Pomoni on kuin loinen.
Me teemme joka kuukausi kovasti töitä, palvelemme paljon asiakkaita ja pidämme paikan hyvin toiminnassa, mutta hän vie itselleen suuren osan palkastamme. Hän itse vain vuokraa tilan ja maksaa vuokran, mutta muuten vain pyörii liikkeessä tyttärensä ja uuden miesystävänsä kanssa, komentaa meitä ja antaa ohjeita joka asiasta.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Ootteko te kampaajia?
Emme ole, mutta kuulumme kauneusalaan. Ap
En sietäisi loisen kupattavana hetkeäkään.
Meidän pomo on tosi huono johtamaan, eikä sen omat taidotkaan ole kummoiset. Ja kaiken lisäksi se oli isosti negatiivisissa uutisissa. Nyt se vaan luottaa siihen, että me tienataan rahat, ja se vetää välistä piilossa meidän raatamalla ansaitut rahat. Ap
Miksi olla töissä tuollaisella pomolla? Kauneusalalla on paljon muitakin vaihtoehtoja, voitte ihan hyvin lähteä ja löytää paremman työnantajan.
Jep. Olet asian ytimessä. Ei ole varaa komennella.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Olet asian ytimessä. Ei ole varaa komennella.
Tuo kuulostaa just siltä, miten meidän itsevaltainen pomo puhuu. Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi olla töissä tuollaisella pomolla? Kauneusalalla on paljon muitakin vaihtoehtoja, voitte ihan hyvin lähteä ja löytää paremman työnantajan.
Tykkään työkavereistani ja myös nykyisestä asiakaskunnasta. Itse asiassa meillä on tosi hyvä henki keskenämme, ainoa ongelma on pomo. Ap
Vierailija kirjoitti:
💅💅💅💅
Kyse ei ole kynsipaikasta, vaan esteettisestä alasta, eli lääketieteellisestä kauneudenhoidosta. Ap
Vaikka hän ei itse ottaisi asiakkaita vastaan, pelkkä osuus meidän tuloista riittää kattamaan tilavuokran lisäksi myös hänen oman palkkansavie, läpä keskiluokan tulotasolla. Ap
Jos sinä ja työkaverisi ette pidä pomostanne, lähtekää pois ja ottakaa omat asiakkaanne mukaan. Nykyinen pomosi ei kuulosta kovin hyvältä, kuka nyt toisi jatkuvasti tyttärensä ja miesystävänsä klinikalle?
Vierailija kirjoitti:
Jos sinä ja työkaverisi ette pidä pomostanne, lähtekää pois ja ottakaa omat asiakkaanne mukaan. Nykyinen pomosi ei kuulosta kovin hyvältä, kuka nyt toisi jatkuvasti tyttärensä ja miesystävänsä klinikalle?
Se on kyllä totta, suurin osa asiakkaistamme on naisia, ja on aika outoa, kun hänen uusi miesystävänsä pyörii liikkeessä.
Olen huomannut, että he jäävät usein sulkemisajan jälkeen liikkeeseen käyttäytymään kuin omassa makuuhuoneessaan, suukottelevat ja ovat lähekkäin. Se saa meidät tuntemaan olomme todella epämukavaksi.
Ap
Perusta oma firma tai nosta kytkintä. Tai muuten lakkaa valittamasta.
Vierailija kirjoitti:
Iloinen loinen :)
Hän ei näytä kovin onnelliselta, ja pienetkin asiat voivat pilata hänen mielialansa pitkäksi aikaa. Ap
"Ainoa ongelma on pomo." Oletko AIVAN varma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään työkavereistani ja myös nykyisestä asiakaskunnasta. Itse asiassa meillä on tosi hyvä henki keskenämme, ainoa ongelma on pomo. Ap
Burnout-tehtaita ovat tuollaiset missä tiimin henki ratkaisee ja niin edespäin. Jokin on pielessä senlaisten pomojen johdossa.
Me muutamat kollegat olemme yhtä mieltä siitä, että olisi hienoa, jos voisimme yhdessä ottaa haltuun oman liikkeen. Meillä on hyvä osaaminen, hyvä maine ja vakiintunut asiakaskunta. Eikä yrityksen perustaminen ole edes kovin vaikeaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Burnout-tehtaita ovat tuollaiset missä tiimin henki ratkaisee ja niin edespäin. Jokin on pielessä senlaisten pomojen johdossa.
Jatkan samaa että senlaisissa paikoissa pomo on juuri se iso hämähäkki seitin keskellä ja kaikki muut pieniä hämäkkejä. -sama
Ootteko te kampaajia?