Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toiset harrastaneet seksiä alle 20-vuotiaasta saakka ja itse 40-vuotiaana en ole edes suudellut vielä

Vierailija
21.07.2025 |

Vaikka jollain ilveellä tapaisi naisen ja tilanne etenisi siihen pisteeseen niin mitä luultavemmin nauraa kun kuulee tämän ja lopettaa homman, nauraa kun en osaa toimia tilanteessa ja varmaan tulen reisille jne. ja lopettaa homman jne. 

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti mitä itse ajattelet 40v. naisesta joka ei ole vielä suudellut ketään. Mikä on ajatuksesi?

Vierailija
22/68 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti mitä itse ajattelet 40v. naisesta joka ei ole vielä suudellut ketään. Mikä on ajatuksesi?

Tämä olisi mielenkiintoista tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eri kuin ap mutta tilanne on sama ja ikä on sama.

Varmaan joku luulee homoksi. Mutta en vain kykene enkä osaa lähestyä naisia. 

Elämässä muuten pyyhkii hyvin. Kateusveroa ei ihan makseta tuloista, mutta ei ole kaukanakaan siitä. 

Löytyy lihaksia ja hartioita. 

Katselen toki perusnättejä naisia, mutta ihastelen heitä vain kauempaa ja vaivihkaa. Lähestyminen ei onnistu.

Vierailija
24/68 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38-v kissless virgin (mies). Mitä ajattelisin 40-v naisesta, joka ei ole suudellut? Luultavasti häntä ei kiinnosta seksi tai parisuhteet kauhean paljon, niin kuin ei itseänikään.

Vierailija
25/68 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen N40 ja jos olisi hyvä tyyppi niin ei kokemattomuus mua haittaisi! Ei tulisi mieleenkään nauraa kenellekään.

Vierailija
26/68 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun reisille saa tulla ihan vapaasti. Otetaan seuraava kierros vähän rauhallisemmin.

Puuma 50v

Vierailija
27/68 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku nainen on hyvinkin kiinnostunut viemään poikuutesi. Runkkaa sinulta herkät pois. Sitten imee kalusi uudelleen pystyyn ja ohjaa oikeaan kohtaan. Et voi onnistua epäonnistumaan.

Vierailija
28/68 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselen toki perusnättejä naisia, mutta ihastelen heitä vain kauempaa ja vaivihkaa. Lähestyminen ei onnistu.

Sehän se on kun ei tullut käytyä missään teinibileissä jossa olisi nähnyt ja ehkä kokeillutkin sitä haparoivaa - ja usein rumaakin - lähestymistä. Kun ei oikein tiedä miten muut sen tekee, niin on vaikea keksiä pyörä uudestaan. Oikein ei edes teidä missä olisi edes sovelias paikka lähestyä. 

Vierailija
29/68 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tällaisen naisen tapaisi niin eipä juuri mitään. Ainoa mikä voisi käydä mielessä on että onko kiinnostunut seksistä ollenkaan ja jos ei niin silloin tietenkään emme ole toisillemme tarkoitettu mutta jos ei vaan ole tavannut ketään ja olisi yhtä innokas kokemaan seksiä kuin itse niin ei mitään ongelmaa. On vaan yleinen käsitys mitä jauhettu pitkään että kokematon mies huono, kokematon nainen joka vain odottaa oikeaa. aloittaja

Vierailija
30/68 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomeen on amerikkalaisen kultuurin ylivallan mukana levinnyt aikamoinen määrä uuspuritanismia eli nuorten ihmisten toivotaan odottavan pitkälle aikuisuuteen oman seksielämänsä aloittamista kuten Yhdysvalloissa on ollut tapana.

Seksi ja seurustelu on kuitenkin taitolaji, jota kannattaa harjoitella ahkerasti jotta homma luistaa. Keskiluokkaiset vanhemmat tekevät nuorilleen karhunpalveluksen suhtautuessaan pelokkaasti nuorten seksikokeiluihin. Sinusta ei koskaan tule tarpeeksi hyvää jalkapalloilijaa tai pianistia jos et harjoittele tarpeeksi usein.

Vierailija
31/68 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin aikoinaan omasta valinnasta ulkopuolelle kaikista yläasteen ja lukion menoista sekä kunnan nuorisotoiminnasta ollakseni kuolemansairaan lähisukulaiseni kanssa mahdollisimman paljon. En tavannut lukion jälkeen ikäisiäni juuri ollenkaan, mitä nyt kaupoissa moikattiin ja huomasin, että eräs mielitietty tyttö oli löytänyt itselleen kovin takertuvan poikaystävän. Se lannisti. Opiskelin aikuisena vasta ammatin ja tein 15 vuotta töitä hurjat määrät. En viettänyt minkäänlaista seuraelämää, matkailin yksin asuntoautolla ympäri pohjoismaita. Olin valtaosan ajasta yksin autossa omine joskus synkkine ajatuksineni. Olen ollut aikamoinen erakko ja rahaa on, mutta... vasta nyt 40 jälkeen tajuan jääneeni ihan yksin. En ole suudellut, en ole tanssinut tytön kanssa diskossa, en rakastellut. Haaveilen yhä siitä tietystä tytöstä. Kuvittelen nuoren itseni sen liimautuvan jätkän tilalle. Olen säälittävä tapaus tiedän. Taidan mennä tansseihin seuraavaksi kattelemaan minkälaista meno on. Olen kyllä niin noviisi kuin voi olla, tallon varmaan leidin varpaille.

Vierailija
32/68 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyajalle tyypillistä on se että osa ihmisistä alkaa käymään kuumana kuullessaan kuinka jotkut ovat aloittaneet seksielämän "liian nuorena". Vaikka tiukan moralistisesta tai ideologisesta näkökulmasta katsottuna seksielämä pitäisi aloittaa vasta "vastuullisessa iässä" (mitä se sitten itse kullekin merkitsee) niin joskus vaan halut ottavat vallan ja asiat vain tapahtuvat.

Itse olen miespuolinen ja varsinkin ajalta ennen murrosikää minulla on hyvinkin paljon erilaisia seksikokemuksia muiden poikien kanssa. En koe että olisin mitenkään parempi ihminen jos olisin odottanut teini-ikään tai täysikäisyyteen asti. Jokaisella on oma tahto ja sitä pitäisi muiden osata kunnioittaa. Itsensä säästeleminen mahdollisimman myöhäiseen ikään usein johtuu siitä että muut ihmiset ympärillä eivät anna kasvavalle ihmiselle tilaa kehittyä vaan täyttävät mielen erilaisilla peloilla ja varoitteluilla.

Sellainen kypsä itsensä hillitsemään kykenemätön seksiaddikti siellä ;)

Ai että ihan halut ottaa vallan. Ei se kehittymistä ole vaikka niin väität.

Vierailija
33/68 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomeen on amerikkalaisen kultuurin ylivallan mukana levinnyt aikamoinen määrä uuspuritanismia eli nuorten ihmisten toivotaan odottavan pitkälle aikuisuuteen oman seksielämänsä aloittamista kuten Yhdysvalloissa on ollut tapana.

Seksi ja seurustelu on kuitenkin taitolaji, jota kannattaa harjoitella ahkerasti jotta homma luistaa. Keskiluokkaiset vanhemmat tekevät nuorilleen karhunpalveluksen suhtautuessaan pelokkaasti nuorten seksikokeiluihin. Sinusta ei koskaan tule tarpeeksi hyvää jalkapalloilijaa tai pianistia jos et harjoittele tarpeeksi usein.

Höpöhöpö :D

Ei kai kukaan käske odottamaan "pitkälle aikuisuuteen", vaan kunnes se oma kulta löytyy. Hänen kanssaan sitten ehditään yhdessä harjoitella seksiä ja sitä, mistä toinen tykkää, koko loppuelämä. Meistäkin tuli ihan tarpeeksi "hyvät" seksissä mieheni kanssa, vaikka aloitettiin "vasta vähän yli 25v. Rakastelussa on kyse niin paljon muustakin kuin tekniikasta.

Vierailija
34/68 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi tuo Thaimaan reissu?

Vierailija
35/68 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan asia olisi helppo korjata, jos käyt jossain hieman suuremmassa kaupungissa, ja menet thaihierontaan. Hieman tästä köyhtyy, mutta paljon vähemmän, kuin Thaimaan matkasta.

Esimerkiksi Lahden rautatieaseman liepeillä on hyvä katu.

Vierailija
36/68 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko miettinyt että hankkisit maksullisen "opettajan", eli käyttäisit muutaman tonnin ja pyytäisit ammattilaisen neuvomaan.

Tuolla hinnalla minäkin voisin esiintyä ammatillisena neuvojana.

t. Pentti 68 v

Vierailija
37/68 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi tuossa sellainen tilanne männä viikonloppuna, että mua suudeltiin. En osannut tehdä siinä mitään, nautin vaan ensisuukosta 43-vuotiaana ikämiehenä!! Kyseinen neito on mua 15 vuotta nuorempi ja tanssittiin häissä molemmat siellä vieraina ja ennestään tuntemattomina. Tilanne hämmentää vieläkin ja tämän neidon yhteydenotot joihin en ole saanut vastattua. Hän ehkä vaistosi kokemattomuuteni ja halusi "auttaa". Mitä tekisin. Mieli olisi jatkonkin kannalla. Ikäero mietityttää myös, mutta kun hän on niin kaunis ja ihana....

Vierailija
38/68 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin kuin yleisesti annetaan ymmärtää, niin kyllä se suudelmakin maksusta järjestyy.

Voi järjestyä jo ihan tavallisten humalaisten ihmisten kanssa, jos baarissa lupaa tuopin suuteloa vastaan. Mutta se laatupuoli ehkä puuttuu.

Vierailija
39/68 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävi tuossa sellainen tilanne männä viikonloppuna, että mua suudeltiin. En osannut tehdä siinä mitään, nautin vaan ensisuukosta 43-vuotiaana ikämiehenä!! Kyseinen neito on mua 15 vuotta nuorempi ja tanssittiin häissä molemmat siellä vieraina ja ennestään tuntemattomina. Tilanne hämmentää vieläkin ja tämän neidon yhteydenotot joihin en ole saanut vastattua. Hän ehkä vaistosi kokemattomuuteni ja halusi "auttaa". Mitä tekisin. Mieli olisi jatkonkin kannalla. Ikäero mietityttää myös, mutta kun hän on niin kaunis ja ihana....

Ei kai sinun nyt tarvitse ensimmäisenä miettiä koko palettia läpi. Nuorempaankin ihmiseen voi tutustua ja katsoa miten sujuu ja onko ikäero lopulta ongelma. Et ole hyväksikäyttäjä vaikka menisit treffeille. 

Vastaa nyt hyvä mies vaikka suunnilleen tuo mitä tuohon kirjoitit. 

Vierailija
40/68 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on taas ollut ja on pieni pili syndrooma aika pahasti. Kaikilla keiden kalut olen nähnyt on ollut isompi ja mun on oikeasti tosi pieni. Ihan rehellisesti toi on estänyt kaikki seksuaalisävytteiset kontaktit ja yhteissaunat ihan kaikki. Suudelmat, hiplaamiset, kaikki. En kehtaa mennä uimaan, en ees pisuaarille kusemaan etc etc. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi