Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muodoton hellemekko naisella on ruma

Vierailija
21.07.2025 |

Liian tätimäinen ja epäseksikäs. Sori mutta olen tätä mieltä.

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on kaunis kuosi, niin sellainenhan näyttää upealta. Helteellä ei ole suositeltavaa käyttää kireitä vaatteita.

Sinä kuvittelet nyt jotain parempaa vaatetta. Me muut kuvitellaan Nansoa ja muita trikoita. Tissien kohdalta venyneitä, missä on pussit myös perseen ja polvien kohdalla.

Joo. Mulla on just nanson pellavamekko ja se on kankea ja ikävä käyttää. Toista en osta.

Luulisi sun tietävän että pellavamekko ei ole tuollainen mitä tuo tyyppi sanoi. Tyyppi puhuu muusta materiaalista. Trikoomekoissa on puuvillaa ja elastaania.

Vierailija
42/93 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suomalaisten " tyyli" on aika kauhea. Räväkkää tukkaa, nuhjuisia toppeja yhdistettynä kirjaviin kesähousuihin tai puolihameisiin. Crocsit tai nuhjuiset lenkkarintapaiset jalassa. Tämmöisiä laumoja vaeltelee kaupoilla ja kesätapahtumissavpilvin pimein. Mikään rahakysymys tämä ei voi olla. Tokmannilta tai kierrätyskeskuksista löytäisi halvalla vaikka mustia tai valkoisia pellavamekkoja, kesähousuja tms....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartalonmyötäistä vaatetta ei laiteta päälle jos punkero. Paksu nainen kireässä mekossa on kuin sello viulun kotelossa! Me miehet kyllä osataan pukeutua vartalon mukaan 👍

Vierailija
44/93 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Shortseissa alakerta ei saa näillä helteillä tuuletusta.

Älä käytä shortseja. Alushousut aina pois. Kotona ja parvekkeella jalat koukussa jalat auki. Venyttele. Istu vapaa-aikoina risti-/jooga-asennossa. Äärivenytystä.

Vierailija
45/93 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Kiva kun ei ole setämiehet kuolaamassa perään. Saa olla mekkonsa kanssa ihan rauhassa nauttimassa päivästä.

Vierailija
46/93 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten näkee miehiä joiden liian tiukat housut roikkuvat nippa nappa päällä. Vatsan röllykkä valuu vyötäröllä, alushousut vilkkuu selustassa. Sama tyyli koskee myös teinivuosilta kaivettuja shortseja.

Jalassa kurjat ja rikkinäiset sandaalin tapaiset ja tennissukat tai lintat lenkkarit.

Vierailija
47/93 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuijottelet naisia? Ei ne siitä mahdollisuudeksi muutu.

Vierailija
48/93 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin muodoton.

Vierailija
49/93 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen vartaloa myötäilevä leninki on hoikalla naisella aina nätti. Hoikkien naisten pitäisi pukeutua aina leninkeihin.

Vierailija
50/93 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vartalonmyötäistä vaatetta ei laiteta päälle jos punkero. Paksu nainen kireässä mekossa on kuin sello viulun kotelossa! Me miehet kyllä osataan pukeutua vartalon mukaan 👍

Sanoo hän jonka persvako vilkkuu kun vähän kyyristyy.

Vierailija
51/93 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Shortseissa alakerta ei saa näillä helteillä tuuletusta.

Älä käytä shortseja. Alushousut aina pois. Kotona ja parvekkeella jalat koukussa jalat auki. Venyttele. Istu vapaa-aikoina risti-/jooga-asennossa. Äärivenytystä.

Hyi helvetti. 

Vierailija
52/93 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin muodoton.

Ap

Vierailija
53/93 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä suomalaisten " tyyli" on aika kauhea. Räväkkää tukkaa, nuhjuisia toppeja yhdistettynä kirjaviin kesähousuihin tai puolihameisiin. Crocsit tai nuhjuiset lenkkarintapaiset jalassa. Tämmöisiä laumoja vaeltelee kaupoilla ja kesätapahtumissavpilvin pimein. Mikään rahakysymys tämä ei voi olla. Tokmannilta tai kierrätyskeskuksista löytäisi halvalla vaikka mustia tai valkoisia pellavamekkoja, kesähousuja tms....

Suomalaiset ovat niin rahvaanomaisia.

Vierailija
54/93 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on.parhaillaan muodoton kesämekko. Jos joku siitä ahdistuu, niin onneksi terapiaa on saatavilla.

Vierailija
55/93 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvoin laitan vartalonmyötäistä vaikka olen hoikka.

Vierailija
56/93 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset ovat niin rahvaanomaisia.

Voi vit....katoa

Vierailija
57/93 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok 

Ehkä kaikki eivät tähtää seksikkyyteen.

Kuinka noni mies on pukeutunut seksikkäästi näillä ilmoilla (tai muutenkaan)?

Vierailija
58/93 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette osaa. Monella kesämiehellä roikkuu maha liian pienen t-paidan alta

Vierailija
59/93 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käytän mielellään väljää mekkoa. Olen täti-ihmisiä, eikä ole tavoitteena näyttää seksikkäältä kenenkään silmissä. Arvostan mukavuutta ja näytän omaan silmään varsin hyvältä väljässä ja muodottomassa mekossani, se riittää.

Juuri näin. Pukeutumisen tavoite ei ole olla seksikäs joillekin teineille.

Vierailija
60/93 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa pukeutua kuten itse haluaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä