Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koira puri pienen vauvan hengiltä Tampereella, milloin tähän koiraongemaan oikein puututaan?

Vierailija
21.07.2025 |

Koiria on henkilöillä jotka eivät pysty huolehtimaan edes itsestään. Narkomaanit käyttävät taistelukoiria aseina. Nyt pitäisi jo puuttua asiaan.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/0797820a-beef-41d9-a0b4-b4b8306e9d15

Kommentit (100)

Vierailija
61/100 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hyvä saada kaupunginosa että missä tapahtuu, kartalle, aina. Tai jopa kortteli. Ja jälkikäteen voisi selata tapahtumia kartalla.

Vierailija
62/100 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on mun painajainen!

Jotenkin oon aina kammoksunut sitä kun keskikokoiset ja isot koirat päästetään haistelemaan ja nuolemaan vauvojen ja pienten lasten kasvoja.

Että vaikka hauva olisi miten kiltti, koulutettu, ihmisrakas jne. niin aina on tämä riski että joku vaisto pistää käymään kiinni.

Tämä todellakin riippuu. Itse olen Rottweilerien "kasvattama". Meillä oli kolme rottweileria ensimmäisen 18-vuoteni aikana. Kyllä nämä nuolivat kasvojani, "hoitivat" minua ja muutenkin olivat parhaita kavereitani. Yksi niistä pelasti minut hukkumiselta(80-lukua). SIlti vierasta koiraa ei pidä päästää vauvan lähelle ilman riittävää tutustuttamista. Suurin osa koirista ei todellakaan tee vauvoilla mitään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/100 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli piittbull ja wt

Itseitseasiassa ei ollut, tiedän tästä tapauksesta oikeastikin. Mutta levitä sinä vaan väärää tietoa.

Minkä tyyppinen koira sitten oli? Ei tarvitse rotua sanoa mutta oliko palveluskoira, laumanvartija, metsästyskoira jne

Vierailija
64/100 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkeissä on tilasto- ja muistosivusto minne laitetaan tiedot koirista ja lapsista keiden päälle käyneet tai ketkä tappaneet.

Vierailija
65/100 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä koiraa saisi pitää kerrostaloissa, nehän on niille kuin vankiloita ja sekoavat lopullisesti! Eläinrääkkäystä.

Kaikki koirat ketkä on käyneet tai yrittäneet käydä ihmisten tai muiden koirien kimppuu, on aina olleet kerrostaloissa kasvatettuja. En ole koskaan kuullut enkä nähnyt että maaseudulla oleva koira olisi ihmisiä kohtaan hullu ja hyökkäävä!

Vierailija
66/100 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti mäytä koira tai joku muu saalistaja rotu

Vierailija
67/100 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shit happens, taitaa olla aika harvinainen tapaus Suomessa. Ei pidä ottaa koiraa, jos aikoo lapsa tehdiä ihan senkin takia, että ei jää koiralle aikaa lenkittää ym.

Vierailija
68/100 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miten niin ei jää aikaa? 

Pitääkö sitä alkaa sitten kökkiä sisällä sen jälkeen kun on lisääntynyt?

Kappas, lapsi varmaan traumatisoituu kun sitä hinataan mukaan koiralenkeille kantorepussa/-rinkassa ja rattaissa ja myöhemmin vähän jalankin. Eihän sitä kukaan lenkkeile, leikkipuistossa saa vaan käydä kun lapsi tulee. Lapsi kärsii myös varmaan kun äiti on koiraharrastuksissa, omat harrastukset kielletty kun lapsi tulee!!!! 

(Itse näen koirat lapsiperheessä rikkautena, kunhan lapsiperhe-elämää eletään koirien ehdoilla. Koirilla ei ole velvollisuuksia, vain oikeuksia.)

Vierailija
69/100 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat on perseestä! Tappavat ja raatelevat jopa omistajansa. Ilkeitä elukoita.

Vierailija
70/100 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti mäytä koira tai joku muu saalistaja rotu

Jack Russell? eikö ne pure tappaakseen. Tosin hiiriä ja rottia.

Vierailija
71/100 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis todella järkyttävä tapaus. Mikä ihmeen koiravillitys nykyään on kun lähes kaikilla on koira ja monelle ei yksi riitä vaan kaksi, kolme tai jopa enemmän. Niitä ei kouluteta eikä jakseta kunnolla ulkoiluttaa. Raahataan mukaan ravintoloihin jne. jotka ei todellakaan ole koirien paikkoja.

Mä näin koiran museossa viimeviikolla. Ei ollut opaskoira. 

Vierailija
72/100 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsästyskoirarotu oli. 

Vierailija
73/100 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuollut oli tappajakoira-perheen lapsi, asiaa ei ole syytä vatvoa. Jos taas vauva on jonkun sivullisen/kyläilijän, varmastikin miettivät miten kostaa tappajakoiran perheelle. Maksaisivat potut pottuina.

Vierailija
74/100 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metsästyskoirarotu oli. 

Oikeasti ? Metsästyskoira kerrostalossa ? Ei ihme että pää hajosi.

Vierailija
75/100 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin koiraongelmaan? Ai siihen että valtaosa koirista ei vieläkään osaa puraista toukkaa hengiltä?

Vierailija
76/100 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä koiraa saisi pitää kerrostaloissa, nehän on niille kuin vankiloita ja sekoavat lopullisesti! Eläinrääkkäystä.

Kaikki koirat ketkä on käyneet tai yrittäneet käydä ihmisten tai muiden koirien kimppuu, on aina olleet kerrostaloissa kasvatettuja. En ole koskaan kuullut enkä nähnyt että maaseudulla oleva koira olisi ihmisiä kohtaan hullu ja hyökkäävä!

Perheen oma Rottweiler tappoi lapsen Elimäellä olikohan 2018.  

Vierailija
77/100 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiria on LIIKAA. Niitä on ihmisillä, jotka eivät kouluta elukkaa, eivät huolehdi sen tarpeista. Otetaan vain narun päähän ja selataan lobotomia puhelinta. Kusetetaan toisten kerrostalojen pihoihin ja paskatetaan mihin sattuu, ei tietenkään kerätä niitä paskoja. Lenkki on sellainen löntystely ja norkoilu lenkki. 

Aivan järkyttävää katsoa, millaisilla saamattomilla ja laiskoilla ihmisillä näitä koiria on. Käyn itse paljon lenkillä ja joka kerta joudun sanomaan, onko hihna tiukalla, koira pientareen puolelle, koska kun se on siellä, se ei voi hyökätä ainakaan minun kimppuuni kun näitä ohitan. Olen huomannut, että nämä elukkaihmiset ovat erittäin tyhmää ja aivotonta porukkaa suurin osa. 

Vierailija
78/100 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä tapahtui viime vuoden joulukuussa, ja uutinen se on vasta nyt. Mikä Itar-Tass meillä on oikein uutisoimassa, vai onko suomalaismiliisi vaan käskenyt olla hiljaa?

Ja tutkinnallisusta syistä ei vieläkään voida kertoa mitään, ei esim. koiran rotua. 

Vierailija
79/100 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi olkoon. Voin kuvitella tilanteen kuinka koira hulluna tarttuu vauvaan ja ravistaa... niinkuin kissoillekin jotkin koirat tekevät tappomielessä. 

Vierailija
80/100 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne voivat olla, esim. karhukoirat ja kovakouraisesti kasvatetut koirat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi