Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaiset naiset on maailman kauneimpia ja helpoimpia. suomalaiset miehet eivät vain tajua sitä!

Vierailija
22.07.2025 |

mä oon 48v mies Irakista. mä tulin suomeen jo yli 10 vuotta sit ja oon tehny täällä varasto hommii ja ajanu taksii. mä en oo käyny mitää koului paljo mut oon matkustanu vähä ruotsissa ja saksassa myös ja tiiän kyl mistä mä puhun nyt. haluun nyt sanoa et suomalaiset naiset on oikeesti maailman paras nainen mitä mä koskaan tavannu, ihan rehellinen puhe nyt.

ne on oikeesti tosi kaunis. heti ku tulin suomeen mä huomasin et naiset on täällä tosi nätti ja niil on tosi siniset silmät ja vaalee tukka ja ne hymyilee koko ajan. mut se ei oo paras asia, paras asia on et ne on niin helppo tutustuu, ei tartte olla mikään komea mies tai rikas mies tai mitää. ne on oikeesti ihan tosi avoin ja ne tykkää ulkomaalaisist miehistä ku ne osaa puhu paremmin naiselle kuin suomalainen mies. suomalainen mies ei paljon puhu, istuu vaan hiljaa ja juo kalja. nainen sit haluu et joku kehuu sitä vähä ja antaa sille huomiota ja sit se tykkää sust heti.

mä oon nähny tän monta kertaa ku ajan taksii viikonlopun illalla. suomalainen mies menee baariin ja istuu siellä nurkassa eikä sano mitää, sit nainen kyllästyy ja haluu mennä pois. sit me ulkomaalaiset tullaa sinne ja me osataa puhuu niille naisille paremmin ja hymyillä ja olla hauskoja. heti nainen tulee sun viereen istuu ja kysyy mistä oot kotosin ja sit kaikki menee tosi helppoo.

suomalainen mies tulee kateelliseks ku näkee et meillä on tosi kaunis suomalainen nainen mut oma vika ku ei arvosta mitä omassa maassa on. jos sä et arvosta suomalainen nainen ni ei haittaa koska me ulkomaalaiset mies arvostaa ja osaa kohdella naista niinku pitää. ja sit ei oo ihme et suomalainen nainen haluu ulkomaalaisen miehen koska suomalainen mies ei osaa ees kehua omaa naistaan.

mä haluun sanoo et suomalainen nainen on paras ja helpoin nainen maailmassa saada ja se on ihan hyvä asia mun mielestä koska ne ansaitsee et mies arvostaa niitä. suomalaiset miehet saa olla vaan kateellisia koska totuus on tämä ja mä tiedän mitä mä puhun koska näin se vaan on.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään uutta 

Vierailija
2/23 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että jotkut suomimiehet järjestään vihaa suominaisia

Vierailija
4/23 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sulle kelpaa paska äm mä, niin se on sun henkilökohtainen asiasi

Vierailija
5/23 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on subjektiivinen käsite. Mikään kansakunta ei voi olla siis objektiivisesti kaunis tai mitä ikinä sitten tarkoitatkaan kauneudella?

Vierailija
6/23 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihan syystäkin

Vierailija
7/23 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kivasta aloituksesta ap! 🌷

Vierailija
8/23 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen takia niistä kannattaakin pysyä kaukana. 

Vierailija
9/23 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tämän. Muakin on ulkomaalaiset miehet kehuneet. Ei pahalla, mutta mua ei kiinnosta ulkomaalaiset miehet ja eri kulttuuri, haluaisin suomalaisen miehen. Näyttää kuitenkin että on yksin jäätävä.

Vierailija
10/23 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen takia niistä kannattaakin pysyä kaukana. 

no pysy sitten, äläkä tule vain selittämään että pitäisi

Vierailija
11/23 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei mennyt kauaakaan kun ensimmäiset inhoviestit suominaisia kohtaan tulivat tänne.

Vierailija
12/23 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset naiset tunnetaan maailmalla helppoina ja kevytkenkäisinä, mutta vain jos heitä lähestyy ulkomaalaisen oloinen mies. Heikko itsetunto saa monella aikaan kiimaisen buustin kun ihan oikein "maailman mies" antaa heille huomiota.

Toki humalapäissään ruotsalaiset naiset omaavat hyvin samantapaisen maineen turistikohteissa.

Vierailija
13/23 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos sulle kelpaa paska äm mä, niin se on sun henkilökohtainen asiasi

Paskoja miehiä ja naisia löytyy -jokaisesta- etnisestä ryhmästä. Ja useimmiten he ovat vielä niitä äänekkäimpiä.

Vierailija
14/23 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset naiset tunnetaan maailmalla helppoina ja kevytkenkäisinä, mutta vain jos heitä lähestyy ulkomaalaisen oloinen mies. Heikko itsetunto saa monella aikaan kiimaisen buustin kun ihan oikein "maailman mies" antaa heille huomiota.

Toki humalapäissään ruotsalaiset naiset omaavat hyvin samantapaisen maineen turistikohteissa.

Eivätkö suomalaiset miehet ole lainkaan kiinnostuneita niistä ulkomaalaisista naisista? Palstallahan ehdotetaan  jopa, että valtion ja veronmaksajien rahoilla pitäisi tuoda Suomeen näitä ulkomaalaisia, kauniita naisia. Minusta miehet ovat paljon kevytkenkäisempiä kuin naiset, sitä ei kai lasketa? 

Vierailija
15/23 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä näemme esimerkin suomalaisia miehiä vihaavan NAISEN kirjoittamasta aloituksesta. Todella epäuskottava teksti joka suhteessa.

Vierailija
16/23 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään 10v Suomessa asunut irakilainen ei kirjoita tuollaista suomea, tuollaisella pilkutuksella ja kappalejaoilla. Sanat todella läpinäkyvästi koitettu vääntää puhekieleen, muutamine stereotyyppisine virheineen. Irakilainen ei todellakaan tuota tuollaista tekstiä.

Täysi feikki, eli poistoon.

Vierailija
17/23 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provosointia, rasismia

Vierailija
18/23 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se nyt varsinainen meriitti mennä irakilaisen Auervaaran lemmenansaan. Ei noista ap:kaan touhuista mitään pysyvää ole tullut.

Vierailija
19/23 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoimpia kyllä. Monessa nettigallupissa sanottu, että turisti saa pillua helpoiten Suomesta. Kauneudesta ei lähellekään.

Vierailija
20/23 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se nyt varsinainen meriitti mennä irakilaisen Auervaaran lemmenansaan. Ei noista ap:kaan touhuista mitään pysyvää ole tullut.

Meriittiä olisi siis mennä suomalaisen miehen ansaan? Mennä naimisiin, hankkia lapsia, tehdä töitä ja elää elämäänsä? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi