Muita keiden mielestä tuo Coldplayn konsertin pettämisjuttu menee jo överiksi?
Viraalina pyörii joka puolella somessa. Miettikää tämän parin läheisiä, esim. lapsia? Mahtaa olla kivaa kun äiti tai isä meemien kohteena.
Kommentit (153)
Vierailija kirjoitti:
Yksi ainakin on varmaa. Toisin kuin täällä aina väitetään, kaikki varakkaat, hyvässä asemassa olevat miehet eivät ota tytönhuitukkaa tai edes aikuista, mutta huomattavasti nuorempaa tyttöystävää. Nuo näyttävät ihan samanikäisiltä.
Yllättävän monilla statusmiehillä on samanikäinen puoliso. Miettikää esim. Stubb, Orpo..
Vierailija kirjoitti:
Ovat yksityishenkilöitä joten aivan liian tarpeettoman suuri kohu. Miettikää heidän lapsia ja vanhempia ym.
Tuon tason liiterin pomoksi ryhtyvä ei ole koskaan yksityishenkilö. Ja miksi "meitä" syyllistät? Hehän eivät itse miettineen lapsiaan, puolisoitaan ja vanhempiaan. Oma kiima edellä ja nyt kävi näin.
Tuon pettäjän vaimon asianajajat tekevät aiheesta vielä kunnon shown jos toi äijä ei suostu ex-vaimon sovintoehdotuksesn rahoista.
Vielä enemmän lokaa päälle. Jenkkilä on armoton paikka pettäjille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Chris Martinkin pahoillaan, että aiheutti tällaisen ketjureaktion? Ainakin se videon kuvaaja pahoitteli asiaa.
Turhaan sinä Chrisiä syytät. Pariskunta aiheutti ITSE tämän ketjureaktion. Jumbotroneista kerrotaan keikalla etukäteen kun niiden aika on tuoda muutamia yleisössä olevia screenille. Tämä pari seurasi keikkaa erittäin näkyvällä ja erottuvalla vip-aitiolla ja ovat siellä imutelleet pitkin iltaa ja päätyneet kymmeniin eri videokuviin. Ja ei, Chris ei ole pahoitellut vaan vitsaili seuraavalla keikalla että muistattehan että kamerat siirtyy nyt yleisöön ja jos ette ole meikanneet, se kannattaa tehdä nyt heti.
Syytän? Ai ihanko syytän? Kun kysyin, onkohan hän pahoillaan?
Mitä arvelet noin yleisellä tasolla mitä mieltä ihmiset yleensä ovat puolisonsa pettäjistä? Hienoa tpimintaako?
Vierailija kirjoitti:
Tuon pettäjän vaimon asianajajat tekevät aiheesta vielä kunnon shown jos toi äijä ei suostu ex-vaimon sovintoehdotuksesn rahoista.
Vielä enemmän lokaa päälle. Jenkkilä on armoton paikka pettäjille.
Lainatakseni Ivana Trump'ia:
"Don't get mad, get everything."
Tätä päivää, some on saa.........n voima.
Kyllä. Tietysti hyvä ettei tule joka tuutista Trumppia ja Ukrainaa, mutta joku taso pitäisi silti säilyttää.
Vierailija kirjoitti:
Ovat yksityishenkilöitä joten aivan liian tarpeettoman suuri kohu. Miettikää heidän lapsia ja vanhempia ym.
No olisivat ensin itse miettineet. Aika riskin ottivat, julkisesti kiehnäävät paikassa, jossa tietävät kuvattavan. Eipä olleet lapset ja vanhemmat mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olisivat ensin itse miettineet. Aika riskin ottivat, julkisesti kiehnäävät paikassa, jossa tietävät kuvattavan. Eipä olleet lapset ja vanhemmat mielessä.
Ehkäpä normaalit ihmiset eivät mieti lapsiaan tai vanhempiaan kun ovat treffeillä tai nauttivat toistensa seurasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisivat itse miettineet seurauksia.
Jaa heidän lapsensa vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä normaalit ihmiset eivät mieti lapsiaan tai vanhempiaan kun ovat treffeillä tai nauttivat toistensa seurasta.
Niin. Ja normaalit ihmiset eivät petä puolisoaan.
No kyllä se vielä toistaiseksi jatkaa antamistaan ja meemit naurattaa. Onhan tuo nyt absurdia mennä noin julkiselle paikalle kuhertelemaan salarakkaansa kanssa. Olisivat edes tajunneet käyttäytyä niin, ettei videota olisi tullut mieleen julkaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kukaan, edes sinä, olisi arvannut seurauksia miettiessään että voi johtaa kansainväliseen meemisirkukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Chris Martinkin pahoillaan, että aiheutti tällaisen ketjureaktion? Ainakin se videon kuvaaja pahoitteli asiaa.
Turhaan sinä Chrisiä syytät. Pariskunta aiheutti ITSE tämän ketjureaktion. Jumbotroneista kerrotaan keikalla etukäteen kun niiden aika on tuoda muutamia yleisössä olevia screenille. Tämä pari seurasi keikkaa erittäin näkyvällä ja erottuvalla vip-aitiolla ja ovat siellä imutelleet pitkin iltaa ja päätyneet kymmeniin eri videokuviin. Ja ei, Chris ei ole pahoitellut vaan vitsaili seuraavalla keikalla että muistattehan että kamerat siirtyy nyt yleisöön ja jos ette ole meikanneet, se kannattaa tehdä nyt heti.
Syytän? Ai ihanko syytän? Kun kysyin, onkohan hän pahoillaan?
Mitä arvelet noin yleisellä tasolla mitä mieltä ihmiset yleensä ovat puolisonsa pettäjistä? Hienoa tpimintaako?
Eri. Eivät mitään. Ihmisillä on omiakin ongelmia tai asioita mietittävänä. Eivät he mieti pettäjiä aktiivisesti eivätkä edes satunnaisesti ellei se tule juuri sillä hetkellä puheeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikku vinkki sulle: Kun kerran petät, tai ainakin puolustelet sellaista toimintaa, niin kannattaa harrastaa sitä salaa ja pois muiden ihmisten silmien alta, jos et halua jäädä kiinni. Enkä kyllä tiedä voinko pettäjän moraalin omaavaa kutsua millään lailla normaaliksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kukaan, edes sinä, olisi arvannut seurauksia miettiessään että voi johtaa kansainväliseen meemisirkukseen.
Niin voi käydä. Elämä on valintoja. Ja nyt se sairas valinta käy kalliiksi kantaa. Monin eri tavoin.
Somen voima on armoton nykyään. Ehkä toi äijä loikkaa Venäjälle karkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Ja normaalit ihmiset eivät petä puolisoaan.
Juuri ns. normaalit ihmiset pettävät. Ns. ei normaaleilla voi olla sopimus, että saa käydä vieraissa tai he voivat olla polyamorisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikku vinkki sulle: Kun kerran petät, tai ainakin puolustelet sellaista toimintaa, niin kannattaa harrastaa sitä salaa ja pois muiden ihmisten silmien alta, jos et halua jäädä kiinni. Enkä kyllä tiedä voinko pettäjän moraalin omaavaa kutsua millään lailla normaaliksi?
Mistä sinä sait päähäsi, että minä petän? En minä ainakaan mieti vaimoni kanssa treffeillä ollessa vanhempiani tai lapsiani. Eikä kukaan muukaan järkevä ihminen. Petti tai oli pettämättä. Silloin keskitytään toiseen eikä muihin.
Siinä mielessä joo kun pelkästään sitä miestä haukutaan mutta kaikkialla jätetään kertomatta että se nainenkin oli naimisissa ja petti miestään