aikaa vaikka opetella kirjoittamaan. Ehkäpä sitten sujuisi kahden rivin kirjoitus ilman virheitä.
Voi, Neiti Täydellinen. Olen tosi pahoillani nyt.
Niin kauan kuin on elämää, on toivoa.
T. Toinen syöpään sairastunut.
Vierailija kirjoitti:
Ompa harmillista 😫
Se kirjoitetaan oNpa
Jonain päivänä kuolen - kaikkina muina päivinä elän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lokakuussa 2023 todettu. Tuolloin lääkärit Suomessa arvioivat, että aikaa on jäljellä ehkä noin puolitoista vuotta. Itse kertoi näin julkisuuteen.
Tuo puolitoista vuotta tuli täyteen huhtikuun kieppeillä.
Se oli arvio. Joten tuosta voi päätellä, ettei noista Saksassa olleista hoidoista ollut hirveästi hyötyä, oli kalliita ja aika pois läheisiltä. Joka kuukausi viikko.
Jos ne olisivat tehonneet, niin hän olisi niitä jatkanut.
Toki jokainen tekee itse päätöksensä, ja niin kauan kuin on elämää, ihminen hakee toivoa mistä tahansa.
Suomessa on kuitenkin maailman paras syöpähoito, myös kyseiseen syöpämuotoon.
Jos Suomessa on maailman paras syöpähoito, miksi tänne ei tulla hoitoihin? Miksi Suomi ei tahkoa rahaa maailman parhaalla syöpähoidollaan?
Tuo Docrates on kyllä sellainen rahat pois epätoivoiselta - firma että.... Muistan vieläkin vuosia sitten tapauksen nuoresta bloggaaja-äidistä jolla taisi myös olla aivokasvain. Tuolla kävi hoidoissa ja taisivat talonkin kiinnittää vai miten lie meni. Hirveät velat taisi jäädä leskelle ja pieni taapero.
Surullista vaikka olikin odotettavissa. Hänellä vielä nuoret lapsetkin. Lämpimiä ajatuksia voin vain lähettää, toivottavasti hoidoista on apua
Huono juttu. Voimia hänelle ja läheisille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua lähinnä huvittaa se, kuinka ihmiset pelkää kuolemaa. Sitten pitää sen takia raivota eri mielipiteille.
Tule kuule kertomaan kuolemanpelostasi sitten, kun itse vakavasti sairastut. Kuinka paljon silloin huvittaa? Kaikista pahin skenaario olisi saada sama empatiakyvyttömyyteen johtava aivovamma, josta sinä kärsit.
Arvelisin, että ei ihminen kuolemaa pelkää. Vaan siihen liittyvää mahdollista kipua. Uskovaisista en tiedä. Jos ne on inhimillisesti tehnyt ikinä mitään väärin jonkun/minkään mittapuun mukaan, ja peloteltu tuskalla ja kidutuksella kuolemansa jälkeen. Voivat aidosti pelätä. Mielen luoma häkki. Ehdollistettu. Hermosto kasvatettu siten. Ja palautuu aiempaan syyhyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käytä instaa. Mitä siellä tarkalleen ottaen lukee?
No käytä.
Ei kaikki halua.
Minusta on mautonta mennä haukkumaan ihmisiä, jotka etsivät apua sairauksiinsa. Mutta realistikin on hyvä olla. Kaikista sairauksista ei parane ja näissä tapauksissa hoidot antavat yleensä joitakin lisäkuukausia/vuosia. Kipeä paikka se on silti, ei siitä mihinkään pääse. Osan on vaikea hyväksyä kuolevaisuutta, vaikka jokainen kasvi, eläin ja ihminen kuolee joskus.
Itse käyttäisin jäljellä olevan ajan siihen, että olisin mahdollisimman paljon läheisteni kanssa. Kävisin tärkeät asiat läpi ja jättäisin lapsille muistoja, joihin he voivat myöhemmin palata.
Voimia Olgalle ja kaikille läheisille.<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihmiset on julmia. En ymmärrä.
Toivottavasti niille riittää tää netissä huutelu eivätkä käy IRL kenenkään päälle. Vaikka syytä olisi näidenkin sankareiden IP-osoitteet onkia.
Sinä täällä olet epävakaa, jos joku, ja ulkopuolisille mahdollisesti vaarallinen. Elät jo niin irrallisessa haavemaailmassakin, ettei se todellakaan korreloi rationaalisen maailman kanssa. Se on lähinnä vaarallista, jos ihminen ei pysty kohtaamaan negatiivisia totuuksia elämässään.
Täh? Täällä jotkut toivovat toiselle kuolemaa. Ei se nyt normaaliakaan ole. Miten se minuun liittyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tule kuule kertomaan kuolemanpelostasi sitten, kun itse vakavasti sairastut. Kuinka paljon silloin huvittaa? Kaikista pahin skenaario olisi saada sama empatiakyvyttömyyteen johtava aivovamma, josta sinä kärsit.
Arvelisin, että ei ihminen kuolemaa pelkää. Vaan siihen liittyvää mahdollista kipua. Uskovaisista en tiedä. Jos ne on inhimillisesti tehnyt ikinä mitään väärin jonkun/minkään mittapuun mukaan, ja peloteltu tuskalla ja kidutuksella kuolemansa jälkeen. Voivat aidosti pelätä. Mielen luoma häkki. Ehdollistettu. Hermosto kasvatettu siten. Ja palautuu aiempaan syyhyn.
Minä en kyllä uskovaisena pelkää kuolemaa. Luotan siihen, että kuoleman jälkeen minuakin odottaa iankaikkinen elämä taivaassa Jumalan luona. En elä missään häkissä, synnit on annettu anteeksi.
Pelon sijaan on lohdullinen olo. Minun maailmankatsomuksessani elämä ei pääty kuolemaan, vaan sen jälkeen on toisenlainen aika.
Ei, vaan lääketiede kehittyy ja juuri kokeelliset hoidot vie sitä eteenpäin. Ollaanko Olgan kohdalla riittävän pitkällä, sitä ei vielä tiedetä.