Nainen! Jos huoltomies aamulla soittaisi ovikelloa
Nolottaisiko mennä avaamaan ilman meikkiä ja tukka aivan unenpöpperössä ja takussa?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Minun tukka ei ole ikinä unenpöpperössä.
Ei minunkaan, eikä edes takussa enkä muutenkaan näytä räjähtäneeltä koskaan. En tiedä miten jotkut muuttuvat yön aikana mörrimöykyiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks naisen pitäisi jotenkin nolostella. Nolompaa se tuolle miehelle on.
No kun ei ole meikkiä eikä tukka laitettu
en edes omista meikkejä ja tukkaa lähinnä harjaan, joten ei juuri eroa
Oviketju päälle, kun olette yksin tai alasti kotona, ettei huoltomiehet rynni sisään yllättäen. Tuleehan ne omilla avaimillakin, jos et ole kotona?
En mene avaamaan kenellekään ovea tuossa tilanteessa. Eri asia, jos on tiedossa, mutta en silloinkaan meikkaa, jos en ole mihinkään lähdössä, hiuksia saatan harjata, jos muistan, mutta en harjaa joka päivä muutenkaan. Ei pitkät hiukset ole aamulla mitenkään pörrössä tai takussa, jos ovat sileää lasimaista laatua.
Jos meille (okt) tulisi huoltomies klo 5 aamulla, jolloin herään ihan joka ikinen päivä, niin ihmettelisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meikkaatko sinä miehenä joka aamu ennen töihinlähtöä?
Enhän minä meikkaa muutenkaan, ja tukka voi olla takkuinen milloin vaan. Unenpöpperöisyys ei tässä paketissa enempää haittaisi.
Kyllä niistä huoltomiestetn tulosta tiedotetaan hyvissä ajoin. Jos haluaa, voi pukeutua ennen niiden käyntiä. Tai voi jatkaa uniaan, jos ne käy vaikka vain kylppärissä.
Hätätilanteessa vaikka talossa vesivuodon sattuessa voivat tulla muutenkin sisälle.
Kyllä mä ihmettelisin, että mikä ihmeen huoltomies tulisi ilmoittamatta omakotitaloon.
Vierailija kirjoitti:
Sovin aina ajan, eli huoltomies ei yleensä tule silloin. Menisin keski-ikäisenä tukevana ovelle vaatteitta koska on kuuma sää, mies saisi trauman, terapian ja sanoisin että tuli väärään aikaan. No oikeasti en avaa ovea.
Tämäpä.
Mutta huoltomies tulee myös yleisavaimella, ja yhden kerran soittaa ovikelloa, niin avain kiertyy jo lukossa.
Vaikka olen pyytänyt että soittavat ensin ja sopivat kellonajan.
Soitan huoltoon nykyään vain ääritapauksissa.
Ja todella haluan että soitetaan, koska olis aika paha tulla kotiin huoltomiehen ollessa siellä, vaikka olisin pyytänyt soittaessani, etten halua että kotiini tullaan ilmoittamatta.
Äärettömän noloa ainakin itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤣 Pitäisikö sitten jotenkin olla meikkiä ja tukka laitettu? Ei mulla ainakaan ole muutenkaan eikä siihen ole tarvetta.
Huoltomiehet eivät soittele ovikelloani aamulla, koska sovin aina etukäteen minulle sopivan ajan. Ja muutenkin kysymys on outo, miksi välittäisin siitä, miltä jonkun huoltomiehen silmissä näytän? Itselleni täysin epäkiinnostava henkilö.
Ei nolota. Oon menny avaamaan oven ikivanhassa kulahtaneessa yöpaidassa ja pyjamahousuissa jonka lahkeet on reikiä täynnä, hiukset oli sotkussa, kädessä hammasharja kun olin just hampaita pesemässä eikä nolottanu pätkääkään.
Kysyin unohtuiko avaimet taas kotiin?
En avaa ovea, eikä huoltomies pääse sisään, kun on turvaketju ja turvalukko kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤣 Pitäisikö sitten jotenkin olla meikkiä ja tukka laitettu? Ei mulla ainakaan ole muutenkaan eikä siihen ole tarvetta.
Jaa.
Ei. Minulle on oikeasti käynyt noin, tosin ei ollut aamu vaan aamupäivä. Taloyhtiössä tehtiin kuntotarkastusta ja kuntolomakkeeseen olin merkinnyt, että asuntooni saa tulla katsomaan. Rankan työpäivän jälkeen olin unohtanut koko jutun. Heräsin ovikelloon ja kun pimpottivat uusiksi menin avaamaan oven sellaisella unisella "mitähän veetua"-asenteella. Siellä oli sen seitsemisen miestä tulossa tarkastukselle. Saivat varmaan hyvät naurut, mutta itse en edes ehtinyt ajatella nolostumista kun halusin vaan takaisin nukkumaan :D