Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toiset harrastaneet seksiä alle 20-vuotiaasta saakka ja itse 40-vuotiaana en ole edes suudellut vielä

Vierailija
21.07.2025 |

Vaikka jollain ilveellä tapaisi naisen ja tilanne etenisi siihen pisteeseen niin mitä luultavemmin nauraa kun kuulee tämän ja lopettaa homman, nauraa kun en osaa toimia tilanteessa ja varmaan tulen reisille jne. ja lopettaa homman jne. 

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen noin 40 vuotias nainen ja olen ollut useassa pidemmässä parisuhteessa. Jonkin aikaa sitten tapasi hieman alle 50 vuotiaan miehen jolla ei ollut lainkaan parisuhdekokemusta tai seksuaalista kokemusta. Oli kerran suudellut nuorena. Olemme onnellinen pari nyt ja ei hänen kokemattomuutensa ole minua haitannut mitenkään. Kyllä paljon enemmän vaikuttaa ihmisen luonne jne. 

Minulla oli samankaltainen tilanne, mutta se valitettavasti päättyikin siihen että mies lähti uusien kokemusten ja uuden itseluottamuksen kanssa elämään elämätöntä nuoruuttaan ja seikkailemaan muihin naisiin. Useampi vuosi oltiin yhdessä, joten jäi melko petetty fiilis.

Ikävä että sinun tilanteessasi kävi noin. En osaisi sanoa miten itse alkaisin tilannetta kokea. Itsellä on kieltämättä jäännyt elämä elämättä monessa asiassa monesta syystä ja jos saisi mahdollisuuden päästä niitä toteuttamaan niin menisi kyllä sellaisella vimmalla näiden asioiden pariin että moni asia jäisi sivuun kun kokee että nyt nämä ja nämä asiat käytävä läpi ennenkuin liian myöhäistä jne. aloittaja

Vierailija
62/68 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta olisi jollain tavalla kiihottavaa saattaa kokematon ikämies tuntemattomille poluille. En usko, että olisin ainoa. Tuo voi itse asiassa olla Tinder-valttikin. Profiili tulisi kyllä olla fiksu ja naamakuvalla ei kannata olla. Jotkut muut fiksut kuvat. Toinen vaihtoehto on, että hankit kokemuksesi maksullisena. Elämä on lyhyt, kannattaa tavoitella sitä mitä haluaa. Tsemppiä 😊 

Ekalla sivulla mainitsin että miettinyt maksullisella käyntiä mutta en ole siihen päätynyt koska haluaisin että nainen haluaa minua ja minä häntä eli fyysisesti ja henkisesti. En oikein tiedä olisiko ekassa kerrassa ilman tunteita mitään järkeä tai muutenkaan seksissä ilman tunteita. Itse ainakin näin ajattelen mutta en tiedä muuttuisiko mieli kun ei olisi enää kokematon. aloittaja

Vaikutat kivalta tyypiltä, niin uskon, että natsaa kyllä kunhan heittelet rohkeasti verkkoja vesille 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä seksissä on niin vaikeaa, että pitäisi opetella? 

Vierailija
64/68 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä seksissä on niin vaikeaa, että pitäisi opetella? 

Ei se vaikeaa ole mutta että pääsee panemaan on kun vaatii monta vaihetta ennekuin pääsee kastaan kärkeä.

Vierailija
65/68 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ap kokeilla ensin parikymppisen kanssa koska jos aloitat heti samanikäisen kanssa niin tulee mieli kokea menetettyä nuoruutta mikä on luonnollista. Voi sitten nuoremmasta siirtyä samanikäiseen eikä päinvastoin.

Vierailija
66/68 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen noin 40 vuotias nainen ja olen ollut useassa pidemmässä parisuhteessa. Jonkin aikaa sitten tapasi hieman alle 50 vuotiaan miehen jolla ei ollut lainkaan parisuhdekokemusta tai seksuaalista kokemusta. Oli kerran suudellut nuorena. Olemme onnellinen pari nyt ja ei hänen kokemattomuutensa ole minua haitannut mitenkään. Kyllä paljon enemmän vaikuttaa ihmisen luonne jne. 

Minulla oli samankaltainen tilanne, mutta se valitettavasti päättyikin siihen että mies lähti uusien kokemusten ja uuden itseluottamuksen kanssa elämään elämätöntä nuoruuttaan ja seikkailemaan muihin naisiin. Useampi vuosi oltiin yhdessä, joten jäi melko petetty fiilis.

Mutta eihän loppuelämän rakkaus koskaan ole mikään itsestäänselvyys. Pitää nauttia siitä mitä on niin kauan kuin on. -sivusta

Vierailija
67/68 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wanharouva Tyhjäpää päätti otsikoida tämän parahdusulvahduksensa muodossa:

"Toiset harrastaneet seksiä alle 20-vuotiaasta saakka ja itse 40-vuotiaana en ole edes suudellut vielä"

Mitä ihmeen lisäinformaatiota tarjoaa parahdus: "Toiset harrastaneet seksiä alle 20-vuotiaasta saakka" verrattuna siihen että Tyhjäpään luoma hahmo olisi vain pelkästään ulvahtanut: "Olen 40v enkä ole suudellut saati harjoittanut seksiä".

Eihän tuo parahdus tarjoa yhtään mitään lisäinformaatiota, siinä vain Tyhjäpää harrastaa häivevaikuttamista siihen suuntaan että vasta 20v iässä harjoitettu seksi on Tyhjäpään vakaumuksen mukaan hyväksyttävää. Todellisuudessa mimmit alkavat rakastelemaan muutaman kuukauden päästä siitä kun heillä kuukautisvuoto alkaa, silloin heillä on himot kuumimmillaan kuin koskaan elämässään, ja kovia kuukautiskipuja joita rakasteleminen lievittää.

Työnnä pääsi jyrsimeen.

Vierailija
68/68 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eihän loppuelämän rakkaus koskaan ole mikään itsestäänselvyys. Pitää nauttia siitä mitä on niin kauan kuin on. -sivusta

Ei itsestäänselvyys, mutta on se melko ikävä tilanne kun olet toista kannustanut, ymmärtänyt, opastanut, ollut kärsivällinen - rakastanut ja hän väittänyt rakastavansa kovasti myös, niin sitten jätetäänkin kuin nalli kalliolle kun kuvitellaan että jotain muuten jää kokematta. Vaikka mitä vaan olisi voinut kokea ja kokeilla myös yhdessä. Toisaalta uskon että hän tulee huomaamaan sen vielä itsekin. Mutta, tämä on elämää. Ei maailmanloppu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi