Valmennus kilpirauhasen vajaatoimintaa sairastaville
Anni Oostdijkin 12 viikon nettivalmennuksen hintaa ei saa selville ilman 45 min puhelinkeskustelua. Houkutteluwebinaarissa hän painotti taloudellista sitoutumista. Onko joku osallistunut? Paljonko maksoi? Oliko hyvä valmennus?
Kommentit (24)
Ei siihen valmennuksia tarvita. Mene lääkäriin.
Siis mitä ihmeen valmennusta kilpirauhasen vajaatoimintaa sairastavat tarvitsee? Kuulostaa ihan kusetukselta ja tulee mieleen Maria Nordinin huuhaakurssit.
Mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta ja hyvin olen pärjännyt ilman mitään valmennuksia. Säännöllisesti verikokeet ja tarvittaessa annostusta muutetaan. On pitänyt nostaa useamman kerran vuosien saatossa.
Nykyään tuntuu olevan valmennus jopa varpaan liikuttamiseen ja kaikkeen. Onko järkeä.
Aloittaja: Tässä valmennuksessa ei ole kysymys sairauden parantamisesta, vaan oikean ruokavalion ja stressin vähentämisen vaikutuksesta olotilaan ja painoon. Minulla on ollut lääkitys tasapainossa jo 10 vuotta. Lähinnä tämä valmennuksen hinta nyt kiinnostaa, koska vaikka olisi kuinka hyvä valmennus, tuo hinnan pimittäminen ei vaikuta reilulta.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja: Tässä valmennuksessa ei ole kysymys sairauden parantamisesta, vaan oikean ruokavalion ja stressin vähentämisen vaikutuksesta olotilaan ja painoon. Minulla on ollut lääkitys tasapainossa jo 10 vuotta. Lähinnä tämä valmennuksen hinta nyt kiinnostaa, koska vaikka olisi kuinka hyvä valmennus, tuo hinnan pimittäminen ei vaikuta reilulta.
Kuulostaa huijaukselta.
Voit ihannilmaiseksi googlata ohjeita terveelliseen ruokavalioon ja stressin vähentämiseen.
Vai oletko oikeasti ko. kurssittaja itse, joka yrittää mainostaa kurssiaan ilmaiseksi täällä?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut vajaatoiminta 17 vuotta eikä ole kyllä koskaan käynyt mielessäkään, että pitäisi joku valmennus olla. Liity kilpirauhasliittoon niin saat lehden ja kaikkea tietoa. Et tarvitse mitään haistapaska-kurssia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa huijaukselta.
Voit ihannilmaiseksi googlata ohjeita terveelliseen ruokavalioon ja stressin vähentämiseen.
Vai oletko oikeasti ko. kurssittaja itse, joka yrittää mainostaa kurssiaan ilmaiseksi täällä?
Erikoisia vastauksia ja kommentteja, kun kysyttiin tietääkö joku valmennuksen hintaa. 😂😅
Siis onko joku saanut kilpirauhasen vajaatoimintaan hoidon Suomessa? Miten? Minulla on useampia diagnooseja vuosien varrelta, mutta ne jäävät vain diagnooseiksi.
Vierailija kirjoitti:
Erikoisia vastauksia ja kommentteja, kun kysyttiin tietääkö joku valmennuksen hintaa. 😂😅
Tässä yritetään takoa ap:n päähän, että ei kilpirauhasen vajaatoimintaa sairastava tarvitse mitään tuollaisia valmennuksia. Täyttä huijausta tuollainen valmennus. Siitä kertoo sekin, että hinta ei ole selvästi esillä.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko joku saanut kilpirauhasen vajaatoimintaan hoidon Suomessa? Miten? Minulla on useampia diagnooseja vuosien varrelta, mutta ne jäävät vain diagnooseiksi.
No tietenkin on. Äly hoi taas. Mä sain diagnoosin 2007 ja lääkitys ollut siitä lähtien, säännöllisesti verikokeet ja annostusta muutettu tarpeen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä yritetään takoa ap:n päähän, että ei kilpirauhasen vajaatoimintaa sairastava tarvitse mitään tuollaisia valmennuksia. Täyttä huijausta tuollainen valmennus. Siitä kertoo sekin, että hinta ei ole selvästi esillä.
Mitähän mieltä kuluttaja-asiamies olisi tästä, ettei hintaa kerrota? Tai sairaudella markkinoidaan? Onko kurssin vetäjällä lääkärin, tai edes hoitajan pätevyys?
35 vuotta ollut ja ihan ilman kursseja on pärjätty.
Mitä ihmeen valmennusta siihen tarvitsee? Lääkkeillä se on mulla ollut kunnossa vuodesta 1997.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään tuntuu olevan valmennus jopa varpaan liikuttamiseen ja kaikkeen. Onko järkeä.
Liikahtaa varvas. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Liikahta varvas. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Minä käyn Belgiassa hakemassa lääkkeet kerran vuodessa. Käytän eläinperäistä Thyroid Erfaa.
Ei helvetti teitä hyväuskoisia. Kaiken tarvittavan löydät mistä tahansa lääketieteen opuksesta ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä käyn Belgiassa hakemassa lääkkeet kerran vuodessa. Käytän eläinperäistä Thyroid Erfaa.
Lisään vielä, että ensin käytin synteettistä lähes 10 vuotta , mutta ei siitä ollut apua. Sitten siirryin Armouriin ja sen jälkeen Thyroid Erfaan. Onhan tuo kallis reissu, mutta sen arvoinen. Olo on tosi hyvä ja olen valmis siitä maksamaan.
En tunne tätä tapausta, mutta lähtökohtaisesti nämä tällaiset ovat hyväuskoisilta sairailta rahastamista. Jos sinulla oikeasti on kilpirauhassairaus, siihen ei auta mikään muu kuin lääkitys ja lääkärin toteuttama hoito. Tietenkin terveellinen ruokavalio ja goitrogeenien välttely voi saada voimaan paremmin, mutta kaikki ihmiset hyötyy marjoista, kasviksista ja terveellisistä rasvoista, proteiinista ja liikkumisesta. Ei ole mitään maagista juttua, joka parantaa kilpirauhasen.