Muodoton hellemekko naisella on ruma
Liian tätimäinen ja epäseksikäs. Sori mutta olen tätä mieltä.
Kommentit (93)
Kyllä suomalaisten " tyyli" on aika kauhea. Räväkkää tukkaa, nuhjuisia toppeja yhdistettynä kirjaviin kesähousuihin tai puolihameisiin. Crocsit tai nuhjuiset lenkkarintapaiset jalassa. Tämmöisiä laumoja vaeltelee kaupoilla ja kesätapahtumissavpilvin pimein. Mikään rahakysymys tämä ei voi olla. Tokmannilta tai kierrätyskeskuksista löytäisi halvalla vaikka mustia tai valkoisia pellavamekkoja, kesähousuja tms....
Vartalonmyötäistä vaatetta ei laiteta päälle jos punkero. Paksu nainen kireässä mekossa on kuin sello viulun kotelossa! Me miehet kyllä osataan pukeutua vartalon mukaan 👍
Vierailija kirjoitti:
Shortseissa alakerta ei saa näillä helteillä tuuletusta.
Älä käytä shortseja. Alushousut aina pois. Kotona ja parvekkeella jalat koukussa jalat auki. Venyttele. Istu vapaa-aikoina risti-/jooga-asennossa. Äärivenytystä.
Ei haittaa. Kiva kun ei ole setämiehet kuolaamassa perään. Saa olla mekkonsa kanssa ihan rauhassa nauttimassa päivästä.
Miksi sitten näkee miehiä joiden liian tiukat housut roikkuvat nippa nappa päällä. Vatsan röllykkä valuu vyötäröllä, alushousut vilkkuu selustassa. Sama tyyli koskee myös teinivuosilta kaivettuja shortseja.
Jalassa kurjat ja rikkinäiset sandaalin tapaiset ja tennissukat tai lintat lenkkarit.
Miksi tuijottelet naisia? Ei ne siitä mahdollisuudeksi muutu.
Sellainen vartaloa myötäilevä leninki on hoikalla naisella aina nätti. Hoikkien naisten pitäisi pukeutua aina leninkeihin.
Vierailija kirjoitti:
Vartalonmyötäistä vaatetta ei laiteta päälle jos punkero. Paksu nainen kireässä mekossa on kuin sello viulun kotelossa! Me miehet kyllä osataan pukeutua vartalon mukaan 👍
Sanoo hän jonka persvako vilkkuu kun vähän kyyristyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Shortseissa alakerta ei saa näillä helteillä tuuletusta.
Älä käytä shortseja. Alushousut aina pois. Kotona ja parvekkeella jalat koukussa jalat auki. Venyttele. Istu vapaa-aikoina risti-/jooga-asennossa. Äärivenytystä.
Hyi helvetti.
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekin muodoton.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä suomalaisten " tyyli" on aika kauhea. Räväkkää tukkaa, nuhjuisia toppeja yhdistettynä kirjaviin kesähousuihin tai puolihameisiin. Crocsit tai nuhjuiset lenkkarintapaiset jalassa. Tämmöisiä laumoja vaeltelee kaupoilla ja kesätapahtumissavpilvin pimein. Mikään rahakysymys tämä ei voi olla. Tokmannilta tai kierrätyskeskuksista löytäisi halvalla vaikka mustia tai valkoisia pellavamekkoja, kesähousuja tms....
Suomalaiset ovat niin rahvaanomaisia.
Minulla on.parhaillaan muodoton kesämekko. Jos joku siitä ahdistuu, niin onneksi terapiaa on saatavilla.
Vierailija kirjoitti:
Harvoin laitan vartalonmyötäistä vaikka olen hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset ovat niin rahvaanomaisia.
Voi vit....katoa
Ok
Ehkä kaikki eivät tähtää seksikkyyteen.
Kuinka noni mies on pukeutunut seksikkäästi näillä ilmoilla (tai muutenkaan)?
Vierailija kirjoitti:
Ette osaa. Monella kesämiehellä roikkuu maha liian pienen t-paidan alta
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän mielellään väljää mekkoa. Olen täti-ihmisiä, eikä ole tavoitteena näyttää seksikkäältä kenenkään silmissä. Arvostan mukavuutta ja näytän omaan silmään varsin hyvältä väljässä ja muodottomassa mekossani, se riittää.
Juuri näin. Pukeutumisen tavoite ei ole olla seksikäs joillekin teineille.
Jokainen saa pukeutua kuten itse haluaa.
Luulisi sun tietävän että pellavamekko ei ole tuollainen mitä tuo tyyppi sanoi. Tyyppi puhuu muusta materiaalista. Trikoomekoissa on puuvillaa ja elastaania.