Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pomoni on kuin loinen.

Vierailija
21.07.2025 |

Me teemme joka kuukausi kovasti töitä, palvelemme paljon asiakkaita ja pidämme paikan hyvin toiminnassa, mutta hän vie itselleen suuren osan palkastamme. Hän itse vain vuokraa tilan ja maksaa vuokran, mutta muuten vain pyörii liikkeessä tyttärensä ja uuden miesystävänsä kanssa, komentaa meitä ja antaa ohjeita joka asiasta.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa esteettisissä klinikoissa on aivan karsea työilmapiiri. Etuovesta tulee sairaanhoitajia sisään, takaovesta poistuu vanhat. Virta on loputon.

Ala on sairas ja vetää puoleensa ahneita egomaanikkoja. 

Vierailija
22/47 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pomosi on ollut isossa negatiivisessa uutisessa, eikö hän haluaisi pitää teidät töissä? Miksi hän silti komentelee teitä? Ehkä hän voisi vaikka myydä liikkeensä teille ja siirtyä itse tekemään jotain muuta rahoituksen turvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko sinulla kirjoitusvirhe ja pomosi onkin iloinen?

Vierailija
24/47 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun pomon mies tulee meidän liiketilaan ja he jäävät sinne senkin jälkeen, kun me olemme lähteneet töistä, pomomme käskee meidät seuraavana päivänä siivoamaan erityisen tarkasti. Voit vain kuvitella, mitä he ovat tehneet siellä edellisenä iltana.

Kerran meillä oli asiakkaita heti aamusta eikä aikaa siivota pomon ohjeiden mukaan, eikä hän itse tietenkään siivonnut. Eräs naisasiakas sanoi pukuhuoneessa, että penkki tuntui vähän tahmealta.

Ap

Vierailija
25/47 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän pomo on tosi huono johtamaan, eikä sen omat taidotkaan ole kummoiset. Ja kaiken lisäksi se oli isosti negatiivisissa uutisissa. Nyt se vaan luottaa siihen, että me tienataan rahat, ja se vetää välistä piilossa meidän raatamalla ansaitut rahat. Ap

Tämähän on helppo homma korjata: perustat oman yrityksen niin ei ole ketään vetämässä välistä.

Vierailija
26/47 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että pomollasi saattaa pian olla vaikeuksia liiketoiminnassa. Jos et itse halua ryhtyä yrittäjäksi, voisit ehkä etsiä jonkun brändin ja pomon, josta itse pidät ja kysyä, haluaisiko hän ostaa nykyisen liiketilan edullisesti, jos siihen tulee mahdollisuus. Näin voisit jatkaa työtäsi mieluisan pomon alaisuudessa.

Vierailija
27/47 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko tosi laittautuneita? Varmaan esteettisiä paineita olla töissä kauneudenhoitoalalla.

Vierailija
28/47 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö paikkansa, että naisten työpaikoissa juonitaan selän takana omissa kuppikunnissa?

Vierailija
29/47 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinä ja työkaverisi ette pidä pomostanne, lähtekää pois ja ottakaa omat asiakkaanne mukaan. Nykyinen pomosi ei kuulosta kovin hyvältä, kuka nyt toisi jatkuvasti tyttärensä ja miesystävänsä klinikalle?

Tuollaisessa pitää olla varovainen.

Tulee helposti oikeusjuttu.

Vierailija
30/47 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinä ja työkaverisi ette pidä pomostanne, lähtekää pois ja ottakaa omat asiakkaanne mukaan. Nykyinen pomosi ei kuulosta kovin hyvältä, kuka nyt toisi jatkuvasti tyttärensä ja miesystävänsä klinikalle?

Tuollaisessa pitää olla varovainen.

Tulee helposti oikeusjuttu.

Pomollani on ollut viime aikoina paljon oikeusjuttuja. Hän tarvitsee lakimiehensä antamaan neuvoja sekä yksityiselämäänsä että työhönsä liittyen. Yksi uusi oikeusjuttu ei hänelle merkitse paljoa, kunhan hän vain pystyy selviytymään siitä. Ap

Vierailija
31/47 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä haukut työnantajaasi anonyymipalstalla. Toivottavasti työsopimuksesi puretaan ja saat sakot kunnianloukkauksesta.

Vierailija
32/47 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä haukut työnantajaasi anonyymipalstalla. Toivottavasti työsopimuksesi puretaan ja saat sakot kunnianloukkauksesta.

Suurimmat lainrikkojat pelottelevat muita lailla.

Vierailija
33/47 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurimmat lainrikkojat pelottelevat muita lailla.

Juuri niin, he eivät uskalla lainkaan paljastaa omia tavarantoimittajiaan tai yrityksen kirjanpitoa, koska siellä on liikaa epärehellisyyttä.

Vierailija
34/47 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että pomollasi on edessä kiireinen oikeudellisten asioiden hoito. Kun oikeusjuttuja on paljon, minkä hän pitäisi käsitellä ensin?

Vierailija
35/47 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusta oma yritys niin ei tarvitse haukkua ?

Vierailija
36/47 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perusta oma yritys niin ei tarvitse haukkua ?

Luulen, että pomollasi saattaa pian olla vaikeuksia liiketoiminnassa. Jos et itse halua ryhtyä yrittäjäksi, voisit ehkä etsiä jonkun brändin ja pomon, josta itse pidät ja kysyä, haluaisiko hän ostaa nykyisen liiketilan edullisesti, jos siihen tulee mahdollisuus. Näin voisit jatkaa työtäsi mieluisan pomon alaisuudessa.

Vierailija
37/47 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneusala on erittäin kilpailtu, ja klinikat uudistuvat, vaihtavat omistajaa ja nimeä nopeaan tahtiin. Hyvät ammattilaiset pysyvät kuitenkin usein samoina.

Vierailija
38/47 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pomomme on oikeasti tosi naurettava. Hän esittää kovaa ja määrätietoista, mutta kuulemma hän pitää suhteensa yllä nuolemalla miesten kullia. On vaikea kuvitella, miten nainen, joka pitää itseään kovana feministiä, miellyttää miehiä sängyssä.

Vierailija
39/47 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän pomomme on oikeasti tosi naurettava. Hän esittää kovaa ja määrätietoista, mutta kuulemma hän pitää suhteensa yllä nuolemalla miesten kullia. On vaikea kuvitella, miten nainen, joka pitää itseään kovana feministiä, miellyttää miehiä sängyssä.

Ap

Vierailija
40/47 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että pomollasi on edessä kiireinen oikeudellisten asioiden hoito. Kun oikeusjuttuja on paljon, minkä hän pitäisi käsitellä ensin?

Mikä lakitoimisto muka oikeasti haluaisi ottaa hänen juttunsa hoitaakseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä