Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Niin, huomioikaa, että sille kotirouvalle on kertynyt myös omaisuutta mikäli mies on varakas ja varsinkin miehen kuollessa kertyy.

Vierailija
22.07.2025 |

Joitakin tällaisia pareja tiedän eikä nuo kotirouvat kyllä mitenkään tyytymättömiä elämäänsä näytä olevan ja näyttävät hyvinvoivilta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moneen junaan on pikku kotirouvia. Mä elän ihan omalla kertyneellä varallisuudellani, on täysin omat rahat kummallakin, on avioehto jne. Enkä ole kodinkone/miehen palvelija vaan ihan tasapuolisesti tehdään sängyssäni hommia ;)

En muutakaan määritelmää itselleni keksi kuin kotirouva, ehkä uhkea vapaaherratar olis kuitenkin sopivampi mutta ei niin yleisesti käytössä.

Vierailija
2/4 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotirouva voi myös olla varakas itse, sekin usein unohtuu.

Nyt on jo ensimmäinen uranainenkin jäämässä duunista viisi - kuusi vuotta ennen eläkeikää eikä todellakaan ole pulaa varallisuudesta. Itse tein saman liikkeen alle viisikymppisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimaa 

Vierailija
4/4 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän omaisuutta kertyy myös erossa, jos mies on naista varakkaampi eikä ole avioehtoa. Puolison kuollessa perivät lapset sen osan, mikä kuuluisi osituksessa miehelle, ellei testamentissa toisin määrätä.