Suomalaiset naiset on maailman kauneimpia ja helpoimpia. suomalaiset miehet eivät vain tajua sitä!
mä oon 48v mies Irakista. mä tulin suomeen jo yli 10 vuotta sit ja oon tehny täällä varasto hommii ja ajanu taksii. mä en oo käyny mitää koului paljo mut oon matkustanu vähä ruotsissa ja saksassa myös ja tiiän kyl mistä mä puhun nyt. haluun nyt sanoa et suomalaiset naiset on oikeesti maailman paras nainen mitä mä koskaan tavannu, ihan rehellinen puhe nyt.
ne on oikeesti tosi kaunis. heti ku tulin suomeen mä huomasin et naiset on täällä tosi nätti ja niil on tosi siniset silmät ja vaalee tukka ja ne hymyilee koko ajan. mut se ei oo paras asia, paras asia on et ne on niin helppo tutustuu, ei tartte olla mikään komea mies tai rikas mies tai mitää. ne on oikeesti ihan tosi avoin ja ne tykkää ulkomaalaisist miehistä ku ne osaa puhu paremmin naiselle kuin suomalainen mies. suomalainen mies ei paljon puhu, istuu vaan hiljaa ja juo kalja. nainen sit haluu et joku kehuu sitä vähä ja antaa sille huomiota ja sit se tykkää sust heti.
mä oon nähny tän monta kertaa ku ajan taksii viikonlopun illalla. suomalainen mies menee baariin ja istuu siellä nurkassa eikä sano mitää, sit nainen kyllästyy ja haluu mennä pois. sit me ulkomaalaiset tullaa sinne ja me osataa puhuu niille naisille paremmin ja hymyillä ja olla hauskoja. heti nainen tulee sun viereen istuu ja kysyy mistä oot kotosin ja sit kaikki menee tosi helppoo.
suomalainen mies tulee kateelliseks ku näkee et meillä on tosi kaunis suomalainen nainen mut oma vika ku ei arvosta mitä omassa maassa on. jos sä et arvosta suomalainen nainen ni ei haittaa koska me ulkomaalaiset mies arvostaa ja osaa kohdella naista niinku pitää. ja sit ei oo ihme et suomalainen nainen haluu ulkomaalaisen miehen koska suomalainen mies ei osaa ees kehua omaa naistaan.
mä haluun sanoo et suomalainen nainen on paras ja helpoin nainen maailmassa saada ja se on ihan hyvä asia mun mielestä koska ne ansaitsee et mies arvostaa niitä. suomalaiset miehet saa olla vaan kateellisia koska totuus on tämä ja mä tiedän mitä mä puhun koska näin se vaan on.
Kommentit (23)
"hymyilee koko ajan"
Just just. Ehkäpä jolleki ihkulle nappisilmälle.
Siis kehumalla ja olemalla ulkomainen mies.
Ei ylläreitä taaskaan.
Hei, sinä ole upea, minä tahtoa nimi tähän vekseliin, takaaja- kohtaan!
(se helppous)
ihailtavaa?
Juu, tämä EI todellakaan ole lähi idän miehen kirjoittamaa. Narsistinen omahyväinen viesti jossa suomalainen NAINEN ylistää itseään. Varmaan joku lihava pullukka jolla on irakilainen miesystävä. Noh, noihan kaikki pettää. Ehkä tääkin muija joku päivä oppii.