Muuttaisitko Yhdysvaltoihin, jos voisit?
Kommentit (282)
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö, että jos et halua tulla raskaaksi niin ei kannata harrastaa suojatonta seksiä? Oletteko te vihervasaarit ihan oikeasti impanneet aivonne pellolle kun ette näin yksinkertaista asiaa ymmärrä?
Sinä se et ymmärrä niin yksinkertaista asiaa, että toivottukin raskaus voi mennä pieleen tai kesken. Miten hoidetaan epätäydellinen keskenmeno tai kohtuun kuollut sikiö? Aivan, se on abortti. Naisia on kuollut ja kuolee jatkossa, kun eivät ole saaneet hoitoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä. Ei siellä pärjää muuta kun jos on paljon rahaa.
Pärjää, jos on ahkera.
Paitsi että maa on täynnä ihmisiä joilla on useampi duunipaikka ja ovat silti köyhiä.
Äsken ne asui sillan alla. Päättäkää jo näiden ennakkoluulojenne kanssa.
Yllättyisit, kuinka monella kodittomalla jenkillä on työpaikka (tai useampi).
En. Olen liian vanha. Nuorena yes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä. Ei siellä pärjää muuta kun jos on paljon rahaa.
Pärjää, jos on ahkera.
Paitsi että maa on täynnä ihmisiä joilla on useampi duunipaikka ja ovat silti köyhiä.
Äsken ne asui sillan alla. Päättäkää jo näiden ennakkoluulojenne kanssa.
Yllättyisit, kuinka monella kodittomalla jenkillä on työpaikka (tai useampi).
Niin useat ovat normaaleja tavallisia ihmisiä. Yleensä valkoihoisia ja miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Byrokratian näkökulmasta voisin muuttaa aika helpostikin, koska olen jenkin kanssa naimisissa. Mutta ei meitä kumpaakaan kiinnosta muuttaa väkivaltaiseen ja taantuvaan huijareiden maahan, missä saa maksaa itsensä kipeäksi ihan perushyödykkeistä. Julkinen liikennekään ei toimi. Monessa mielessä jälkeenjäänyt maa.
Anoppi on parhaillaan meillä kesäloman vietossa, eikä hänkään haluaisi palata kotimaahansa.
Onko kummatkin laittomasti suomessa?
Havaiji olisi mun unelmien asuinpaikka, varjopuolena se, että on niin kaukana kaikesta ja toki äärettömän kallis.
Vierailija kirjoitti:
Joihinkin osavaltioihin voisin muuttaa, en mihin tahansa. Maasta löytyy hyvää ja huonoa. Työpaikan pitäisi olla todella hyvä että lähtisin.
Veikkaan että suomesta aika moni lähtisi kun suomesta ei saa töitä millään.
En muuttaisi. Tykkään Euroopasta ja siellä matkustuksesta. Ei kiinnosta Jenkkilä. Haluan kävellä ja istuskella kauniissa kahviloissa ja puistoissa. Haluan syödä hyvää leipää. En jaksa tekohymyjä, ja siksi en viihdy myöskään Aasiassa.
Vierailija kirjoitti:
Takapajuinen ja väkivaltaisen kulttuurin maa. En missään nimessä. Maailmassa on paljon parempiakin paikkoja asua.
Suomi on väkivaltaisempi.
Ehkä silloin, kun muutun porkkanaksi. Olisin samaa väriä presidentin kanssa.
Hyvä maa koulutetulle miehelle feministi suomen jälkeen. Saa taas hengittää ja olla Mies joka on hieno kokemus.
Suomalaiselle miehelle olisi elämys tavallinen avolavapickup, se että hyväkroppaiselle naiset flirttaa eikä mahmutit joka nurkalla hypi nenille. Ammattitiatoinen voi saada hyväpalkkaisen työn ja hyvän elämän. Ei taida onnistua enää suomessa mikään noista.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä maa koulutetulle miehelle feministi suomen jälkeen. Saa taas hengittää ja olla Mies joka on hieno kokemus.
Suomalaiselle miehelle olisi elämys tavallinen avolavapickup, se että hyväkroppaiselle naiset flirttaa eikä mahmutit joka nurkalla hypi nenille. Ammattitiatoinen voi saada hyväpalkkaisen työn ja hyvän elämän. Ei taida onnistua enää suomessa mikään noista.
Niin, ja sitten kun löydät naisen, niin elätät sitä. Eron jälkeen maksat vielä rahaa.
Olisin voinut tähän mennessä kahdesti mutta en halua. Olen töiden vuoksi käynyt maassa useamman kerran, eri paikoissa. Oikein mikään ei puolla sinne muuttoa. Euroopan korkean elintason maihin olen muuttanut vapaaehtoisesti ja ollut tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
No en todellakaan. Kehitysmaaksi taantunut junttila.
Se oli harmi, että demokraatit saivat paskottua maan, mutta nyt onneksi Trump korjaa tilanteen.
Kanada! (oikeasti, vaikka sanalla onkin kummelinen kaikunsa) Kuin maltillisempi, vähemmän uskis usa- ja ilman nykyistä, hiukan epävakaan oloista american johtajaa vielä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en todellakaan. Kehitysmaaksi taantunut junttila.
Se oli harmi, että demokraatit saivat paskottua maan, mutta nyt onneksi Trump korjaa tilanteen.
Millaiseksi T muuttaa nykyamerican?
En. Olen jo muutaman vuoden asunut, se riitti. Viihdyn Suomessa paremmin.