Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muodoton hellemekko naisella on ruma

Vierailija
21.07.2025 |

Liian tätimäinen ja epäseksikäs. Sori mutta olen tätä mieltä.

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väljät vaatteet joissa on paljon kangasta ovat kauneimpia vaatteita. Piukeat ja kireät vaatteet ruminta mitä tiedän. Hulmuava hellemekko on nyt provoilijan mielestä "muodoton" kun persettä ja tissejä ei erikseen korosteta LOL

Vierailija
82/93 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihana liehuva hellemekko päällä ja kyllä on vapaa ja huoleton olo. Monta mekkoa vielä kaapissa sekä liehuvia, väljiä tunikoita valkoisten pitkien puuvillahousujen kanssa. Heti kun hiostuu niin uusi puhdas, raikas vaate päälle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään tykkää. Mulla on yksi ns. liian suuri pellavamekko ja sitä on ärsyttävä käyttää. Olisi pitänyt ottaa normaalikokoa pienempi, niin ehkä tykkäisin siitä enemmän. 

Mua ärsyttää kun se tavallaan roikkuu tiellä joka paikassa kun kangasta on liikaa. On siis A mallinen. Enää en osta sellaisia.

Myy Torissa pois. Ostajia löytyy!

Vierailija
84/93 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa mielenkiintoista nähdä ap'n vaatetus.

Vierailija
85/93 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa ja tykkää pitää pellavavaatetta. Pesun jälkeen on ensin kova kuin pelti, sitten hetken päästä muodoton, ryppyinen ja nuhjuinen. Mikähän on se hyvä vaihe siinä materiaalissa? 

Vähä mekko on kotona mukava. Mutta kun on lyhyt ja omena niin vaikeaa löytää mallia mikä sopisi ihmisten ilmoille. Pitkänä ei, puolisääreen ei, polveen ehkä. 

Se on se kohta kun on ulkona. Pellava lämmittää jos tuulee ja viilentää jos paahtaa.

Vierailija
86/93 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään tykkää. Mulla on yksi ns. liian suuri pellavamekko ja sitä on ärsyttävä käyttää. Olisi pitänyt ottaa normaalikokoa pienempi, niin ehkä tykkäisin siitä enemmän. 

Mua ärsyttää kun se tavallaan roikkuu tiellä joka paikassa kun kangasta on liikaa. On siis A mallinen. Enää en osta sellaisia.

Myy Torissa pois. Ostajia löytyy!

Hyvä idea. Ehkä teenkin niin. Mä nimittäin en liho ikinä niin paljon, että se mekko olisi sopiva. Sen takia sitä ei kannata kaapissa säilöä.

Vierailija
87/93 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysä ja ilmava mekko hiostaa vähemmän kuin tiukka.

Vierailija
88/93 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittenhän aloittaja vasta ulisisikin,kun me lihavat ja hikiset naiset vedettäisiin  tuolla kireissä lyhyissä trikoomekoissa,selluliitti reidet hyllyisi ja selkämakkarat voisi laskea kankaan läpi. 

Vierailija
89/93 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just eilen terassilla mietin että mäkin haluan tuollaisen löysän pellavamekon, joita kaikilla oli. Näyttää pirun mukavalta kuumalla ilmalla.

Tänään olin kaupungin paahteessa muutaman tunnin juoksemassa asioilla paikasta toiseen, ja olipa väljä pitkä pellavamekko ihan paras hellevaate, mitä olen ikinä pitänyt. Ei ole shortsit ja t-paidat lähellekään niin vilpoinen asuste. Sitä paitsi mekkoni on brodeerauksineen ja laskoksineen aika näyttävä, sillä on menty juhlavastaanotolta rippijuhliin myös. Monikäyttövaate, joka lähtenee ensi talvena luottovaatteena aurinkolomalle.

Katselin kaupungilla, että ei ole suomalaisten hellepukeutuminen kummoista. Joku kaapin pohjalta kaivettu värinsä päästänyt ylisuuri trikoopaita, kulahtaneet shortsit ja lässähtäneet lenkkarit aika monella. Joku jos on laittanut siistin pikeepaidan ja ei-niin-kulahtaneet shortsit päälle, erottuu jo joukosta. Tietysti on kesiä, jolloin oikeita kesävaatteita ei tarvitse kaivaa kaapista ollenkaan, niin suomalainen ei hanki uusia kuin viime pakossa.

Vierailija
90/93 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen vartaloa myötäilevä leninki on hoikalla naisella aina nätti. Hoikkien naisten pitäisi pukeutua aina leninkeihin.

Joo hei, juu, paitsi jos naama ei oo nätti!

Mulla on nimenomaan yks halterneck-hellemekko, nätisti sopii mun kropalle, pituuskin mekossa on just sopiva. Nätti mun päällä.

Mut sit kun mulla on yllä, ja meen vaikka tonne pikkukylän markettiin ostoksille, niin siin onkin sitten joku teini tyttöystävänsä kanssa ja se kommentoi: Nätti mekko!

Niin, joo, mekko nätti, mut kantaja ei... Sitähän se tarkoitti, kun piti kerran jotain möläyttää..... Toki, ei se mekko sen möläyttäjän tai sen tyttöystävänkään päällä näyttäis nätiltä, siis ei edes se mekko näyttäis nätiltä. Ja oliko se möläyttäjä teini, niin olikon se ristiinpukeutumiseen taipuvainen, kun siitä mekosta jot

Niinkö. Yhtä outo varmaan kuin se mihin vastattiin.

Sitä paitsi, se että jonkun päällä oleva mekko noteerataan, se kertoo juuri siitä että se mekko näyttää hyvältä ja sopii kantajalleen! 

Ja tosiaan, se mikä on yhden yllä hyvän näköinen, ei toisen päällä välttämättä ole yhtään hyvän näköinen.

Mutta kenenkään ei kuitenkaan pidä mennä arvostelemaan ihmisten vaatteita, silloin kun sää on just tällainen kuin on. Nyt pukeudutaan sään mukaan, eikä jonkin halvatun ulkonäköarvostelijan miellyttämistarkoituksessa.

Terveisin, hoikka pitkä nainen, ja sä oudoksi sanova, niin sä voit sitten mennä outoilemaan jonnekin ihan omaan mielipaikkaan. Outoja tapaa milloin missäkin. Ja ristiinpukeutumishalusta se kielii, kun munallisella on asiaa naisen vaatteista. Haluutko mekon ittelles!"

Vierailija
91/93 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen vartaloa myötäilevä leninki on hoikalla naisella aina nätti. Hoikkien naisten pitäisi pukeutua aina leninkeihin.

Joo hei, juu, paitsi jos naama ei oo nätti!

Mulla on nimenomaan yks halterneck-hellemekko, nätisti sopii mun kropalle, pituuskin mekossa on just sopiva. Nätti mun päällä.

Mut sit kun mulla on yllä, ja meen vaikka tonne pikkukylän markettiin ostoksille, niin siin onkin sitten joku teini tyttöystävänsä kanssa ja se kommentoi: Nätti mekko!

Niin, joo, mekko nätti, mut kantaja ei... Sitähän se tarkoitti, kun piti kerran jotain möläyttää..... Toki, ei se mekko sen möläyttäjän tai sen tyttöystävänkään päällä näyttäis nätiltä, siis ei edes se mekko näyttäis nätiltä. Ja oliko se möläyttäjä teini, niin olikon se rist

By the way, suomalaisen sanonta: Rumat ne vaatteilla koreilee!

Vierailija
92/93 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muodottomia, pitkiä toppatakkeja talvisin käyttävät, verhoutuvat sitten kesällä muodottomiin hellemekkoihin. 

Vierailija
93/93 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muodottomia, pitkiä toppatakkeja talvisin käyttävät, verhoutuvat sitten kesällä muodottomiin hellemekkoihin. 

Väljät vaatteet ovat hellesäällä suositeltavampi vaihtoehto makkarankuorivaatteille! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi