Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko kesti, että tulit raskaaksi?

Vierailija
22.07.2025 |

Meillä on nyt takana 1,5-2 vuotta yritystä ja raskaus ei vielä ole onnistunut. Masentavaa.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli vuotta.

Ihan ensiksi menin hedelmällisyyskartoitukseen, jotta tietäisin jo ennen raskauden yritystä, mikä on tilanne. No kehnohan se tilanne oli, joten heti seuraavasta kierrosta alkoivat hoidot, ja puolen vuoden kuluttua olinkin hoitojen avulla raskaana. Onneksi ei yritetty päivääkään ilman klinikan apua, yritys olisi ollut täysin turhaa, koska tutkimusten perusteella luomuna en voi tulla raskaaksi ollenkaan.

Vierailija
2/40 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Lapsi 2,5v

2. Lapsi 1,5v

3. Lapsi 3kk

4. Lapsi 9kk

5. Lasta yritetty 4v ajan 

N36

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kuukautta, tiedän olevani onnekas. 

Toivottavasti teilläkin pian tärppää tai sitten tosiaan kannattaa mennä tarkastuttamaan oma ja puolison hedelmällisyys. 

Vierailija
4/40 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin yhdestä ainoasta yhdynnästä raskaaksi kun olin 23v. Olin viettämässä iltaa baarissa ja lähdin ennestään tuntemattoman miehen matkaan. Harrastimme hänen luonaan seksiä yhden kerran, meillä oli kortsu. Muutaman viikon päästä huomasin olevani raskaana. Kun ilmoitin miehelle, hän kertoi että kortsu oli hajonnut. En ollut itse tätä huomannut, jos olisin, niin olisin hakenut jälkiehkäisyn. Onneksi kävi näin, lapseni, ainokaiseni (nykyään 14v)on minulle tärkeintä maailmassa.

N38

Vierailija
5/40 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi kirjoitella tästä tuntemattomille . 👍🏻👍🏻👍🏻

Vierailija
6/40 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinosta tuntemattomien tiedot.

Vierailija
7/40 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilin ja seuraavien menkkojen jälkeen paksuna

Vierailija
8/40 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En viitsi kirjoitella tästä tuntemattomille . 👍🏻👍🏻👍🏻

Vaivauduin kuitenkin tähän vastaamaan. Oli siis pakko päästä pätemään kuinka paljon parempi ihminen olet 

Vierailija
9/40 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 vuotta. 

Vierailija
10/40 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinosta tuntemattomien tiedot.

Miksi siis luet tätä?

Vierailija
11/40 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen raskaus 26-vuotiaana: ekasta kierrosta

Toinen raskaus 28-vuotiaana: ekasta kierrosta 

Kolmas raskaus 30-vuotiaana: ekasta kierrosta 

--

35-vuoden jälkeen antanut vauvan tulla, jos tullakseen. Ei raskauksia. 

Vierailija
12/40 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekasta kierrosta heti, olin jo 38v ja ylipainoinen, en pitänyt todennäköisenä että raskaudun ollenkaan kun koko ajan pelotellaan miten vaikeaa se on ja ylipaino on suorastaan helvetistä seuraava. Oli kyllä yllätys, mutta kaikki meni hyvin ja lapsi on jo teini-ikäinen

Vierailija
13/40 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on endometrioosia, mutta lääkäreiden mukaan luomuraskaus on mahdollinen.

Ap

Vierailija
14/40 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

32-vuotiaana tärppäsi ekasta kierrosta, samoin 38-vuotiaana ekasta kierrosta. Sori. 

Vierailija
15/40 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme raskautta ollut, kaikki ekasta kierrosta.

Vierailija
16/40 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. lapsi, kun olin 27-v. : 2 kiertoa

2. lapsi, kun olin 28-v. : ekasta kierrosta

3. lapsi, kun olin 40-v. : 6 tuntia päätöksestä

Vierailija
17/40 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukuun lopussa lopetin e-pillerit. Tammikuussa en edes ajatellut raskautuvani kun halusin tietää normalisoituuko kierto. Helmikuussa tikutin ovulaatiota ihan mielenkiinnosta, koska en sitä itse tunnista. No menkat alkoikin sitten lyhyellä kierrolla joten olin tikutukseni kanssa myöhässä. Maaliskuussa tikutin ovulaation ja silloin raskauduin. Että tavallaan ekasta kierrosta. Suosittelen ovulaatiotestejä, ei mulla ainakaan ollut hajuakaan milloin ovuloin, kiertokin ollut jotain 25-40 päivää eli vaihdellut paljon.

Vierailija
18/40 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abouttia rallaa 55 vuotta.👵

Vierailija
19/40 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulukuun lopussa lopetin e-pillerit. Tammikuussa en edes ajatellut raskautuvani kun halusin tietää normalisoituuko kierto. Helmikuussa tikutin ovulaatiota ihan mielenkiinnosta, koska en sitä itse tunnista. No menkat alkoikin sitten lyhyellä kierrolla joten olin tikutukseni kanssa myöhässä. Maaliskuussa tikutin ovulaation ja silloin raskauduin. Että tavallaan ekasta kierrosta. Suosittelen ovulaatiotestejä, ei mulla ainakaan ollut hajuakaan milloin ovuloin, kiertokin ollut jotain 25-40 päivää eli vaihdellut paljon.

Ja siis ikää 33.

Vierailija
20/40 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Lapsi : puoli vuotta  oma ikä : 18v

2. Lapsi: heti.  oma ikä : 26 v

3. Lapsi : joku 3-4 kk  oma ikä :34

Hirmu paljon Tsemppiä sinulle ap. Kyllä sie saat vielä omasi. Muistan sinua tänään iltarukouksessa ja toivon että saisit oman nyytin syliisi. <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi