Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toiset harrastaneet seksiä alle 20-vuotiaasta saakka ja itse 40-vuotiaana en ole edes suudellut vielä

Vierailija
21.07.2025 |

Vaikka jollain ilveellä tapaisi naisen ja tilanne etenisi siihen pisteeseen niin mitä luultavemmin nauraa kun kuulee tämän ja lopettaa homman, nauraa kun en osaa toimia tilanteessa ja varmaan tulen reisille jne. ja lopettaa homman jne. 

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvin epätodennäköistä, että sinulle naurettaisiin. Eivät naiset ole sellaisia, kerrot vain tilanteesi ja nainen opastaa sinua. 

Vierailija
2/68 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomainen tai uskovainen nainen voisi silti ottaa sinut. Ensin mainittu kiinnostuu, jos olet jossain määrin varakas ja jälkimmäinen jos olet uskovainen tai osaat ainakin esittää olevasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns ammattilaisen käsiin; hänelle kerrot tilanteestasi ja hän opastaa sitten kädestä pitäen. Maksat ehkä vähän enemmän?

Vierailija
4/68 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt että hankkisit maksullisen "opettajan", eli käyttäisit muutaman tonnin ja pyytäisit ammattilaisen neuvomaan.

Vierailija
5/68 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajalle tyypillistä on se että osa ihmisistä alkaa käymään kuumana kuullessaan kuinka jotkut ovat aloittaneet seksielämän "liian nuorena". Vaikka tiukan moralistisesta tai ideologisesta näkökulmasta katsottuna seksielämä pitäisi aloittaa vasta "vastuullisessa iässä" (mitä se sitten itse kullekin merkitsee) niin joskus vaan halut ottavat vallan ja asiat vain tapahtuvat.

Itse olen miespuolinen ja varsinkin ajalta ennen murrosikää minulla on hyvinkin paljon erilaisia seksikokemuksia muiden poikien kanssa. En koe että olisin mitenkään parempi ihminen jos olisin odottanut teini-ikään tai täysikäisyyteen asti. Jokaisella on oma tahto ja sitä pitäisi muiden osata kunnioittaa. Itsensä säästeleminen mahdollisimman myöhäiseen ikään usein johtuu siitä että muut ihmiset ympärillä eivät anna kasvavalle ihmiselle tilaa kehittyä vaan täyttävät mielen erilaisilla peloilla ja varoitteluilla.

Vierailija
6/68 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyajalle tyypillistä on se että osa ihmisistä alkaa käymään kuumana kuullessaan kuinka jotkut ovat aloittaneet seksielämän "liian nuorena". Vaikka tiukan moralistisesta tai ideologisesta näkökulmasta katsottuna seksielämä pitäisi aloittaa vasta "vastuullisessa iässä" (mitä se sitten itse kullekin merkitsee) niin joskus vaan halut ottavat vallan ja asiat vain tapahtuvat.

Itse olen miespuolinen ja varsinkin ajalta ennen murrosikää minulla on hyvinkin paljon erilaisia seksikokemuksia muiden poikien kanssa. En koe että olisin mitenkään parempi ihminen jos olisin odottanut teini-ikään tai täysikäisyyteen asti. Jokaisella on oma tahto ja sitä pitäisi muiden osata kunnioittaa. Itsensä säästeleminen mahdollisimman myöhäiseen ikään usein johtuu siitä että muut ihmiset ympärillä eivät anna kasvavalle ihmiselle tilaa kehittyä vaan täyttävät mielen erilaisilla peloilla ja varoitteluilla.

Olen se M55 joka tuolla ylempänä vittuuntui tähän "11-vuotias nainen" -provoiluun, mutta syy ei ole tuo mainitsemasi, että haluaisin ihmisten "säästelevän" itseään niin myöhään kuin mahdollista.

Muistan ihan riittävän hyvin omastakin lapsuudesta ja nuoruudesta, että seksiasiat todellakin alkoivat kiinnostaa kovasti ehkä jo siinä kymmenen korvilla. Aloitin itsetyydytyksenkin jossain muodossa jo varmaan ennen kuin edes karvoja alkoi kasvaa. Tässä ei ole mitään kiistämistä ja minusta on täysin luonnollista, että mielenkiinto herää noihin aikoihin.

Täysin eri asia on kuitenkin se, että esimerkiksi se 11-vuotias on aivan lapsi, kasvoivatpa karvat tai rinnat tai ei. Jos aikuinen alkaa seksualisoida lasta ajatellen hänet "nuoreksi aikuiseksi" vain sen perusteella, onko (esi)murrosikä alkanut vai ei tai että onko hänellä mielenkiintoa seksiä kohtaan, liikutaan vaarallisilla vesillä. Lapsi ei todellakaan ole aikuinen, vaan hyvin pitkälle vielä lapsi, ehkä joskus jo nuoren aikuisen kehossa. Jos selvästi vanhempi henkilö kohtelee häntä kuin aikuista, ei kyse ole millään tavalla tasavertaisesta suhteesta.

Myös rikoslain suojaikärajassa kiinnitetään huomiota nimenomaan tähän osapuolien tasavertaisuuteen ja samaan kehitysvaiheeseen, ei siihen että seksuaalisen kehityksen alkamista pitäisi yrittää viivästyttää.

Itselläni on myös kolme, nyt jo aikuista lasta. Emme me heidän seurustelun aloittamista tai etenemistä ole koskaan halunneet rajoittaa. Pikemminkin päinvastoin, yökyläily oli sallittua heti kun he sitä itse halusivat. Hommasimme heille myös vähän leveämmät sängyt silloin kun niille näytti tarvetta tulevan. Emme me mitään estää olisi voineet tai halunneetkaan, mutta ainakin vähän paremmat yöunet kuin liian kapeassa sängyssä kiehnäten halusimme taata, ihan jo koulun vuoksi.

Mutta jos tähän olisi sekaantunut jokin selvästi eri-ikäinen kumppani, tai olisin vain kuullutkin jonkun vanhemman puhuvan nuoristamme seksuaalisesti, olisi voinut seurata vakavasävyinen keskustelu. Vieläkin inhottaa, kun esim golfkentällä saattaa kuulla, miten joku eläkeläispapparainen kommentoi joitakin viereisen tiiboksin teinityttöjä vähän kuolaten - ei jumalauta.

M55

Vierailija
7/68 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hyvin epätodennäköistä, että sinulle naurettaisiin. Eivät naiset ole sellaisia, kerrot vain tilanteesi ja nainen opastaa sinua. 

Jos mies kertoo olevansa neitsyt 40v niin on erittäin todennäköistä että mies ei edes pääse treffeille joista päädyttäisiin seksiin.

Vierailija
8/68 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos ei naureta niin kumminkin käveltäisiin tilanteesta pois. Sieltä täältä saannut lukea vuosien ajan että mitä vanhempi kokematon mies sitä vähemmän naista kiinnosta alkaa opastamaan tai yhtään mitään. aloittaja

Vierailija
9/68 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomainen tai uskovainen nainen voisi silti ottaa sinut. Ensin mainittu kiinnostuu, jos olet jossain määrin varakas ja jälkimmäinen jos olet uskovainen tai osaat ainakin esittää olevasi.

En ole varakas tai uskovainen. aloittaja

Vierailija
10/68 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon samanikäinen kuin ap ja kyllä se aikamoinen turn off olisi jos nelikymppinen ei ole edes suudellut ketään, saati harrastanut se*siä. En minä tässä iässä ala opettamaan asioita jotka useimmat oppii teininä. 

Vierailija
11/68 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko miettinyt että hankkisit maksullisen "opettajan", eli käyttäisit muutaman tonnin ja pyytäisit ammattilaisen neuvomaan.

Miettinyt joo mutta en oikein innostu kun haluaa vaan rahaa eikä oikeasti ole kiinnostunut minusta tai minä hänestä. Ilman tunteita hommassa ei olisi mitään järkeä tai olen vain sitten niin jälkeenjäännyt etten tajua näistä asioista yhtään mitään. aloittaja

Vierailija
12/68 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon samanikäinen kuin ap ja kyllä se aikamoinen turn off olisi jos nelikymppinen ei ole edes suudellut ketään, saati harrastanut se*siä. En minä tässä iässä ala opettamaan asioita jotka useimmat oppii teininä. 

Niin tässä nyt nähdään se yleinen mielipide asiaan. Ne joita se ei haittaisi ovat harvinaisempia kuin yksisarviset. aloittaja

Vierailija
13/68 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sinusta ei olsi mikään kiihottavamaa kuin mies, joka ei välittäisi lainkaan miltä sinusta tuntuu ja mistä nautit, koska hei hän tietää sen jo onhan hän harrastanut seksiä n. kerytaa xxxx määrän kumppaneita kanssa. Naiset kaikki naiset kun nauttivat ja pitävät seksissä(kin) samosita asioista, joten kaltaisenli luuseri jolla on alle kymmeenn seksikumppani voi vain mennä itseensä kun ei ole ollenkaan varma. että osaako seuraavalla kerralla heti ja välittömästi tuottaa iloa ja nautintoa seksissä naiselle vaan joutuu mahd. hapuilemaan ja hakemaan oikeita eleitä ja liikkeitä.... - Kyllä sitä joskus sitten tunteekin itsesnä täysin idiootiksi kun  asian (=msitä nainen tai naiset nauttivat sekssää)  ovat 90% muista miehistä oppineet varmasti jo yhdestäkin  kerrasta. Oletan, että vielä joskus ehkä saatan seksiä harrastaa seksiä naisen kanssa. Mutta sekin, että kirjoitin, että oletan... kertonee jo sen, että olen kuvottava ja vastenmieleinen koska eihän naiset kaltaistani oppimatonta halua kun vähintä miehen tulisi osata olisi nähdä aina ensin naisen pään sisälle ja jos on kokeneempi niin tietää jo mitä päänsisältä osaa heti ja välittömästi katsoa tehdäkseen sitten niin kuin pitää.     

Vierailija
14/68 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettinyt joo mutta en oikein innostu kun haluaa vaan rahaa eikä oikeasti ole kiinnostunut minusta tai minä hänestä. Ilman tunteita hommassa ei olisi mitään järkeä tai olen vain sitten niin jälkeenjäännyt etten tajua näistä asioista yhtään mitään. aloittaja

Otat asian puheeksi heti alkuun ja kerrot että tarvitset opetusta. Ei niisdä yhden yön harjoittelukerroissakaan ihan hirveästi tunteita ole mukana. Tai sitten teet Tinder profiilin ja kerrot tilanteesi niin kyllä joku puuma saattaa ottaa sinut koulutukseen.

Vierailija
15/68 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu, jos nainen on kokematon, miehet suhtautuu empaattisesti, kun taas miehen kokemattomuus nostaa naisten tuntteettomuuden ja sadismin esille.

Vierailija
16/68 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut nuoret miehet ovat harjoittaneet seksiä jo 13 vuoden ikäisenä, nuoren 11 vuoden ikäisen naisen kanssa.

Lakkaa puhumasta esimurrosikäisistä aikuisina ihmisinä, urpo.

Vierailija
17/68 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aloittanut seksielämäni noin kuukautta ennen 20-vuotispäivääni ja minulle aloittajan kuvaama tilanne ei olisi mikään deal breaker, jos vaan muuten tyyppi on mielestäni fiksu ja kiva sekä riittävän hyvällä itsetunnolla varustettu, jotta niihin sänkyhommiin ylipäätään joskus päästään.

En usko lainkaan olevani ainoa laatuani, tuskinpa homma kokemattomuuteen kaatuu, jos vaan muuten natsaa riittävän hyvin. Ja mitäpä sinä tekisitkään naisella, joka ei hyväksy sinua sellaisena kuin olet, kaikkine puolinesi.

N40

Vierailija
18/68 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule fyysisesti seksi on tosi helppoa. Veikkaampa että paneminen on peritty vaisto. Mikä on haastavaa on läsnäolo ja avautuminen. Ne ovat ihan normaaleja sosiaalisen kanssakäymisen taitoja. Toisaalta seksi ei koskaan ole täydellistä, ja kyllä naisetkin sen ymmärtävät. Kyllä se ongelma on enemmän päästä siihen pisteeseen kuin itse seksi. 

Vierailija
19/68 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut nuoret miehet ovat harjoittaneet seksiä jo 13 vuoden ikäisenä, nuoren 11 vuoden ikäisen naisen kanssa.

Ja minä olin ihan tyytyväinen, että en ollut aloittanut vielä 10 vuotta vanhemapanakaan. - Vasta nähtyäni elokuvan 40 v neitsyt (mies) ja luettuani siitä koskenutta kirjoittelua tajusin, että osa tosiaan kokee, että mies onsäälittävä reppana ja luuseri jos hänellä neitsyys korjaan poikuus tallella vielä vanhempanakin. Asiasta voidaan jopa tehdä esimsekiski edellä mainitsemani draamakomedia. Jäin myö smiettimään, että osliko vastaava leffa ollut naisesta mahdollinen? - Siis kertomus naisesta, joka ei olsi vielä 40 vuoden iässäkään harrastanut seksiä (miehen kanssa)?  - - - 

Edelleen kun vaikuttaa sille, että moni kokee miehen ja naisen kokemattomuuden hyvin eritavoin. Vielä suurempaa eroa osa haluaa kokea sen suhteen miten suhtaudutaan miehieen jolla otaksutaan olleen useita seksikumppaneita vs. naisiin, joilla on vastaava kokemus. - Mes on sankari - Naine kaikkea muuta. Myös käsite ince eli vastentahtosest selibaatissa eläminen on leima, joka isketään vain miehiin; halveksittavina luusereina. Kun taas naisilla tällaista ongelmaa ei edes kaikkien taholta pidetä mahdollsiena; enemmän tuolloin pidetään pulmanan sitä, että miksi nainen on niin v...n nirso, ettei hänelle "kaikki miehet" kelpaa - ikäänkuin meille miehille kelpasii seksikumppaniksi kuka hyvönsä nainen,

Maalailla kuvaa ja esiteään kuvauksia., jossa  viriilin ja normaalin libidon omaavan miehenk esitetään olevan mulkkunsa vietävä otus, joka harrastaa kyllä seksiä aina kun saa tilaisuuden ja jos nainen on muuta kui suohirviön näköinen 400 kiloinen letkuruokinasa oleva 55 vuotias varhaieläkeläinen niin ainakin mies yrittäsi päästä harrastamaan seksiä naisen kanssa. 

Vierailija
20/68 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies olisi mukava ja muuten puoleensavetävä, ei musta kokemattomuus olisi ongelma missään iässä. Musta olisi kiva ja kiihottavakin ajatus opetella miehen kanssa yhdessä juttuja. Itsellä siis on kokemusta, mutta joka miehen kanssa pitää opetella kuitenkin se tyyli, mikä just sen miehen ja mun kanssa toimii. Eli omasta mielestäni olen kokematon sen uuden miehen kanssa joka tapauksessa. Harvoin naisille seksissä muutenkaan jonkinlainen tekniikka tai vauhti on se juttu, vaan ihan muut asiat, jotka kokemattomalla miehellä voi toimia paremminkin kuin jollain sonnilla, joka on astunut jo 200 muijaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi