Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koira puri pienen vauvan hengiltä Tampereella, milloin tähän koiraongemaan oikein puututaan?

Vierailija
21.07.2025 |

Koiria on henkilöillä jotka eivät pysty huolehtimaan edes itsestään. Narkomaanit käyttävät taistelukoiria aseina. Nyt pitäisi jo puuttua asiaan.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/0797820a-beef-41d9-a0b4-b4b8306e9d15

Kommentit (100)

Vierailija
41/100 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira on saalistava eläin, lihansyöjä. Rationaalisesti on järjetöntä pitää näitä lemmikkeinä, vaikka olisivat söpöjä. Etenkin jos ovat lasten kanssa tekemisissä.

Vierailija
42/100 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli piittbull ja wt

Tai joku amstaffi ja muu tappajarotu sekoitus sekä wt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/100 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 170 cm pitkille pienimunaisille tatuoiduille narsku wt miehille ei pitäisi sallia omistaa yli 5 kg painavaa koiraa.

Vierailija
44/100 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reaktiivisten koirien ryhmissä näkyy vähän väliä kysymyksiä siitä, miten voisi totuttaa koiran lapseen kun koira paineistuu. No ei totuteta, koska lapsen kanssa ei oteta riskejä! Ei sitten yhtään minkäänlaisia riskejä! Eikä etenkään jos koira mitenkään saalistaa lasta!!!!

Kun koiria ei nykyään jalosteta mihinkään oikeaan tarkoitukseen ja niitä steriloidaan kemiallisesti ja nuorina, niin se ei enää käyttäydy kuin koira, eikä välttämättä ole luotettava. Toisaalta se hyvällä tuurilla voi olla luotettava, mutta kun et mistään tiedä. 

Olen koiraihminen ja minulla on iso ja pelottavakin koira, joka kyllä tulee erittäin hyvin toimeen lasten kanssa. Mutta en kyllä koskaan jättänyt koiraa ja lasta valvomatta, vaikka on miten luotettava koira ja olen 100% varma että koira ei olisi koskaan missään olosuhteissa tehnyt noin. Ja jos olisi tullut pieninkään ele että koira vetää lapsesta kierroksia, olisi se ollut heti eristyksissä lapsista.

45/100 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hi how are you ? 

Vierailija
46/100 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puri ns. omia, niin OK, yksi hailee. Ei se mitään tee, oliko nämä ne kuuluisat viimeiset sanat?

Vierailija
47/100 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti louskuleuka saa nyt terapiaa paremman sijoituskodin. 

Vierailija
48/100 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän ystävällä oli vanha pieni koira. Käytiin 1,5-vuotiaan lapsen kanssa kylässä ja kyllä muuten koira räksytti ja uhitteli. Minulla oli koko ajan tunne, että kohta tapahtuu jotain, joten olin ja pysyin siinä 15 cm päässä ja pidin koiraa etäämmällä. Olen aina inhonnut koiria, mutta siinä tilanteessa tuli vielä jotenkin selväksi että pienikin koira on vaarallinen.

Vierailija
49/100 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis todella järkyttävä tapaus. Mikä ihmeen koiravillitys nykyään on kun lähes kaikilla on koira ja monelle ei yksi riitä vaan kaksi, kolme tai jopa enemmän. Niitä ei kouluteta eikä jakseta kunnolla ulkoiluttaa. Raahataan mukaan ravintoloihin jne. jotka ei todellakaan ole koirien paikkoja.

Vierailija
50/100 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapahtui viime vuoden joulukuussa, ja uutinen se on vasta nyt. Mikä Itar-Tass meillä on oikein uutisoimassa, vai onko suomalaismiliisi vaan käskenyt olla hiljaa?

Vierailija
51/100 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro Ap, mistä tiedät tämän tragedian oikeat taustat? Että olisi kyse jostain wt-porukasta tai muutakaan? Sinä se ongelma olet, ei suurin osa koirista. Mitään koiraa, ei koskaan saa jättää vauvan kanssa kaksin.

Vierailija
52/100 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallitus voisi herätä ja alkaa valmistelemaan lemmikkien luvanvaraisuutta.

Mitään lupia tarvita, kaikki siviilien koirat pitäisi lailla kieltää, koiria ainoastaan viranomais käyttöön. 

Vierailija
53/100 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli piittbull ja wt

Itseitseasiassa ei ollut, tiedän tästä tapauksesta oikeastikin. Mutta levitä sinä vaan väärää tietoa.

Vierailija
54/100 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin luvanvaraista pitäisi olla lisääntyminen näillä nykymöllyköillä, 80-90 kiloisilla,kännykkäänsä toljottavilla vajakeilla!

Kirkkoherran, psykiatrin ja nimismiehen lupa!!!

80-90 kiloisilla? Tuohan on normipaino miehille. Vai siis 80-90 kiloiset eivät saisi lisääntyä ilman lupaa? Rajaa aika ison määrän suomalaisia miehiä pois.

Vierailija
55/100 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki koirat palvelus- ja poliisikoiria lukuun ottamatta tulee lopettaa pian. 

Vierailija
56/100 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli piittbull ja wt

Itseitseasiassa ei ollut, tiedän tästä tapauksesta oikeastikin. Mutta levitä sinä vaan väärää tietoa.

No kerro sitten oikeaa tietoa jos tiedät, muuten tuolla kommentillasi ei ole mitään arvoa.

Vierailija
57/100 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis todella järkyttävä tapaus. Mikä ihmeen koiravillitys nykyään on kun lähes kaikilla on koira ja monelle ei yksi riitä vaan kaksi, kolme tai jopa enemmän. Niitä ei kouluteta eikä jakseta kunnolla ulkoiluttaa. Raahataan mukaan ravintoloihin jne. jotka ei todellakaan ole koirien paikkoja.

Jos oli (toivottavasti) oma koira, niin sai mitä tilasivat, big deal... 

Vierailija
58/100 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos koira olisi tehnyt noin mun vauvalle, olisin itse tappaneet sen rakin, ja hakannut omistajan. Sakoilla noista olisin selvinnyt.

Inhoan koiran omistajia, kun ne elukat on niille Jumalasta seuraavia.

Varmaan puolustelevat tuota vauvantappoakin, että kun se itki koko ajan, tai se huitaisi, kun istu citterissä lattialla, tai se jokelteli niin kovalla äänellä, tai kun sen kakka haisi niin pahalle jne.

Sairasta, niin sairasta että koira tappaa vauvan.

"elukat on niille jumalasta seuraavia". Tämä on niin totta nykyajan luonnosta vieraantuneilla kaupunkilais , taajama ihmisillä. Aivan kieroutunutta. Näin ei muuten todellakaan ollut varsinkaan ennenvanhaan maaseudulla. 

Jos minua joskus joku koira edes näykkäisee, minä potkin siltä kylkiluut kasaan, siinä paikassa. Kokemuksesta tiedän, että agressiivinen saksanpaimenkoirakin rauhoittu

Ei muuten rauhoitu, jos kyseessä on vaikka poliisikoira. Kiva voimafantasia maalaisjuntilla.

Vierailija
59/100 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on mun painajainen!

Jotenkin oon aina kammoksunut sitä kun keskikokoiset ja isot koirat päästetään haistelemaan ja nuolemaan vauvojen ja pienten lasten kasvoja.

Että vaikka hauva olisi miten kiltti, koulutettu, ihmisrakas jne. niin aina on tämä riski että joku vaisto pistää käymään kiinni.

Vierailija
60/100 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

E

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sanota onko koira lopetettu, mutta tässä tapauksessa on 100% varmaa että on lopetettu. Toista olis jos olis aikuista purrut tai kissan kimppuun käynyt.

Lopettaa ne silloinkin, turhaan siinä maiset ihmisvihaaja.

Eihän lopeta, just oli pitkä juttu, edes ihmistä purressa. Tiiän itekin pitbullin joka tappoi naapurin kissan, luuletko että oli yhtään mitään seurauksia? 

Meillä lapsena oma kettuterrierimme tappoi kaksi kissaamme. Ei ollut seuraamuksia, paitsi nyt lasten suru. Maaseudulla sattui ja tapahtui.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi