Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muodoton hellemekko naisella on ruma

Vierailija
21.07.2025 |

Liian tätimäinen ja epäseksikäs. Sori mutta olen tätä mieltä.

Kommentit (93)

Vierailija
61/93 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo mieskään näytä panostavan seksikkääseen pukeutumiseen. Ja hyvä niin.

Vierailija
62/93 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä seksikkyyttä pitäisi tuoda katukuvaan? Jokaisella on oikeus pukeutua sellaisiin vaatteisiin mistä itse pitää ja missä on hyvä olla, muiden mielipiteistä viis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/93 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä hellemekkoa ole puettu päälle sinua tai ketään muuta miellyttääkseen. Kaiken pukeutumisen takana ei ole seksikkyyden tavoittelu

Vierailija
64/93 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi seksi, se on niin ylikorostettua. Elämä on paljon muuta kuin seksikäs pukeutuminen.

Ap ei rajua seksistä muuta kuin ettei hän saa sitä. 

Vierailija
65/93 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen on muodoton hellemekko?

Vierailija
66/93 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljas yläruumis on miehellä ruma, ihan helvetin ruma. Paita päälle, mieluiten kauluspaita ja skraga! Ja mustat prässihousut eikä mitkään perseestä revenneet verkkarit.

Vierailija
67/93 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän mitä haluan etkä sä voi sille mitään. Lällätilää.

Vierailija
68/93 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burka-persun voimatonta ulinaa

Vierailija
69/93 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muodoton pikku läsö ap

Vierailija
70/93 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipainoisen päällä mikään ei näytä hyvältä. 

Voit muuttaa mielipidettäsi, jos kaikki ylipainoiset alkavat olla joka paikassa ilman niitä huonon näköisiä vaatteitaan. Tulee äkkiä telttamekkoja ikävä!

Vierailija
71/93 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljas yläruumis on miehellä ruma, ihan helvetin ruma. Paita päälle, mieluiten kauluspaita ja skraga! Ja mustat prässihousut eikä mitkään perseestä revenneet verkkarit.

Eli romsku on mieleisesi mies.

Vierailija
72/93 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa ja tykkää pitää pellavavaatetta. Pesun jälkeen on ensin kova kuin pelti, sitten hetken päästä muodoton, ryppyinen ja nuhjuinen. Mikähän on se hyvä vaihe siinä materiaalissa? 

Vähä mekko on kotona mukava. Mutta kun on lyhyt ja omena niin vaikeaa löytää mallia mikä sopisi ihmisten ilmoille. Pitkänä ei, puolisääreen ei, polveen ehkä. 

Vierailija
73/93 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen saa pukeutua kuten itse haluaa. 

Mielellään kyllä tarpeeksi puhtaisiin ja ehjiin vaatteisiin. On ikävää lukea viikon ruokalistaa toisen paidasta tai mekosta.

Vierailija
74/93 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä laitan heti seksikästä mekkoa päälle kun suomi-mieskin alkaa pukeutua kesäisin seksikkäästi. Ne miesten lököttävät sortsit ja t-paidat eivät varsinaisesti naisen silmää hivele.

Vierailija
75/93 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen vartaloa myötäilevä leninki on hoikalla naisella aina nätti. Hoikkien naisten pitäisi pukeutua aina leninkeihin.

Joo hei, juu, paitsi jos naama ei oo nätti!

Mulla on nimenomaan yks halterneck-hellemekko, nätisti sopii mun kropalle, pituuskin mekossa on just sopiva. Nätti mun päällä.

Mut sit kun mulla on yllä, ja meen vaikka tonne pikkukylän markettiin ostoksille, niin siin onkin sitten joku teini tyttöystävänsä kanssa ja se kommentoi: Nätti mekko!

Niin, joo, mekko nätti, mut kantaja ei... Sitähän se tarkoitti, kun piti kerran jotain möläyttää..... Toki, ei se mekko sen möläyttäjän tai sen tyttöystävänkään päällä näyttäis nätiltä, siis ei edes se mekko näyttäis nätiltä. Ja oliko se möläyttäjä teini, niin olikon se ristiinpukeutumiseen taipuvainen, kun siitä mekosta jotain halusi sano, munallisena ihmisenä!

ei se mitään, oon mä joskus nuorempana - hahah - saanut ihailevia katseita säärieni takiakin, ja arvaapa missä, yliopistollisen keskussairaalan potilastoimistossa silloin kun mulla oli hame päällä työssä... Kyllä katsoi pitkään ja kauniisti yks mieslääkäri mun sääriä... 

haha! Tämä on faktaa!

Vierailija
76/93 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Shortseissa alakerta ei saa näillä helteillä tuuletusta.

Älä käytä shortseja. Alushousut aina pois. Kotona ja parvekkeella jalat koukussa jalat auki. Venyttele. Istu vapaa-aikoina risti-/jooga-asennossa. Äärivenytystä.

Kuka menee Parvekkeelle levittelemään haarojaan 😮

Vierailija
77/93 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok 

Ehkä kaikki eivät tähtää seksikkyyteen.

Kuinka noni mies on pukeutunut seksikkäästi näillä ilmoilla (tai muutenkaan)?

Palstalta tulee käsitys, että miesten kaikki ajatukset pyörivät seksin ympärillä. Pitäisi varmaan arvioida uudestaan heidän soveltuvuuttaan mihinkään ammattiin. Ihan bussikuskin työssäkin pitäisi keskittyä työhön eli ajamiseen, vaikka lääkäreistä puhumattakaan. Miesten palkkoja ainakin voisi leikata 60%, kun ei seksin ajattelusta kuulu työnantajan maksaa.

Vierailija
78/93 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ap nauttisit kun minä vetäisin tätä omenavatsaa ja minitissejä korostavan nakinkuoren päälle.

Vierailija
79/93 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen vartaloa myötäilevä leninki on hoikalla naisella aina nätti. Hoikkien naisten pitäisi pukeutua aina leninkeihin.

Joo hei, juu, paitsi jos naama ei oo nätti!

Mulla on nimenomaan yks halterneck-hellemekko, nätisti sopii mun kropalle, pituuskin mekossa on just sopiva. Nätti mun päällä.

Mut sit kun mulla on yllä, ja meen vaikka tonne pikkukylän markettiin ostoksille, niin siin onkin sitten joku teini tyttöystävänsä kanssa ja se kommentoi: Nätti mekko!

Niin, joo, mekko nätti, mut kantaja ei... Sitähän se tarkoitti, kun piti kerran jotain möläyttää..... Toki, ei se mekko sen möläyttäjän tai sen tyttöystävänkään päällä näyttäis nätiltä, siis ei edes se mekko näyttäis nätiltä. Ja oliko se möläyttäjä teini, niin olikon se ristiinpukeutumiseen taipuvainen, kun siitä mekosta jotain halusi sano, munallisena ihmisenä!

&n

Olipa outo vuodatus

Vierailija
80/93 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen saa pukeutua kuten itse haluaa. 

Mielellään kyllä tarpeeksi puhtaisiin ja ehjiin vaatteisiin. On ikävää lukea viikon ruokalistaa toisen paidasta tai mekosta.

Eiköhän tuo nyt ole ihan itsestään selvää. Toki sitten erikseen nämä laitapuolen kulkijat..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän