Konservatiivisesta taustasta tulevat: AVIOERO
Miten lapsuuden perheenne ja tuttavanne suhtautuivat eroon? Konservatiivisella taustalla tarkoitan itse vanhanaikaista ja uskonnollista taustaa mutta toki ihan kaikki jotka kokevat tulevansa konservatiivisesta taustasta, voivat vastata.
Eli siis ollaan päätetty laittaa lusikat jakoon, asutaan jatkossakin lähekkäin ja luultavasti pystymme olla ystäviä tai ainakin vähintään ystävällisiä toisillemme. Lapsilla tulee olemaan asiat hyvin ja voidaan välillä tehdä kaikki yhdessäkin asioita, varsinkin jos se on lapsille tärkeää. Ihan yhteisestä päätöksestä ja tilanteeseen nähden hyvässä hengessä ollaan siis eroamassa, emme vain olleet yhteensopivia. Ei mitään suurempia sotkuja, kahden tasapainoisen aikuisen yhteinen päätös.
Konservatiivinen suku on jo aloittanut naisen syyllistämisen ja tekisi mieli katkoa sukuun välit ja se on tietysti koomista jos samaan aikaan onnistuu hyvin pysyä ystävinä exän kanssa. :D Lasten takia kuitenkin pitää ehkä jonkun verran sietää vanhanaikaisia asenteita.
Missä menee raja? Miten olette toimineet ankean suvun kanssa? Miksi ihmeessä tämä konservatiivien viha kohdistuu nimenomaan naiseen?
Vertaistuki ja oman elämän tarinat kiinnostavat.
Kommentit (48)
Minä vain ilmoittaisin mahdollisimman lyhyesti ja asiallisesti erosta ja sitten keskittyisin käytännön järjestelyihin. Numerot voi laittaa estoon jos tulee asiattomia kommentteja
Aikuiset päättää itse . Aikuiset ei enää ole mitään lapsia joita määrätään ja syytellään. Aikuiset elää jo omaa elämää. Lapsuus on jäänyt taakse. Uskossa myös kasvetaan aikuiseksi ja täyteen miehuuteen naiseuteen. Lapset ei kärsi muusta kuin ilkeydestä tai väkivallasta . Kun lapset on lähellä ja tavataan heitä ei ole hylännyt kumpikaan. Isä ja äitipuolia lapset ei usein hyväksy ja se on väärin edes nimittäin ketään puoliäidiksi kun on oikea äiti olemassa tai puoli isäksi kun se oikea isäkin on olemassa. Miettisitte tekin vähän tätä järjettömyyttä. Eihän mitään puoli isää ole olemassa. Aikuisten rakkaus loppuu niin se loppuu.
Käyhän ne lähetysmatkoilla NAIMASSA aviottomia niin mitä niistä.
Vierailija kirjoitti:
Käyhän ne lähetysmatkoilla NAIMASSA aviottomia niin mitä niistä.
Mitä nyt taas...
Vierailija kirjoitti:
Aikuiset päättää itse . Aikuiset ei enää ole mitään lapsia joita määrätään ja syytellään. Aikuiset elää jo omaa elämää. Lapsuus on jäänyt taakse. Uskossa myös kasvetaan aikuiseksi ja täyteen miehuuteen naiseuteen. Lapset ei kärsi muusta kuin ilkeydestä tai väkivallasta . Kun lapset on lähellä ja tavataan heitä ei ole hylännyt kumpikaan. Isä ja äitipuolia lapset ei usein hyväksy ja se on väärin edes nimittäin ketään puoliäidiksi kun on oikea äiti olemassa tai puoli isäksi kun se oikea isäkin on olemassa. Miettisitte tekin vähän tätä järjettömyyttä. Eihän mitään puoli isää ole olemassa. Aikuisten rakkaus loppuu niin se loppuu.
Minäkään en pidä äitipuoli/isäpuoli-nimistä, tulee mieleen joku vanha kansansatu.
Näinhän se menee