Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olga Temonen - aivokasvain uusiutunut

Vierailija
22.07.2025 |

Päivittänyt juuri Instaan kuulumisia. Niinhän täällä arveltiinkin, ettei hiljaisuus enteile hyvää.

Kommentit (2430)

Vierailija
2161/2430 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella surullista huomata miten paljon Suomessa on ihmisiä joilla ei selvästi ole yhtään ketään. Vain todellinen yksinäisyys voi tehdä ihmisestä noin katkeran kuolevalle jolla on rakkaat ympärillä ja tukemassa. 

Negatiivisuus, elämänhallinnan ongelmat yms. varmasti näyttäytyvät suhteettoman yleisinä tällaisella palstalla, kun tasapainoisempaan elämäänsä tyytyväisillä ihmisillä on paljon muutakin tekemistä kuin kirjoitella anonyymeillä palstoilla. On asiallisia keskustelijoita ja sitten on ongelmaisia, joilla ei ole työtä ja on paljon aikaa. Toki elämässä ilmenevät haasteet eivät tee kaikista katkeria.

Ihan välihuomautus tässä. Ettei ole työtä/on työtön, ei tarkoita että on idiootti, kuten tuo (nuo?), jotka spämmäävät keskustelua törkykommenteillaan. Itse olen nyt työtön, mutta

Olet ihan oikeassa. Voi kuitenkin olla ettei kommentoija tarkoittanutkaan että juuri työttömät ovat tuollaisia vaan otti esimerkiksi  ihmisen jolla on aikaa kirjoitella typeryyksiä päivät pitkät.

Vierailija
2162/2430 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omin korvin olen kuullut. Epäilen vahvasti että kuoleva ei viimeisin voimin viimeisinä hetkinään latele mitään sanahelinää ja miksi otit esimerkiksi jonkun bilehirmun?

Siksi että sellaisen tyypin viimeinen ajatus on se että hän kuolisi nuorena kun elämä on fantsua ja ihqua. Saattaisi ottaa aika koville kun lääkäri sanoo kolmekymppiselle että sulla on terminaalivaiheen syöpä. Tottakai kuolema on sitä vaikeampaa mitä enemmän sinulla on syitä elää. 

Sä puhut nyt ihan eri tilanteesta kuin toi jolle vastaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2163/2430 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuukka Ukkola -ohjelmassa, Ukkola kysyy suoraan: "Tiedätkö sinä, paljonko Olgalla on aikaa jäljellä?" En tiedä, ei kukaan sitä tiedä, sanoo Tuukka.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/71f90dfd-62dc-4a25-b05d-0a7e58…

Vierailija
2164/2430 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ihmiset haluaa ihan hirveesti vihata toisiaan" - Tuukka Temonen Ukkolan haastattelussa.

Tuukka kuvaa lasten ohjelmaa ja Lastenklinikoiden Kummien potilastarinoita lähitulevaisuudessa. Optipari Oy, Tuukan ja Olgan tuotantoyhtiö, on jo monia vuosia kuvannut Kummien konserteissa näytettävät potilastarinat.

Vierailija
2165/2430 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava tuo Ukkolan haastattelu Tuukasta. Myös se kaikki, mitä puhuttiin muusta kuin Olgasta. Varsinkin haastattelun lopussa Tuukalta todella fiksuja ajatuksia siitä, miten maailmassa on liikaa vihaa ja ihmisten pitäisi yrittää ymmärtää toisiaan.

Vierailija
2166/2430 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin on elämää, on toivoa - se on ehkä klisee, mutta siihen ihmiset kuitenkin epätoivoisina takertuvat. Ja se on aivan ymmärrettävää.

Vierailija
2167/2430 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja minun ystävistä ja sukulaisista sai syövän se ainoa, kuka ei ottanut rokotetta. Jopa äitini aviomies, kenellä oli syöpä enne  covidia, otti rokotteet ja siitä huolimatta ei ole syöpä uusiutunut. Että kumma juttu. Onko jotain tieetellisiä julkaisuja aiheesta?  Joja tapauksessä siitä mRNAsta kaavaillaan  just apua syöpähoitoihin. Mutta voihan siitä aina kieltäytyä.

Vierailija
2168/2430 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa Ukkolan haastattelussa kyllä Tuukka oli ilkeä kun kertoi että kuinka moni  vihaa sua ja toivoisi ettei sua ole olemassa. Mulle tuli kyllä huono maku. 

Tiedän kokemuksesta että tuollainen loukkaa. Olen itse möläyttänyt tuontapaista. No on tainnut  Tuukkakin joutunut kuulemaan vaikka mitä. 

Vierailija
2169/2430 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa Ukkolan haastattelussa kyllä Tuukka oli ilkeä kun kertoi että kuinka moni  vihaa sua ja toivoisi ettei sua ole olemassa. Mulle tuli kyllä huono maku. 

Tiedän kokemuksesta että tuollainen loukkaa. Olen itse möläyttänyt tuontapaista. No on tainnut  Tuukkakin joutunut kuulemaan vaikka mitä. 

Ukkolan mielestä Tuukka ei varmasti ollut ilkeä, Ukkola kyllä tietää, mistä Tuukka puhui.

"Olen todennäköisesti kokenut enemmän ns vihapuhetta kuin suurin osa ihmisistä joista kirjoitatte koko tänä aikana. Mitä sitten? Mikään siitä puheesta ei määrittele minua. Millään siitä ei ole väliä. Miksi ihmeessä media antaa tälle vuodesta toiseen näin valtavasti painoarvoa?"

https://x.com/Sukkola/status/1973041661614940266

"Poliisi otti viime viikolla kiinni Iltalehden kolumnistina ja tv-juontajana työskentelevää Sanna Ukkolaa useita viikkoja häiriköineen miehen.

Ukkolan mukaan kyse oli harvinaisen aggressiivisesta häiriköstä.

Hän lähetti tappo- ja raiskausuhkauksia, aseen kuvia, dickpiccejä (peniskuvia) ja soitteli öisin huohotuspuheluita.

https://www.hs.fi/suomi/art-2000010113218.html

Vierailija
2170/2430 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän Ukkola ole tietoinen siitä, että häntä vihataan. Ja ihan selvästi tuli esiin kontekstista, että Tuukka ei tätä tarkoittanut kritiikkinä Ukkolaa, vaan nimenomaan niitä vihaavia ihmisiä kohtaan.

Vierailija
2171/2430 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kokemuksella että jos tossa vaiheessa on kipuja, useimmiten tehdään potilaalle sedaatio 

Vierailija
2172/2430 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopa Lenita eli pidempään. 

Joo, ja muistatko sen maailman vanhimman ihmisen, joka eli vielä pitempään?! 

Vierailija
2173/2430 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuukka Ukkola -ohjelmassa, Ukkola kysyy suoraan: "Tiedätkö sinä, paljonko Olgalla on aikaa jäljellä?" En tiedä, ei kukaan sitä tiedä, sanoo Tuukka.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/71f90dfd-62dc-4a25-b05d-0a7e58…

Asiaton kysymys , päivämäärää ei kukaan tiedä ja kaikki ymmärtää mikä tilanne on .

Vierailija
2174/2430 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsyöpä on kavala.

Vierailija
2175/2430 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää miten ilkeitä osa ihmisistä pystyy olemaan.

Vierailija
2176/2430 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö elossa? 

Vierailija
2177/2430 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä rooli Olgalla oli tässä Tuukan viimeisessä Cancel-leffassa, esittikö jotain mummoa?

Nosto

Vierailija
2178/2430 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä aikaa leimaa monin tavoin pimeys ja pahuus. Tätäkin palstaa (tätä ketjua nyt) säännöllisesti seuraavana ei voi kuin todeta, että jotkut ihmiset ovat oikeasti pahoja. Täysi empatiakyvyttömyys, kylmyys, tunteettomuus, piittaamattomuus. Tuskin voivat itsekään millään tavoin hyvin. Sen päälle tyhmänylpeys estää avun hakemisen.

Vierailija
2179/2430 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

👵🏻: YHYYY JOKU INTERNETEIS ON ILKEÄ!!!

Menehän lapsi kouluun.

Vierailija
2180/2430 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä aikaa leimaa monin tavoin pimeys ja pahuus. Tätäkin palstaa (tätä ketjua nyt) säännöllisesti seuraavana ei voi kuin todeta, että jotkut ihmiset ovat oikeasti pahoja. Täysi empatiakyvyttömyys, kylmyys, tunteettomuus, piittaamattomuus. Tuskin voivat itsekään millään tavoin hyvin. Sen päälle tyhmänylpeys estää avun hakemisen.

Aika paljon enemmän pahoja asioita on tapahtunut entisaikoina ja nykyäänkin kuten vaikka sotiminen, raiskaaminen, murhaaminen , huumeiden levittäminen  ja jopa vaikka parisuhteissa pettäminen sekä systemaattinen koulu-tai työpaikkakiusaaminen/syrjiminen kuin se että joku sanoo jotain ilkeäksi koettua nettipalstalla. Tuskin ilkeilijöillä menee kovin hyvin itselläkään enkä olisi heitä muutaman kommentin takia tuomitsemassa täysin pahoiksi kun joka päivä maailman mittaakaavassa suhteutettuna tapahtuu paljon kamalampia ja sairaampia asioita ja rikoksia. Eivät hekään jotka puolustavat joillakin palstoilla joitakin ihmisiä mutta samaan aikaan halveeraavat vaikka mt-ongelmaisia, työttömiä, työkyvyttömiä tai muita heidän mielestään elämässä epäonnistuneita, ole yhtään sen parempia ihmisiä vaikka kuinka yrittävät sädekehäänsä kiillottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän