Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muodoton hellemekko naisella on ruma

Vierailija
21.07.2025 |

Liian tätimäinen ja epäseksikäs. Sori mutta olen tätä mieltä.

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mukava. Jonkun vieraan ääliö mielipide ei mniua kiinnosta.

Vierailija
22/93 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän on muotia jopa yöpaidan näköiset pitkät löysät koltut. Kyllä kaikki ihmettelisi niitä, jos ne eivät olisi niin MUOTIA!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori mut muiden vaatteet ei kuulu sulle.

Vierailija
24/93 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi mä sellasta käytinkin. Itselläni on juuri se tätimäisyys se pointti. Pysyy ahdistelijat sun muut loitolla. 

Vierailija
25/93 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosiaan ruma, mutta erittäin mukava!

Vierailija
26/93 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi vähempää välittää ,mitä joku randomi ajattelee minun vaatteistani. En välitä myöskään siitä mitä joku tuttu ajattelee.

Vierailija
27/93 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko muita epäseksikkäitä tai tätimäisiä suosituksia? Näkymättömyysviitta varmaan toimineen myös.

Jos pidän tollaista muodotonta mekkoa, onko tosiaan niin, ettei kukaan lähesty minua? Ai että, kuinka ihanaa, hesarin ja sähkösopimustakin myyjät jättäisivät rauhaan, kuinka autuasta.

Vierailija
28/93 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helteellä juuri väljät vaatteet on parhaita, vartalomalliin katsomatta.

Vierailija
29/93 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuin ostamaan puolivahingossa sellaisen muodottoman alaspäin leviävän kevyen viskoosisen, että osaa olla ihana kuumalla. 

Vierailija
30/93 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on kaunis kuosi, niin sellainenhan näyttää upealta. Helteellä ei ole suositeltavaa käyttää kireitä vaatteita.

Sinä kuvittelet nyt jotain parempaa vaatetta. Me muut kuvitellaan Nansoa ja muita trikoita. Tissien kohdalta venyneitä, missä on pussit myös perseen ja polvien kohdalla.

Vierailija
31/93 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiheesta kukkaruukkuun; mietin eilen voinko mennä sheivaamattomilla säärillä ja shortseilla kauppaan. Olin jo laittamassa pitkiä lenggingsejä jalkaan ku olin että wtf ja tulin järkiini :D Ensinnäkin mun karvat on niin vaaleat, hennot ja huomaamattomat et se on idiootti joka niitä jäisi kyttäämään. Ja toiseksi en mä ollut sieltä kaupasta panoseuraa menossa hakemaan vaan leipää joka oli loppu :D Luonnollisuus on mun valinta <3 N33

Kuka oikeasti edes niin tarkkaan katsoo jossain kaupassa muiden kinttuja että laittaisi merkille onko karvoja. Ei ne oikeasti näy niin hyvin ja saa olla kyllä kunnolla että huomio kiinnittyy. Minusta ihokarvat ovat jokaisen oma asia eikä niitä tarvi hävetä.

Vierailija
32/93 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiheesta kukkaruukkuun; mietin eilen voinko mennä sheivaamattomilla säärillä ja shortseilla kauppaan. Olin jo laittamassa pitkiä lenggingsejä jalkaan ku olin että wtf ja tulin järkiini :D Ensinnäkin mun karvat on niin vaaleat, hennot ja huomaamattomat et se on idiootti joka niitä jäisi kyttäämään. Ja toiseksi en mä ollut sieltä kaupasta panoseuraa menossa hakemaan vaan leipää joka oli loppu :D Luonnollisuus on mun valinta <3 N33

Mä en ole vieläkään antanut periksi. Ajan jäljellä olevat säärikarvat pois yhä. T. N kohta 60v

Vierailija
33/93 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot värikkäät mekot on nyt in. En itse ole vielä  löytänyt.

Naisen ei tarvi olla seksikäs kadulla. Omsn miehen kanssa illalla pidetään seksikkäämpiä vaatteita. On kuumakin. Mies nimittäin.

Vierailija
34/93 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on kaunis kuosi, niin sellainenhan näyttää upealta. Helteellä ei ole suositeltavaa käyttää kireitä vaatteita.

Sinä kuvittelet nyt jotain parempaa vaatetta. Me muut kuvitellaan Nansoa ja muita trikoita. Tissien kohdalta venyneitä, missä on pussit myös perseen ja polvien kohdalla.

Joo. Mulla on just nanson pellavamekko ja se on kankea ja ikävä käyttää. Toista en osta.

Vierailija
35/93 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipainoisen päällä mikään ei näytä hyvältä. 

Tykkäät siis alastomista ylipainoisista? Hienoa että uskallat myöntää sen jo. 🤗🥰🤭

Vierailija
36/93 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ongelmaan on ratkaisu: osta uudet, tiukat kesämekot.

Vierailija
37/93 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tullut tuollainen mekko aloituksesta mieleen, vaan esim.kaunis polvimittainen tai lyhyempi pellavamekko, itselle mielellään yksivärinen.

Vierailija
38/93 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole vieläkään antanut periksi. Ajan jäljellä olevat säärikarvat pois yhä. T. N kohta 60v

Okay, do what you want. Mä oon ulkoistanut itseni "ongelmista", jotka eivät ole ongelmia nähneetkään :)

Vierailija
39/93 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen Nanson pikkukukikas vähän tyköistuva kukkamekko. Vyötärön pitää erottua, kun pieni ihminen näyttää muuten tikkuasilta. Pidän sitä puuvillaisten pitkien housujen päällä.

Vierailija
40/93 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä kuvittelet tuota. Ei muut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme