Mitä syödä näin helteellä?
Ei maistu mikään eikä mitään jaksa kokkailla. Jotain kuitenkin pitäisi syödä. Vinkkejä? Ehdotuksia?
Kommentit (45)
Uudet perunat, suolaista kalaa, hapankaalia ja marjasmoothie jälkkäriksi.
Mulla on ruokahalu tallella, itse asiassa jopa parempi kuin normaalisti. Mutta välttelen kyllä sellaisia ruokia, joita pitää kypsentää pitempään ja enkä paista uunissa mitään. Koska kokkailen aika vähän, mulla on ollut tällainen peruslounas monena päivänä: kaksi nektariinia, mansikoita, purkki Lidlin raejuustoa. Tänään oli myös oliiveja. Tällainen maistunee monelle sellaisellekin, jolle ei meinaa ruoka maistua helteen takia.
Mä teen jääkaappiin valmiiksi voileipiä/wrapeja, pastasalaattia, salaattia, hedelmäsalaattia, marjarahkaa, smoothieita, jääkahvia.
Jos jotain lämmintä muka haluan, niin pyttipannu tai munakas valmistuu nopeasti. Mulla on myös pakkasessa kasvispihvejä, joista saa nopeasti ruisleivän väliin laitettuna hampurilaisen kaltaisen viritelmän. Pihvi mikroon ja ruisleivät paahtimeen ja sitten vaan kokoan mieluisien lisukkeiden kanssa burgerin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan samoja ruokia kuin muulloinkin. Jos ei ole nälkä niin älä syö, pysyt varmasti hengissä vaikket söisi pariin päivään.
Pariin päivään? Helle on jatkunut jo toista viikkoa.
Ihan samoja ruokia kuin muulloinkin. Jos ei ole nälkä niin älä syö, pysyt varmasti hengissä vaikket söisi pariin päivään.