Toiset harrastaneet seksiä alle 20-vuotiaasta saakka ja itse 40-vuotiaana en ole edes suudellut vielä
Vaikka jollain ilveellä tapaisi naisen ja tilanne etenisi siihen pisteeseen niin mitä luultavemmin nauraa kun kuulee tämän ja lopettaa homman, nauraa kun en osaa toimia tilanteessa ja varmaan tulen reisille jne. ja lopettaa homman jne.
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Kävi tuossa sellainen tilanne männä viikonloppuna, että mua suudeltiin. En osannut tehdä siinä mitään, nautin vaan ensisuukosta 43-vuotiaana ikämiehenä!! Kyseinen neito on mua 15 vuotta nuorempi ja tanssittiin häissä molemmat siellä vieraina ja ennestään tuntemattomina. Tilanne hämmentää vieläkin ja tämän neidon yhteydenotot joihin en ole saanut vastattua. Hän ehkä vaistosi kokemattomuuteni ja halusi "auttaa". Mitä tekisin. Mieli olisi jatkonkin kannalla. Ikäero mietityttää myös, mutta kun hän on niin kaunis ja ihana....
Tai entäs jos vain ihastui sinuun? Älä nyt pilaa orastavaa juttua sillä, et analysoit toisen auttajaksi :)
Mieti mitä itse ajattelet 40v. naisesta joka ei ole vielä suudellut ketään. Mikä on ajatuksesi?
Kelvoton analogia, 40v wanha nainen on aivan liian wanha riippumatta tämän kokemuksista tai kokemattomuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan asia olisi helppo korjata, jos käyt jossain hieman suuremmassa kaupungissa, ja menet thaihierontaan. Hieman tästä köyhtyy, mutta paljon vähemmän, kuin Thaimaan matkasta.
Esimerkiksi Lahden rautatieaseman liepeillä on hyvä katu.
Miksi yrität pilata hyvää miestä ja hänen mahiksia ikinä saada naista? Huorissakävijät on paha turnoff naisille. Neitsyys ei ole mitään sen rinnalla.
"Kiitti, taidan vastata vaikka kyllä kieltämättä jännittää aika paljon."
Mites kävi?
Minusta tuollainen tilanne olisi kiehtovakin, ei haittaisi lainkaan mikäli vaan mies olisi halukas oikeasti paneutumaan (heh!) asiaan, naisen nautintoon. Ja tietysti kyllä hänellekin nautintoa haluaisin tuottaa.
N43
Älä huoli ap. Olet todennäköisesti runkkaillut jo murrosikäisestä saakka. Reisille ei tule lentämään, kun huomaatkin, ettei pillu purista samalla tavalla, kuin se sun oma nyrkki. Jännittävä tilanne tietysti itsessään se eka kerta, on ikä sitten mikä tahansa.
En nauraisi, mutta saattaisi tulla itselle tunne, että "olen likainen".
Jäin miettimään, että millainen mahdat olla ulkonäön puolesta. Onko siinä joku iso outous vai onko kyse vain "luonteen hitaudesta"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon samanikäinen kuin ap ja kyllä se aikamoinen turn off olisi jos nelikymppinen ei ole edes suudellut ketään, saati harrastanut se*siä. En minä tässä iässä ala opettamaan asioita jotka useimmat oppii teininä.
Niin tässä nyt nähdään se yleinen mielipide asiaan. Ne joita se ei haittaisi ovat harvinaisempia kuin yksisarviset. aloittaja
Höpö höpö! Tuskin kiinnostuisit minusta, kun olen sinua paljon vanhempi. Mutta minulle olisi suuri kunnia olla se eka jolkekin miehelle. Vaikka itseni ikäiselle. Eka, joka esim suuseksiä antaa. Olin Tinderissä etsimässä vakituista seksiseuraa. Tulin pois, kun tuntuu olevan niin muodikasta nuolla ha sohia kaikki mahdolliset eritteiden aukot ilman suojausta. Ja jos suhtaudut kielteisesti, niin syytetään estyneeksi.
Ole ylpeästi sitä mitä olet. Laita vaikka anonyymi ja kuvaton treffi-ilmoitus, jossa kerrot asian.
Mä mokasin ensisuudelmassa jokin aika sitten. En oo nyt hetkeen nelikymppinen vielä mut ihan tarpeeksi vanha ensisuutelijaksi. Saa nähdä tuleeko toista mahista mut sanotaanpa näin et paineet onnistua on viisi kertaa isommat ku eka ei mennyt niinkuin Strömsössä. N
Kaikille on joku jossain joka arvostaa.
Olin "treffeillä" ja mies kertoi, että hänellä on sekä herpes että kondylooma. Meidän tulisi aina käyttää kondomia, jos aiomme harrastaa seksiä.
Kiva, että kertoi. Arvostan paljon. Olin kuitenkin haaveillut, että tapaisin miehen jonka kanssa voisimme myöhemmin jättää suojaukset pois.
Vierailija kirjoitti:
Olin "treffeillä" ja mies kertoi, että hänellä on sekä herpes että kondylooma. Meidän tulisi aina käyttää kondomia, jos aiomme harrastaa seksiä.
Kiva, että kertoi. Arvostan paljon. Olin kuitenkin haaveillut, että tapaisin miehen jonka kanssa voisimme myöhemmin jättää suojaukset pois.
Onko noissa aina oireita vai voiko vastaan tulla kumppaniehdokas kellä on noi mutta ei tiedä siitä itse? Et onko niissä joku itämisaika minkä jälkeen varmasti huomaisi jos sellainen olisi?
Vierailija kirjoitti:
Jäin aikoinaan omasta valinnasta ulkopuolelle kaikista yläasteen ja lukion menoista sekä kunnan nuorisotoiminnasta ollakseni kuolemansairaan lähisukulaiseni kanssa mahdollisimman paljon. En tavannut lukion jälkeen ikäisiäni juuri ollenkaan, mitä nyt kaupoissa moikattiin ja huomasin, että eräs mielitietty tyttö oli löytänyt itselleen kovin takertuvan poikaystävän. Se lannisti. Opiskelin aikuisena vasta ammatin ja tein 15 vuotta töitä hurjat määrät. En viettänyt minkäänlaista seuraelämää, matkailin yksin asuntoautolla ympäri pohjoismaita. Olin valtaosan ajasta yksin autossa omine joskus synkkine ajatuksineni. Olen ollut aikamoinen erakko ja rahaa on, mutta... vasta nyt 40 jälkeen tajuan jääneeni ihan yksin. En ole suudellut, en ole tanssinut tytön kanssa diskossa, en rakastellut. Haaveilen yhä siitä tietystä tytöstä. Kuvittelen nuoren itseni sen liimautuvan jätkän tilalle. Olen säälittävä tapaus tiedän. Taidan mennä tansseihin seuraavaksi ka
Minun tarinani on, että olin nuori 1990-luvulla jolloin teinien seuraelämä oli sitä kaikkein holtittomista holtitonta ryyppäämistä. 90-luvun teinit olivat hyvin kostea nuorten sukupolvi ja lähes poikkeuksetta varsinkin tuon sukupolven kollipuoliset olivat törkeitä öykkäreitä käytökseltään. Tosin tytöissäkään ei ollut kehumista käytöstapojen osalta. En tämän takia koskaan viihtynyt paikkakuntani piireissä ja lähinnä välttelin tapaamasta ketään. Esim. turpaansaanti kartsalla joltain oman elämänsä juopolta ja uhoavalta tonyhalmeelta oli hyvin realistinen mahdollisuus.
Olen äärimmäisen katkera siitä että tässä prööt pskamaassa täytyy aivan aikuisen oikeasti alkoholisoitua ja hyväksyä alkoholismi ja vakava päihdeongelma osakseen saadakseen pesää. Mikään normaali kanssakäyminen ei onnistu turaanilta ilman noita pska-aineita. Olen yrittänyt selittää tätä joskus ulkomaalaisille eikä minua meinata millään uskoa. Paitsi briteissä. Olen raittiin arvomaailmani valinnut, enkä jousta siitä varsinkaan naisen takia.
Lisäksi olen katkeroitunut siitä miten vähästä naiset panevat poikki. En enää uskalla panna mitään likoon mahdollisesti tavatakseni jonkun kun ajatellaan miten turhasta ja vähästä koko juttu voi kuivua. Olen kyllästynyt kuuntelemaan kuinka kaikki ovat koko ajan jonkun exiä. En osta lahjoja, en varsinkaan paukkuja. En halua jakaa rahojani, tavaroitani, resurssejani enkä taloani. Olen nähnyt vierestä liikaa eroja joissa mies menettää kaiken. Omien vanhempieni ero oli myrkyllinen ja traumatisoiva kokemus pelkästään sivusta seurattuna. Nämä ovat minulle täysin realistisia pelkoja, joista ei pysty edes keskustelemaan järkevästi, koska saan vastareaktiona pelkkää kiukuttelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko noissa aina oireita vai voiko vastaan tulla kumppaniehdokas kellä on noi mutta ei tiedä siitä itse? Et onko niissä joku itämisaika minkä jälkeen varmasti huomaisi jos sellainen olisi?
Kannattaa vaikka googlata. En muista ihan tarkkaan ja vuoren varmasti miten nuo asiat menevät. Kannattaa kortsua käyttää kun suhde on vakiintunut asiat selvänä, ettei kummallakaan ole tauteja.
Meidän treffit jäi siihen yhteen kertaan ja juttelemiseen, kun kaikki muukin oli vähän niin ja näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa vaikka googlata. En muista ihan tarkkaan ja vuoren varmasti miten nuo asiat menevät. Kannattaa kortsua käyttää kun suhde on vakiintunut asiat selvänä, ettei kummallakaan ole tauteja.
Meidän treffit jäi siihen yhteen kertaan ja juttelemiseen, kun kaikki muuk
..kunnes suhde on vakiintunut..
Musta olisi jollain tavalla kiihottavaa saattaa kokematon ikämies tuntemattomille poluille. En usko, että olisin ainoa. Tuo voi itse asiassa olla Tinder-valttikin. Profiili tulisi kyllä olla fiksu ja naamakuvalla ei kannata olla. Jotkut muut fiksut kuvat. Toinen vaihtoehto on, että hankit kokemuksesi maksullisena. Elämä on lyhyt, kannattaa tavoitella sitä mitä haluaa. Tsemppiä 😊
Vierailija kirjoitti:
Jäin aikoinaan omasta valinnasta ulkopuolelle kaikista yläasteen ja lukion menoista sekä kunnan nuorisotoiminnasta ollakseni kuolemansairaan lähisukulaiseni kanssa mahdollisimman paljon. En tavannut lukion jälkeen ikäisiäni juuri ollenkaan, mitä nyt kaupoissa moikattiin ja huomasin, että eräs mielitietty tyttö oli löytänyt itselleen kovin takertuvan poikaystävän. Se lannisti. Opiskelin aikuisena vasta ammatin ja tein 15 vuotta töitä hurjat määrät. En viettänyt minkäänlaista seuraelämää, matkailin yksin asuntoautolla ympäri pohjoismaita. Olin valtaosan ajasta yksin autossa omine joskus synkkine ajatuksineni. Olen ollut aikamoinen erakko ja rahaa on, mutta... vasta nyt 40 jälkeen tajuan jääneeni ihan yksin. En ole suudellut, en ole tanssinut tytön kanssa diskossa, en rakastellut. Haaveilen yhä siitä tietystä tytöstä. Kuvittelen nuoren itseni sen liimautuvan jätkän tilalle. Olen säälittävä tapaus tiedän. Taidan mennä tansseihin seuraavaksi ka
Etipä se tyttö. Netistä löytyy kaikki nykyään
Olen noin 40 vuotias nainen ja olen ollut useassa pidemmässä parisuhteessa. Jonkin aikaa sitten tapasi hieman alle 50 vuotiaan miehen jolla ei ollut lainkaan parisuhdekokemusta tai seksuaalista kokemusta. Oli kerran suudellut nuorena. Olemme onnellinen pari nyt ja ei hänen kokemattomuutensa ole minua haitannut mitenkään. Kyllä paljon enemmän vaikuttaa ihmisen luonne jne.
Vierailija kirjoitti:
Olen noin 40 vuotias nainen ja olen ollut useassa pidemmässä parisuhteessa. Jonkin aikaa sitten tapasi hieman alle 50 vuotiaan miehen jolla ei ollut lainkaan parisuhdekokemusta tai seksuaalista kokemusta. Oli kerran suudellut nuorena. Olemme onnellinen pari nyt ja ei hänen kokemattomuutensa ole minua haitannut mitenkään. Kyllä paljon enemmän vaikuttaa ihmisen luonne jne.
Minulla oli samankaltainen tilanne, mutta se valitettavasti päättyikin siihen että mies lähti uusien kokemusten ja uuden itseluottamuksen kanssa elämään elämätöntä nuoruuttaan ja seikkailemaan muihin naisiin. Useampi vuosi oltiin yhdessä, joten jäi melko petetty fiilis.
Vierailija kirjoitti:
Musta olisi jollain tavalla kiihottavaa saattaa kokematon ikämies tuntemattomille poluille. En usko, että olisin ainoa. Tuo voi itse asiassa olla Tinder-valttikin. Profiili tulisi kyllä olla fiksu ja naamakuvalla ei kannata olla. Jotkut muut fiksut kuvat. Toinen vaihtoehto on, että hankit kokemuksesi maksullisena. Elämä on lyhyt, kannattaa tavoitella sitä mitä haluaa. Tsemppiä 😊
Ekalla sivulla mainitsin että miettinyt maksullisella käyntiä mutta en ole siihen päätynyt koska haluaisin että nainen haluaa minua ja minä häntä eli fyysisesti ja henkisesti. En oikein tiedä olisiko ekassa kerrassa ilman tunteita mitään järkeä tai muutenkaan seksissä ilman tunteita. Itse ainakin näin ajattelen mutta en tiedä muuttuisiko mieli kun ei olisi enää kokematon. aloittaja
Kiitti, taidan vastata vaikka kyllä kieltämättä jännittää aika paljon.