Ovatko etätyöläiset lorvailijoita?
Heille pitäisi maksaa pienempää palkkaa kuin toimistoissa oleville työntekijöille.
Kommentit (27)
Pitäisikö työntekijöille myös maksaa vähemmän palkkaa jos he asuvat lähempänä työpaikkaa? Jos kerran työmatka on ahkeran työntekijän merkki.
Aika usein menee juopotteluksi ja nukun pitkään. Työnantaja yksityinen ja tyytyväinen työpanokseeni.
Olen saanut palkankorotuksen 3kk sitten.
Ette taida olla työelämässä. Tavoitteet on. Ei aikaan sidotut. Vaan tulokseen.
menkää tuntityöläiset hinkkaamaan tattia
Mikä firma maksaa toimistossa olemisesta? Ehkä vähän liikaa yritystukia jo.
Vierailija kirjoitti:
Ette taida olla työelämässä. Tavoitteet on. Ei aikaan sidotut. Vaan tulokseen.
menkää tuntityöläiset hinkkaamaan tattia
Olen hinkannut tattia tuntipalkan juostessa.
Eivät. Muutenkin olen käsittänyt että palkkaa maksetaan tehdystä työstä ja sitähän on helppo seurata.
Ei pidä paikkaansa. Oikeastaan vain teetättää lisätöitä, koska iltaisin saattaa tehdä jotain mitä jäänyt kesken ja suurempi kynnys ottaa sairauslomaa kun on oikeasti sairas.
Oletko kuullut, että toiset hoitaa velvollisuutensa vaikka pomo ei kyttää selän takana koko ajan? Itsellä on kotona paljon paremmat työolosuhteet, eli rauhaa ja hiljaisuutta, kuin toimistolla.
Etätyöntekijöiden pitäisi saada parempaa palkkaa koska ovat tuottavampia kuin konttorilla lorvailijat ja firmakin säästää toimitilavuokrissa julmettuja summia.
No jaa. Teen tässä töitä parhaillani etänä. Työn ja vapaa-ajan rajat vähän hämärtyvät.
Jos ala ei ole kriittinen, lorvailulla ei ole väliä samoin. Moni hoitaa kuitenkin työnsä ja tehtäviä voi jakaa.
Ei meillä pysty lorvailemaan. Seurataan tulosta. Monesti kotona on tuottavampi, kun kukaan ei keskeytä työtä. Toimistolla joku on aina kolkuttelemassa..
Kateellinenko se siellä ulisee ? En tunne ketään joka edes pystyisi huijaamaan etätussä. Etätöissäkin on työajan seuranta ja aikaansaannoksia seurataan kyllä.
Itse saan enemmän aikaan kun teen etänä- tuolloin ei ole häiriötekijöitä ja otan etäpäivän varsinkin silloin kun työ vaatii keskittymistä.
Etuja siinä on tuo häiriöiden puuttuminen, työmatka-aika jää itselle ja autoilu vähenee, voin pitää lounaan pitkänä leimaten itseni ulos ja käyn koiran kanssa pikku lenkin syönnin päälle- aivotkin kiittää.
Miksi ajattelet ihmisistä pahaa ja oletat kaikkien kusettavan heti kun tilaisuus tulee? Iletko itse huijari kun muista oletat samaa?
Kyllä minäkin luulin aikaisemmin, mutta olen seurannut nuorta etätyöpariskuntaa, ja eivät he ainakaan helpommalla pääse.
Pelle hommaa se on kaljaa ja sipsejä, no omat kahvit kuitenkin joudutte keittämään kun toimistolla ryystätte kahvia ja pullaa firman piikiin.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö työntekijöille myös maksaa vähemmän palkkaa jos he asuvat lähempänä työpaikkaa? Jos kerran työmatka on ahkeran työntekijän merkki.
Etätyön tekijät alkoholisoivat. Tekevät töitä jatkuvasti pienessä humalassa.
Masturboin ahkerasti etätyöpäivän aikana.
kaikki ketä ei lapioi o lusmui öyhöti möhöhöö
Sairaanhoitajat raivostuvat, koska eivät voi tehdä etätöitä.
Taatusti ovat. Tilaisuus tekee varkaan.