Millaista se on, kun mies yrittää tehdä vaikutuksen
Kommentit (5)
Sellasta oli että valehteli ihan holtittomasti. Nyt kahden lapsen kanssa ei voi kun ihmetellä kun onkin ihan eri näkemykset kaikesta kun alussa komppasi lähes kaikkea. Kannattaa oottaa ihan rauhassa ennen ku sitoutuu niin että alkaa pinta rakoilla kunnolla. Kannattaa melkein jopa testata eri keinoin vaikka itse valehtelemalla.
Muistan teininä kun poika söi teepussin. Myöhemmin yksi poika teki ohjelmointityön, kun olin edellisenä päivänä muuten vaan päivitellyt, että olin vähän jumissa harjoitustyön kanssa. En raaskinut sanoa, että olin jo ratkaissut ongelman, enkä olisi ikinä kehdannut palauttaa sellaista (periaatteessa toimivaa mutta älyttömän kömpelöä ei ollenkaan looppeja ja apuohjelmia tms) työtä omanani. Mutta kiitin.
Naimisiin menin pojan kanssa, joka pyysi eläintarhaan ja antoi minulle opiskelijahaalarinsa.
Vierailija kirjoitti:
Ei naiseen kannata yrittää tehdä vaikutusta. Alfa saapuu paikalle ja nainen saa sitten yrittää käyttää viehätysvoimaansa.
Alfa joko kiinnostuu tai ei kiinnostu.
Olen tykännyt viedä naisia oikeille treffeille ja leikitellä saaliin kanssa ennen väistämätöntä penetraatiota ja naisen kiitosvirttä kun joku kerrankin ottanut huomioon hänen tarpeensa. Panomies on tarkka maineestaan.
Soidinmenot ovat vain naaraiden huijaamista varten. Kannattaa olla varuillaan.
Ei naiseen kannata yrittää tehdä vaikutusta. Alfa saapuu paikalle ja nainen saa sitten yrittää käyttää viehätysvoimaansa.
Alfa joko kiinnostuu tai ei kiinnostu.