Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lapsi psykopaatti jos hylkää isänsä ihan noin vain?

Vierailija
22.07.2025 |

Minusta se ei ainakaan normaali lapsi ole tuollainen.

Kommentit (99)

Vierailija
81/99 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti se isä on se psykopaatti, kun tulee hylätyksi

Millähän matemaattisella kaavalla, stanan miesvihaaja-akka?

Vierailija
82/99 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole todellakaan mitenkään tavatonta, että lapsen äiti kostaa erossa miehelle parisuhteen ongelmat lapsen kautta. Lapsihan turvautuu aina ensisijaisesti äitiinsä. Se on ihan tutkittua, että lapsi kiintyy huonoonkin äitiin enemmän kuin hyvään isään. Vasta iän myötä lapsi oppii hahmottamaan näitä kiemuroita aikuismaisesti, mutta silloinkin hänen kantansa voi olla väärä, jos hänet on lapsena kasvatettu tiettyyn mielipiteeseen.

Riittää että parisuhteessa on riitaa ja mies käy vaikkapa vieraissa. Tästä nainen suuttuu ikiajoiksi tulisesti ja alkaa akiteeraamaan lasta miestä vastaan, vain koska häntä itseään on tulehtuneessa parisuhteessa loukattu. Taas jos nainen käy vieraissa, niin ei sen väliä. Hän saa lapsen erossa tässäkin tapauksessa. Lasta on loppujaan hyvin helppo manipuloida.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/99 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta naisystävää isällä on ollut äidin jälkeen? 

Tai äidillä miesystävää, joka on haukkunut ex-miehensä yhteiselle lapselle.

Vierailija
84/99 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus teini / nuoren aikuisen naisen elämässä voi tulla vaihe että oma isä emotionaalisesti vaihdetaan poika ystävään ja etäännytetään tyttären isästä. Minulla kävi tällein, meillä oli tyttären kanssa aivan loistavat normaalit välit. Sitten hän rakastui muusikko piireissä hengailevaan jätkään ja yhtäkkiä en ollutkaan enää maailman paras isä! Se jätkä vieraannutti minut ja tyttäreni ihan totaalisesti, tyyliin isän päivänä tuli tekstari että hyvää isänpäivää...sitä ennen meillä oli aina kunnon  juhlat ja tytär teki tai osti lahjan jne. Mutta jotenkin se tyttö meni ihan täysin sen jätkän pauloihin ja alkoi muuttaa tyyliään rokki tytöksi, mustat hiukset , vaatteet , tatuointeja ja olivat koko ajan ja aina yhdessä. Äitiinsä sentään pitää vielä enemmän välejä mutta minulta lähinnä kysyy rahaa ja joskus laittelee snappejä. Eli vastaus kysymykseesi, ei nyt psykopaatti ole mutta jopa omat lapset voi yllättää käytöksellään...kai tolle on joku nimikin, tunnekylmyys ehkä? Isänä en ole epäonnistunut, aina meillä hakattiin ja leikittiin ja luettiin kirjoja , uitiin jne. Myönnän kyllä sen että joka ilta minun piti saada muutama ilta kalja mutta en känniin asti, sitä paitsi kaikki muutkin miehet ottaa olutta iltaisin.

Vierailija
85/99 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaikkapa todennäköisyyksiä tutkimalla, yleensä se on isä joka perheissä terrorisoi alkoholismilla ja väkivallalla. Siinä ei sinun kuvitellulla "miesvihalla" ole osaa eikä arpaa. Mene muualle ulisemaan, narttu.

Vierailija
86/99 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus teini / nuoren aikuisen naisen elämässä voi tulla vaihe että oma isä emotionaalisesti vaihdetaan poika ystävään ja etäännytetään tyttären isästä. Minulla kävi tällein, meillä oli tyttären kanssa aivan loistavat normaalit välit. Sitten hän rakastui muusikko piireissä hengailevaan jätkään ja yhtäkkiä en ollutkaan enää maailman paras isä! Se jätkä vieraannutti minut ja tyttäreni ihan totaalisesti, tyyliin isän päivänä tuli tekstari että hyvää isänpäivää...sitä ennen meillä oli aina kunnon  juhlat ja tytär teki tai osti lahjan jne. Mutta jotenkin se tyttö meni ihan täysin sen jätkän pauloihin ja alkoi muuttaa tyyliään rokki tytöksi, mustat hiukset , vaatteet , tatuointeja ja olivat koko ajan ja aina yhdessä. Äitiinsä sentään pitää vielä enemmän välejä mutta minulta lähinnä kysyy rahaa ja joskus laittelee snappejä. Eli vastaus kysymykseesi, ei nyt psykopaatti ole mutta jopa omat lapset voi yllättää käytö

Jos tytöltäsi kysyttäisiin oletko isänä epäonnistunut, saattaisi olla hieman eri mielipide kuin itselläsi. No jaa, ainahan se on joillekin hirveän vaikeaa nähdä itsessään mitään vikaa.

Vierailija
87/99 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutta on nyt jo ollut aikunen monta vuotta ja sama jatkuu, minusta tuo ei ole normaalia käytöstä ihmiselle. En minäkään hylännyt äitiäni vaikka todella hirveä oli minulle, huolehdin hänestä loppuun asti."

Mä postitan sulle diplomin kun olet niin jalo ihminen.

Vierailija
88/99 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko exän diagnoosi sinun tekemäsi, ja nyt samaa tunget omalle lapsellesi? Toivottavasti olen väärässä. 

On ja syystä! Molemmat aivan epänormaaleja "ihmisiä"!

Ja kas näin, syy selvisi miksi tyttäresi ei halua olla kanssasi missään tekemisissä. Eikö sinua yhtään hävetä?

Vierailija
89/99 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaisella matemaattisella kaavalla, että alaikäinen lapsi ei voi eikä saa määrätä omasta elämästään. Tämän takia psykopaatti vanhempaan katkaistaan välit heti, kun on vain mahdollista

-Eri

Vierailija
90/99 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin lapsi on psyko. Luultavasti isä on narskupsyko.

Vierailija
91/99 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko exän diagnoosi sinun tekemäsi, ja nyt samaa tunget omalle lapsellesi? Toivottavasti olen väärässä. 

Ja kas näin, syy selvisi miksi tyttäresi ei halua olla kanssasi missään tekemisissä. Eikö sinua yhtään hävetä?

Miksi ap haluaa niin kovasti olla suhteessa "epänormaalin" psykopaatin kanssa, kun ei pidä tätä omaa lastaa edes ihmisenä?

Ap projisoi omaa sisäistä pimeyttään ja pahuuttaan ex vaimoonsa ja lapseensa. He on psykopaatteja ali-ihmisiä.

Ap lla on haukkumisensa perusteella isoja ongelmia persoonassaan. Ei tyttö halua tulla haukuttavaksi isänsä luo, isä on väkivaltainen. Lisäksi ap varmaan haukkuu tytön turvallista vanhempaa eli äitiä. 

Vierailija
92/99 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap haluaa niin kovasti olla suhteessa "epänormaalin" psykopaatin kanssa, kun ei pidä tätä omaa lastaa edes ihmisenä?

Ap projisoi omaa sisäistä pimeyttään ja pahuuttaan ex vaimoonsa ja lapseensa. He on psykopaatteja ali-ihmisiä.

Ap lla on haukkumisensa perusteella isoja ongelmia persoonassaan. Ei tyttö halua tulla haukuttavaksi isänsä luo, isä on väkivaltainen. Lisäksi ap varmaan haukkuu tytön turvallista vanh

Aivan JÄRKYTTÄÄ shittiä ja miesvihaa tuossa viestissä, mee hoitoon!!

Vierailija
93/99 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä teit sille lapselle? Löitkö?

Radiohiljaisuus viittaa minustakin ennemmin tähän, kuin psykopatiaan. Jotain väkivaltaa tai sen uhkaa taustalla. Mikä muu aiheuttaa tuollaisen särön, jos on muuten hyvät suhteet?

Vierailija
94/99 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minunko pitäis muka hävetä kun exä on psykopaatti ja lapseni on ehkä perinyt tai sitten kasvatettu samanlaiseksi? Häpeä kuule ihan itse tuota kommenttiasi!

Vierailija
95/99 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut koko ikäni jämäsijoilla isälleni. Ensimmäisellä sijalla oli alkoholi kunnes tuli niin vanhaksi että lopetti sen lähes kokonaan. Havaitsin että oli lähes yhtä välinpitämätön ilman alkoholiakin, vaikka aiemmin syytin alkoholisairaitta syyksi. Lopulta isäni petti minut pahimmalla tavalla heikoimmalla hetkelläni. Nyt ihmettelee varmaankin olenko psykopaatti kun olen hylännyt hänet.

Vierailija
96/99 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin tämä liittyy?

Etkö ymmärrä lukemaasi?

Etkö sinä ymmärrä kysymystä? 

Eiköhän tämä jo selvitä sen, miksi lapsi on hylännyt isänsä.

Vierailija
97/99 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin.

Vierailija
98/99 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minunko pitäis muka hävetä kun exä on psykopaatti ja lapseni on ehkä perinyt tai sitten kasvatettu samanlaiseksi? Häpeä kuule ihan itse tuota kommenttiasi!

Kyllä, sinun juuri tulisi hävetä. Haukut tytärtäsi ja ex-vaimoasi psykopaateiksi vaikka koko ajan käy vain selkeämmäksi ja selkeämmäksi kuka se psykopaatti oikeasti on; sinä. Toivottavasti tyttäresi pysyy jatkossakin kaukana sinusta.

Vierailija
99/99 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro toki mitä teit että tyttäresi on sinut hylännyt. Ei taida kantti kestää että joutuisit myöntämään että itse olet tilanteen aiheuttanut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi