Naapuri on kotona vähissä vaatteissa näkyvästi🙄
Olen nyt pitkään jo katsellut, kun naapuri talon asukas, jolla on suoraan ikkunat minun ikkunoita vastapäätä, niin on kotonaan pelkissä pikineissä. Sädekaihtimet on kyllä tällä kiinni, mutta pitää ikkunaa auki niin suuresti, joten vilahtaa aina ikkunan ohi kulkiessa näkyvästi pikineissä. Minusta tuo ei ole soveliasta, kun lapsetkin voi nähdä ja myös miehet. En ole varma, minkä asunnon asukas tämä henkilö on, niin en voi suoraan mennä kertomaan asiasta. Ajattelin omalle taloyhtiölle kertoa ja jos he ottavat yhteyttä naapuri talon asukkaisiin, niin loppuu se vähissä vaatteissa kotona kulkeminen
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Onko iso muna tai tissit?
En vastaa sopimattomiin kysymyksiin
Kulkee bikineissä, no mitä siten ? Vielä omassa asunnossaan , miksi TIRKISTELET ääliö ! ?
No onko pakko kyylätä. Lapset tuskin edes järkyttyy, niin paljon kuin sinä .
Ja saa sitä ihminen omassa kodissaan kulkea vaikka alasti . Ja rannallakin saa olla bikinit, niin miksei omassa kodissa. Mitäpä jos lakkaisit trollaamasta näin typerillä aloituksilla . paitsi niin joo olet itse kymmenvuotias ja sinusta on hauskaa, kun luulet, että aiheuta pahennusta ja että joku oikeesti uskoo.
Ymmärrän itsekin tuota tein netissä ku olin kymmenen vee.
Ja hänellä kun on aivan täysi oikeus siihen. Kotonaan.
Se saa kävellä omassa asunnossaa vaikka alasti ihan vapaasti!
Hirveetä pervostelua! Varmaan Hesoissa?
Minä käyskentelen kotonani alasti näillä säillä.
Ap siellä puhdistaa kiikareitaan, ei nyt jouda vastailemaan turhiin kysymyksiin.
Vierailija kirjoitti:
Kulkee bikineissä, no mitä siten ? Vielä omassa asunnossaan , miksi TIRKISTELET ääliö ! ?
En tirkistele. Vilkasin vain ja huomasin. Voisi laittaa vaikka verhon ikkunan eteen, niin ei näkyisi
Vierailija kirjoitti:
Se saa kävellä omassa asunnossaa vaikka alasti ihan vapaasti!
Jos kävelee, niin sillon kyllä soitan poliisille
Vierailija kirjoitti:
Hirveetä pervostelua! Varmaan Hesoissa?
On helsingissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tirkistele. Vilkasin vain ja huomasin. Voisi laittaa vaikka verhon ikkunan eteen, niin ei näkyisi
Laita verho kiinni, äläkä tirkistele verhojen lomasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jo pitkään katsellut... vilkaissut.
Mikäli ihminen ei seiso verhottoman ikkunan edessä tai parvekkeella alasti runkkaamassa häiriköidäkseen, hän ei syyllisty mihinkään rikokseen.
Se että ihminen kulkee kotonaan vähissä vaatteissa tai alasti ja sinä kyyläät sisään jostain pienestä raosta niin se rikollinen saatat olla sinä.
Vierailija kirjoitti:
No onko pakko kyylätä. Lapset tuskin edes järkyttyy, niin paljon kuin sinä .
Ja saa sitä ihminen omassa kodissaan kulkea vaikka alasti . Ja rannallakin saa olla bikinit, niin miksei omassa kodissa. Mitäpä jos lakkaisit trollaamasta näin typerillä aloituksilla . paitsi niin joo olet itse kymmenvuotias ja sinusta on hauskaa, kun luulet, että aiheuta pahennusta ja että joku oikeesti uskoo.
Ymmärrän itsekin tuota tein netissä ku olin kymmenen vee.
Lapset voivat ottaa mallia ja alkaa pukeutumaan sopimattomasti
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukku🤔
Koska trolli.
Meillä sama tilanne, mutta kulkee täysin ilman vaatteita