Kenen poliitikon persoonasta pidät?
Sitten perustan vastapainoksi ketjun joihin voi laittaa poliitikkoja joiden persoonasta tykkää.
Toistan, että en äänestä enää missään vaaleissa.
Tämä ei siis liity heidän politiikkaansa mitenkään.
Eli pysytään aiheessa vaikka kuinka pohjattomasti ärsyttäisi.
Saa perustella, mutta ei ole pakko.
Kommentit (101)
Kuka niistä on tehnyt rikoksia eniten entä siveettömyyksiä ?
Ville Niinistön. Olen ollut jo vuosia varma, että on meidän pressa tulevaisuudessa. Eli noin kahdeksan vuoden päästä.
Helluntailaiset on hauskoja juoppoja tai narkkeja . Puolueissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on sen tummatukkaisen naisen nimi joka on ollut kunnanjohtajana jossain?
Pitkät hiukset, kokoomus.
( Kokoomuksen poliitiikka on kauheaa, mutta voihan silti ihmisestä pitää.)
Hanna - Kaisa tms.
Ap
Anna-Kaisa Ikonen?
Jep, ent. Tampereen kaupunginjohtaja. DD tai E.
Soinin Timppa, mutta hänhän ei enää politikoi. Sutkautukset olivat viisaita, kansanmiehellekin ymmärrettäviä. Ja vierasperäisistä sanoista oli karsittu turhat deet, äffät ym. vierasaakkoset pois ja korvattu ne teellä, veellä jne..
Mestarin. Ei turhaa öyhäystä vaan perusteltua asiaa.
Hjallis Harkimo, mielestäni hänestä välittyy aito halu tehdä Suomea paremmaksi kaikille. Siitä en tiedä onko siihen tarvittavaa tietoa ja taitoa, mutta pidän häntä aitona ihmisenä, en sellaisena poliittisena broilerina kuin monet muut. Sympaattinen jotenkin. Luulen että mukava ihminen lähipiirilleen.
Vierailija kirjoitti:
Onni Rostila
Ap
Hyvä valinta. Onni vaikuttaa rauhalliselta ja fiksulta tyypiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitan.
Petteri Orpo
Veronica Honkasalo
Jussi Halla - aho
Kuten huomaatte, heidän politiikkansa ei liity tähän mitenkään.
En osaa perustella miksi tunnen sympatiaa heitä kohtaan.
Ap
Anteeksi mutta on ihan pakko kysyä: mitä sympaattista sinä koet olevan Halla-ahon persoonassa? Minulle tulee hänestä mieleen joku sarjamurhaaja, ihan vaikka en hänen poliittisia näkemyksiään ajattelisikaan. Ja jos ajattelen niitä, hänestä tulee mieleen jotain vielä pahempaa.
Dracula?
Vierailija kirjoitti:
Kuka niistä on tehnyt rikoksia eniten entä siveettömyyk
--
Puhumme nyt persoonasta.
Pelkkä ihmisen persoona, ei muuta.
Unohdetaan kaikki muu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuka niistä on tehnyt rikoksia eniten entä siveettömyyksiä ?
No kyllähän se Halla-ahoon kallistuu. Useampi rikostuomio ja lehtolapsi ansioluettelossa.
Vierailija kirjoitti:
Hjallis Harkimo, mielestäni hänestä välittyy aito halu tehdä Suomea paremmaksi kaikille. Siitä en tiedä onko siihen tarvittavaa tietoa ja taitoa, mutta pidän häntä aitona ihmisenä, en sellaisena poliittisena broilerina kuin monet muut. Sympaattinen jotenkin. Luulen että mukava ihminen lähipiirilleen.
Hän on yllättänyt minutkin aitoudellaan ja sympaattisuudellaan! Ennen sitä hän vaikutti vain joltain tyrkkyjulkkikselta, mutta paljon on viisaita asioita tullutkin häneltä.
Vierailija kirjoitti:
Hjallis Harkimo, mielestäni hänestä välittyy aito halu tehdä Suomea paremmaksi kaikille. Siitä en tiedä onko siihen tarvittavaa tietoa ja taitoa, mutta pidän häntä aitona ihmisenä, en sellaisena poliittisena broilerina kuin monet muut. Sympaattinen jotenkin. Luulen että mukava ihminen lähipiirille
---
Sama täällä.
Harkimo on tosi symppis ja aito.
Ap
Mari Rantanen
Rauhallinen, asiallinen, ei pelkästään puhu, vaan toimii, ei hätkähdä pienistä.
Riikka Purra, Jussi Halla-aho.
Sauli Niinistö.
Sari Essayah.
Heidi Hautala.
Li Andersson.
Äänestän demareita mutta parhaat persoonat löytyvät muista puolueista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitan.
Petteri Orpo
Veronica Honkasalo
Jussi Halla - aho
Kuten huomaatte, heidän politiikkansa ei liity tähän mitenkään.
En osaa perustella miksi tunnen sympatiaa heitä kohtaan.
Ap
Anteeksi mutta on ihan pakko kysyä: mitä sympaattista sinä koet olevan Halla-ahon persoonassa? Minulle tulee hänestä mieleen joku sarjamurhaaja, ihan vaikka en hänen poliittisia näkemyksiään ajattelisikaan. Ja jos ajattelen niitä, hänestä tulee mieleen jotain vielä pahempaa.
Dracula?
Ei vaan eräs itävaltalainen korpraali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekka Haaviston
Häviäjä eli luuseri
Hopea ei ole häpeä.
Mikä se semmonen on? Haavisto on melko oikeistolainen, arvoiltaan hyvin lähellä Niinistöä ja Stubbia, eli siinäkin mielessä ilkeilysi on huonosti kohdennettu.