Kenen poliitikon persoonasta pidät?
Sitten perustan vastapainoksi ketjun joihin voi laittaa poliitikkoja joiden persoonasta tykkää.
Toistan, että en äänestä enää missään vaaleissa.
Tämä ei siis liity heidän politiikkaansa mitenkään.
Eli pysytään aiheessa vaikka kuinka pohjattomasti ärsyttäisi.
Saa perustella, mutta ei ole pakko.
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elina valtonen, asiallinen ja monitaitoinen joka on yleensä perillä puheistaan.
Huuhhuuh. Täysin pedofiiliglobalistien vietävissä. Ei tee itse päätöksiä, vaan noudattaa orjallisesti Brysselin suomalaisvastaista agendaa. Häpeällinen saasta.
Sulle tekisi hyvää pysyä hetki poissa netistä.
Vierailija kirjoitti:
Mari Rantanen
Rauhallinen, asiallinen, ei pelkästään puhu, vaan toimii, ei hätkähdä pienist
---
Sama täällä.
Pidän hänestä.
Ap
Entä se kun ajeli autolla pitkin Espaa ja huusi Jumalan nimessä , poliisit otti kiinni. Varmaan ihana tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin. 😍118
Tarviiko tähän sanoa mitään. Antoi suomen rahat maailmalle. Tässä tilanteessa nyt ollaan.
Möi meidät WHO:orjuuteen, stubbelo olisi voinut käyttää veto-oikeuttaan, 19.7.2025, mutta ei tehnyt sitä.
Molemmat ovat törkeitä m a a n p e t t u r e i
---
Minuakin keitättää tuo syvästi.
Mutta Stubbin persoonasta pidän.
Ap
Svetlana rakastaa Kiljusta joten suomalaisilla on päinvastaiset tunteet. Sitähän ei tiedä miten paljon rahaa on siirtynyt.
Fatim Diarra.
En koskaan äänestäisi, mutta on jotenkin retvakka ja pelottoman oloinen. Luulisin, että aika älykäs myös.
Halla- Aho on kiinnostava tapaus. Välillä kuin na..z mutta välillä tosi terävä ja jopa humaani ajattelija. Outo tyyppi, siksi kiinnostava.
Annika Saarikko keitättää minua oikein erityisen syvästi
mutta huomasin juuri, että kaikesta huolimatta pidän hänen persoonastaan.
Ap
Jussi Halla-Aho
Teemu Keskisarja
Eikö hänkin ole mukava mies helluntailainen poliitikko joka suuteli jotain joka suuttui ja jotain sauna vuokra asioita.
Helluntailainen Tynkkynen on oikeasti mukavin koko porukasta vaikka on niin CCCP tyylinen. Haavisto saa pisteitä.
Vierailija kirjoitti:
Annika Saarikko keitättää minua oikein erityisen syvästi
mutta huomasin juuri, että kaikesta huolimatta pidän hänen persoonastaan.
Ap
Samoin! Enkä ikinä äänestäisi kepua eikä minulla ole mitään yhteistä hänen kanssaan, mutta Saarikossa on jotain sympaattista lämpöä ja tomeruutta.
Vierailija kirjoitti:
Se kun toi Kuubasta stripparin Suomeen. Joku Urpo.
Leppänen. Lujaa meni.
Pohjois-Karjalan rajalle kannattaa silti pystyttää parisataa kilometriä hidaste aitaa nyt kun jopa vankeja käytetään siellä sotiaina vaikka olette niin venäläisiä olevinaan . Jos itse suojelu vaisto toimii. Wagner sotilaita kävelee rajan yli .
En voi enää ollenkaan seurata polittiikka enkä eduskunnan täysistuntoja, koska tulen niin vihaiseksi.
Mutta siellä on tosi monia rakastettavia persoonia yli puoluerajojen.
En valitettavasti muista kaikkien nimiä.
Kunpa tekisivät vielä rakastettavaa politiikkaa, mutta sen suhteen en enää elättele toivoa.
Ap
Kaikkonen on ihan tolkun ihminen ja hauska. Tykkään hänen itseironiasta.
Se kun toi Kuubasta stripparin Suomeen. Joku Urpo.