Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niin, huomioikaa, että sille kotirouvalle on kertynyt myös omaisuutta mikäli mies on varakas ja varsinkin miehen kuollessa kertyy.

Vierailija
22.07.2025 |

Joitakin tällaisia pareja tiedän eikä nuo kotirouvat kyllä mitenkään tyytymättömiä elämäänsä näytä olevan ja näyttävät hyvinvoivilta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moneen junaan on pikku kotirouvia. Mä elän ihan omalla kertyneellä varallisuudellani, on täysin omat rahat kummallakin, on avioehto jne. Enkä ole kodinkone/miehen palvelija vaan ihan tasapuolisesti tehdään sängyssäni hommia ;)

En muutakaan määritelmää itselleni keksi kuin kotirouva, ehkä uhkea vapaaherratar olis kuitenkin sopivampi mutta ei niin yleisesti käytössä.

Vierailija
2/4 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotirouva voi myös olla varakas itse, sekin usein unohtuu.

Nyt on jo ensimmäinen uranainenkin jäämässä duunista viisi - kuusi vuotta ennen eläkeikää eikä todellakaan ole pulaa varallisuudesta. Itse tein saman liikkeen alle viisikymppisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimaa 

Vierailija
4/4 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän omaisuutta kertyy myös erossa, jos mies on naista varakkaampi eikä ole avioehtoa. Puolison kuollessa perivät lapset sen osan, mikä kuuluisi osituksessa miehelle, ellei testamentissa toisin määrätä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme