Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen ehdotti ensitreffejä kirpparille

Vierailija
21.07.2025 |

Taitaa olla köyhä ja pihi.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta se on kiva paikka

Nainen

Vierailija
2/37 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitähän suomalaiset miehet tykkää. Ei tarvitse pelätä, että himoitsee mitään ökylaukkuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää psyykata sinua hyväksymään vanhaa ja käytettyä tavaraa, jollainen se itsekin on.

Vierailija
4/37 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä vastaava ehdotus olisi autohajottamo 

Vierailija
5/37 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpparit on sympaattisia paikkoja. Voisin mielelläni kierrellä sellaisessa treffeillä.

Vierailija
6/37 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska paikka, siellä voi pelleillä yhdessä hassujen vaatteiden turvin

Vierailija
7/37 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittää psyykata sinua hyväksymään vanhaa ja käytettyä tavaraa, jollainen se itsekin on.

:D Okei, toi oli hyvä.

Vierailija
8/37 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

JUOKSE JA PIRUN LUJAA!!!!! Se haluaa sinut sinne maksaan ostoksensa ei minkään muun takia! Ja jos menet maksamaan niin se on viimeinen kerta kun kuulet jotain naisesta kun siinä vaiheessa hukkuu ne kuuluisat kemiat kun se pääsee käyttämään sinua taloudellisesti hyväksi olet itse monta kertaa ollut tuossa samassa tilanteessa. Jokainen nainen on vain miehen rahojen perässä

Vierailija
9/37 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JUOKSE JA PIRUN LUJAA!!!!! Se haluaa sinut sinne maksaan ostoksensa ei minkään muun takia! Ja jos menet maksamaan niin se on viimeinen kerta kun kuulet jotain naisesta kun siinä vaiheessa hukkuu ne kuuluisat kemiat kun se pääsee käyttämään sinua taloudellisesti hyväksi olet itse monta kertaa ollut tuossa samassa tilanteessa. Jokainen nainen on vain miehen rahojen perässä

sitten miksi ei Stockmann, sä idiotti.

Vierailija
10/37 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska paikka, siellä voi pelleillä yhdessä hassujen vaatteiden turvin

Voi miten sympaattinen ehdotus :D Itselleni kolahtaisi ihan täysin jos mies suhtautuisi itseensä niin huumorilla että pystyisi heittäytymään kirpparilla kanssani ja kokeilemaan vaikka jotain naurettavaa hiihtoasua kasarilta yhdistettynä karvalakkiin. Vastaavasti minä voisin kokeilla jotain aivan järkyttäviä asuyhdistelmiä myös.

Huumori on seksikästä!

Vierailija
11/37 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen ruma ja köyhä av-mamma...

Vierailija
12/37 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sitten miksi ei Stockmann, sä idiotti.

Mennäänpä LV/ Channel

Vierailija
13/37 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitähän suomalaiset miehet tykkää. Ei tarvitse pelätä, että himoitsee mitään ökylaukkuja.

Niin mutta että pihi? Taitaa pihistellä muutakin kuin rahaa.

Vierailija
14/37 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niille kelpaa mikään, kirpparilaukku on väärin mutta ei niihin rahaakaan saa laittaa 🙃

Vierailija
15/37 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava ehdotus. Itse menisin mielelläni. T: komea nuori mies 

Vierailija
16/37 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niille kelpaa mikään, kirpparilaukku on väärin mutta ei niihin rahaakaan saa laittaa 🙃

Kun te naiset olette vain rahan perässä kuten itsekin juuri vahvistat niin miksi te suututte kun teitä kutsuu maksullisen naisen oikealla nimellä?

Vierailija
17/37 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nainen mutta minusta hauska idea. Joku kahvilakäynti tuntemattoman kanssa olisi kamala ajatus, kirpparilla sen sijaan juttu luistaisi kuin vahingossa. Selattaisiin kirjakasoja, vanhoja vinyylilevyjä tai dvd-valikoimaa, ja samalla toisen mieltymykset ym tulisi ihan huomaamatta tutuksi. Älyttömän hyvä idea. Eikä edes maksa mitään!

Vierailija
18/37 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet naiset tykkää tavata kavereitakin kirppareilla, ei sinänsä liity tulotasoon. - nainen, lopen kyllästynyt kirppareihin

19/37 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä vastaava ehdotus olisi autohajottamo 

Olisi helvetin mielenkiintoista! Lähtisin heti. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
20/37 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku semmonen oikein törkeän täyteen ja ahtaaksi pakattu kirppari hyvä treffipaikka.

Pääsee iholle sanan mukaisesti. Naisen pakarat hipaisee housun etumusta ja tuntee kiihkeän sykkeen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän