Artistit, jotka teki uran alkuaikoina parempaa musiikkia kuin nykyään?
Mä aloitan.
Laura Voutilainen. Ihan ekat biisit on aivan ihania. Nyt näitä uusimpia en viitsi enää kuunnellakaan.
Kommentit (28)
Onko sellaisia jotka teki pitkään huonompaa kunnes nostivat tasoaan? Kela, ehkä?
Kaikki artistit, tekevät uransa alussa, nuorempina, parempaa musaa kuin myöhemmin.
Antti Tuisku. Hänen ekoissa levyissä ihanaa lappilaista tunnelmaa. Näitä nykyisiä Keinutaan ja oijoijoi mun on pakko twerkkaa en jaksa kuunnella ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaija Koo.
Kuka sitä alkupään tuotantoa edes tuntee? Itse tiesin Kaija Koon nimeltä ennen Tuulten viemää-levyä, mutta yhtäkään kappaletta siltä ajalta en muista koskaan kuulleeni.
Vierailija kirjoitti:
Haloo Helsinki
Onko se tehnyt joskus kuuntelukelpoista?
Vierailija kirjoitti:
Onko sellaisia jotka teki pitkään huonompaa kunnes nostivat tasoaan? Kela, ehkä?
Blind Channel on nostanut tasoaan tähän asti.
Kaikki ellei tyyliä muutettu radikaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaija Koo.
Kuka sitä alkupään tuotantoa edes tuntee? Itse tiesin Kaija Koon nimeltä ennen Tuulten viemää-levyä, mutta yhtäkään kappaletta siltä ajalta en muista koskaan kuulleeni.
Harva. Moniko edes tietää että Kaija Koo lauloi vaatteista vuonna 80
Ainakin Irwin Goodman ja Olavi Virta tekivät ennen paljon parempaa musiikkia kuin nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Irwin Goodman ja Olavi Virta tekivät ennen paljon parempaa musiikkia kuin nykyään.
Makykysymys.
Coldplay. 3 ensimmäistä albumia oli oikeaa musiikkia ja sen jälkeen ylituotettua nykypaskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makykysymys.
Tavallaan, jos tykkää hiljaisuudesta.
MADONNA