Presidentti Trump vaatii kahta urheilujoukkuetta vaihtamaan takaisin entiset, loukkaaviksi koetut nimensä.
Näin Trump näyttää ettei hupi mielensäpahoittajille anneta mitään siimaa. Oikein. Sama käyttöön myös Suomessa.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Vähän kyllä Trump rapauttaa presidentin arvovaltaa tuolla kaikella puuttumisella kaikkeen ja mikromanageerauksellaan. Milloin tajuaa puuttua minun sohvalla makoiluun?
Trumpilla on sellaiseta valta- tai jumalharhat päällä, ja tottakai loukkaantuu, jollei maailma pyörikään hänen tahtonsa mukaan.
ai siis toimii juuri samoin, kun bideen porukka? miksi joku prosentin vähemmistö saisi sanella valtaosan asioista? presidentistä riippumatta siis.
Tulee noloja vastakkainasetteluja kun Trump panee vähän arvovaltansa, tai oikeastaan sen USA:n presidentin arvovallan joka hänellä on lainassa, ja sitten urheiluseura sanoo että ei kiitos. Tumppi ei voi pakottaa seuraa vaihtamaan loukkaavaksi koettua nimeä takaisin, ja nimenvaihdosta tulee valtavat kulutkin.
En tiedä mitä jengejä se on vaatinut nimeään vaihtamaan mutta aikoinaan olin katsomassa Washington Redskinsin kotiottelua ja "punanahkat" oli kyllä nimi jota jo silloin 70-luvulla vähän ihmettelin
Trumpista on tullut liilukanvarsi-kauppias 🤣
Vain idiootti presidentti puuttuu urheiluseurojen nimiin.
Ajoihan Trump CBS-kanavan lopettamaan Stephen Colbertin talk show'n.
Vähän kyllä Trump rapauttaa presidentin arvovaltaa tuolla kaikella puuttumisella kaikkeen ja mikromanageerauksellaan. Milloin tajuaa puuttua minun sohvalla makoiluun?
Trumpilla on sellaiseta valta- tai jumalharhat päällä, ja tottakai loukkaantuu, jollei maailma pyörikään hänen tahtonsa mukaan.