Parisuhdemarkkinoilla sukupuolet ei kohtaa ja naiset ovat osasyyllisiä tähän.
Olen seurannut jo vuosia, miten parisuhdemarkkinat toimivat, ja tulos on aina sama: tavallinen mies jää aina varjoon. Kaikki tämä johtuu kahdesta asiasta tasoteoriasta ja naisten hypergamiasta.
Tasoteorian mukaan ihmiset pariutuvat oman tasoistensa kanssa, mutta tämä pätee vain miehiin, miehet pariutuvat naisen kanssa joka on maksimissaan miehen tasoa. Naiset sen sijaan eivät koskaan tyydy omaan tasoonsa koska naiset etsivät aina jotain parempaa. Tämä on sitä kuuluisaa hypergamiaa, joka tarkoittaa, että nainen valitsee aina miehen, joka on häntä korkeammalla tasolla sosiaalisessa hierarkiassa. Jos mies ei täytä tiettyjä kriteereitä kuten hyvä ulkonäkö, korkea status, paljon rahaa niin mies ei ole edes vaihtoehto naisille.
Ja miten tämä näkyy käytännössä? No, avaa mikä tahansa deittisovellus. Naisten mielestä 80 % miehistä on "keskivertoa huonompia", ja vain harvat miehet saavat kaiken huomion. Samaan aikaan tavalliset miehet eli ne, jotka tekisivät kaikkensa naisen eteen joutuvat tyytymään jämänaisiin. Heitä ei edes huomata ennen kuin naiset ovat käyttäneet nuoruutensa ja vetovoimansa tavoitellessaan niitä samoja 20 % huippumiehiä.
Ja sitten, kun vuodet vierivät ja ne kunnolliset miehet yhtäkkiä alkavat kiinnostaa, meiltä oletetaan löytyvän ymmärrystä ja valmiutta astua kuvioihin. Mutta arvaas mitä? Me ollaan nähty tämä peli läpi. Naiset on paskoja!
Nyky-yhteiskunta tukee tätä ilmiötä täysin. Some, tinder ja feminismi ovat tehneet sen, että naisilla on loputtomasti valinnanvaraa tai niin he ainakin kuvittelevat. Samaan aikaan tavallisen miehen pitää nähdä järjetön määrä vaivaa saadakseen edes pienen palan huomiosta. Ennen riitti, että olit kunnollinen ja huolehtiva, mutta nykyään se ei riitä mihinkään koska naiset vaativat ihan älyttömyyksiä miehiltä.
Tässä maailmassa tavallinen mies on vain pelinappula, ei voittaja. Ja kun tämä tajuaa, vaihtoehtoja on kaksi: joko lopettaa koko pelin pelaaminen tai kehittää itsensä sellaiseksi, että edes saa mahdollisuuden. Mutta kumpikin vaihtoehto vaatii sen, että ensin ymmärtää totuuden: naiset eivät pariudu alaspäin. He etsivät aina parempaa. Ja tavallinen mies on vain varasuunnitelma jos sitäkään.
Kommentit (792)
Vierailija kirjoitti:
Uli uli ap ja muut kaltaisensa nurisijat. Kukaan ei halua riesakseen tuollaisia vinkuvia matoja jotka ette tosiaankaan ole tavallista miestä nähneetkään. Tavallinen mies ei alvariinsa ole millään palstalla ulisemassa edes pillunpuutettaan eikä syyllistämässä naisia siitä kun ei heru edes säälistä vaan tavallinen mies yrittää tehdä siitä omasta elämästään elämisen arvoista ja parhaansa oman elämänlaatunsa parantamiseen katkeroitumatta jotta sinne mahdollisesti on jossain kohtaa hyvä myös naisen tulla jakamaan se elämä.
Herrajumala. Katso peiliin!
Vierailija kirjoitti:
Jossain kohtaa yhteiskunnan muuttuessa, katosi naisten kasvatuksessa vastuun ottamisen tärkeys omassa elämässä ja tekemisissä. Kaikki nyt nopeasti minulle ja mielellään valmiiksi katettuna. Miehetkin ovat joukko ranskalaisia viivoja, ainakin ne pari vuotta kun kiihko on kovimmillaan. Parisuhdearki ei kuulu minulle, joten lopulta mies vaihtoon. Hyvällä tuurilla se tylsä raataja luovuttaa vielä puolet omaisuudestaankin lähtiessään.
Mitä. Eikö se nimenomaan ole vastuunottoa omasta elämästä ettei tyydytä sellaiseen mikä ei tee onnelliseksi vaan etsitään sitä mitä oikeasti halutaan? Ja jos sellaista ei löydy, ollaan mieluummin ilman.
Usein mies on vasta 25-35-vuotiaana sitä, mitä naiset toivovat: emotionaalisesti kypsä, itsestään huolta pitävä, koulunsa käynyt, työelämää nähnyt, jne.
Vierailija kirjoitti:
"Ja sitten, kun vuodet vierivät ja ne kunnolliset miehet yhtäkkiä alkavat kiinnostaa, meiltä oletetaan löytyvän ymmärrystä ja valmiutta astua kuvioihin. Mutta arvaas mitä? Me ollaan nähty tämä peli läpi. Naiset on paskoja!"
Tämä on jotenkin uskomatonta. Tässähän mies siis sanoo, että hän kyllä VOISI saada tavallisen naisen, mutta oman kyynisyytensä takia hän torjuu heidät! Kyse ei siis ainakaan ap:n kohdalla ole mistään kohtaanto-ongelmasta eikä siitä, että naiset eivät kelpuuttaisi tavallista miestä vaan ihan siitä, että mies kiukutellen päättää, ettei halua naista, koska ei löytänyt sellaista heti, kun keksi haluta.
Naisetkaan ei välttämättä löydä miestä heti, joillakuilla menee vuosia. Pitäisikö tästä syyttää miehiä ja torjua mies sittenkin, vaikka sopiva joskus löytyisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uli uli ap ja muut kaltaisensa nurisijat. Kukaan ei halua riesakseen tuollaisia vinkuvia matoja jotka ette tosiaankaan ole tavallista miestä nähneetkään. Tavallinen mies ei alvariinsa ole millään palstalla ulisemassa edes pillunpuutettaan eikä syyllistämässä naisia siitä kun ei heru edes säälistä vaan tavallinen mies yrittää tehdä siitä omasta elämästään elämisen arvoista ja parhaansa oman elämänlaatunsa parantamiseen katkeroitumatta jotta sinne mahdollisesti on jossain kohtaa hyvä myös naisen tulla jakamaan se elämä.
Herrajumala. Katso peiliin!
Ei tarvitse. Minulla on tasapainoinen hyvä parisuhde. Mitä sinulla on? Paitsi se ainainen ulinasi ja naisten syyttely kaikesta mikä on pielessä elämässäsi?
Niin tai jos tulisi netistä ja deittisovelluksista oikeaan elämään?
Vierailija kirjoitti:
"Ja sitten, kun vuodet vierivät ja ne kunnolliset miehet yhtäkkiä alkavat kiinnostaa, meiltä oletetaan löytyvän ymmärrystä ja valmiutta astua kuvioihin. Mutta arvaas mitä? Me ollaan nähty tämä peli läpi. Naiset on paskoja!"
Tämä on jotenkin uskomatonta. Tässähän mies siis sanoo, että hän kyllä VOISI saada tavallisen naisen, mutta oman kyynisyytensä takia hän torjuu heidät! Kyse ei siis ainakaan ap:n kohdalla ole mistään kohtaanto-ongelmasta eikä siitä, että naiset eivät kelpuuttaisi tavallista miestä vaan ihan siitä, että mies kiukutellen päättää, ettei halua naista, koska ei löytänyt sellaista heti, kun keksi haluta.
Heitä harmittaa, että eivät ole niitä chadeja tai alfoja tms., jotka ovat päässeet panemaan jo aiemmin. Normaali mies ei tietenkään näin ajattele, mutta palstan mies ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on tosi tyypillistä miehistä egosentrisyyttä. Oletus on että nainen tulee jostain somistamaan minun elämääni, sellaisena kuin minä haluan, silloin kun minä haluan. Ei edes ymmärretä, että naisilla on oma tahto ja sitten kiukuttaa. Oikeasti, mikä näiden poikien kasvatuksessa on mennyt pieleen?
Suurin osa koko jutusta on nykyihmisten laiskuutta. Kaikkeen ladataan äippä ja sitten mulle sopivana aikana luullaan, että siellä on ratkaisu kaikkeen. Pitäiskö asian eteen nähdä vähän vaivaa - eiku mä en haluu ja ne on mun rahat joita en muihin tuhlaa.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa koko jutusta on nykyihmisten laiskuutta. Kaikkeen ladataan äippä ja sitten mulle sopivana aikana luullaan, että siellä on ratkaisu kaikkeen. Pitäiskö asian eteen nähdä vähän vaivaa - eiku mä en haluu ja ne on mun rahat joita en muihin tuhlaa.
*äppi
Otsikossa: Naiset ovat osasyyllisiä.
Missä vaiheessa ap tekee yhtä pitkän aloituksen miesten osasyyllisyydestä?
Vierailija kirjoitti:
Otsikossa: Naiset ovat osasyyllisiä.
Missä vaiheessa ap tekee yhtä pitkän aloituksen miesten osasyyllisyydestä?
Inkkelit ulkoistavat vastuun omasta elämästään naisille.
Vierailija kirjoitti:
Jossain kohtaa yhteiskunnan muuttuessa, katosi naisten kasvatuksessa vastuun ottamisen tärkeys omassa elämässä ja tekemisissä. Kaikki nyt nopeasti minulle ja mielellään valmiiksi katettuna. Miehetkin ovat joukko ranskalaisia viivoja, ainakin ne pari vuotta kun kiihko on kovimmillaan. Parisuhdearki ei kuulu minulle, joten lopulta mies vaihtoon. Hyvällä tuurilla se tylsä raataja luovuttaa vielä puolet omaisuudestaankin lähtiessään.
Siis vastuu mistä?! Olen 35v nainen ja asunut yksin sinkkuna siitä lähtien, kun lapsuuden kotoa muutin pois.
Miehen ottaminen on vastuun ottamista omasta elämästä ja tekemisistä? Jumankauta minä otan sata kertaa enemmän vastuuta elämästäni kuin iso osa ulisijamiehistä! Jos sopiva mies sattuu tulemaan vastaan, niin ihan kiva, mutta ei oo pakko, eikä minulla edes ole mitään isoa vaatimuslistaa. Todella iso plussa siitä, jos mieskin on asunut pidemmän aikaa yksin ja siten osoittaa pärjäävänsä omillaan eikä roiku parisuhteessa (minussa) kuin hukkuva.
Höpsö ap, luulee olevansa tavallinen mies. 🥰🤗🤭
Ei naiset ole minkään tason syyllisiä miesten laiskuuteen kehittää itseään ja ottaa vastuu itsestä.
Vierailija kirjoitti:
Siis tarkoitat naisten vastuunotolla sitä, ettei naiset suostu enää työpäivän jälkeen hoitamaan yksin kodin ja lapset? Kuka sellaiseen p*skadiiliin suostuu? Ei ainakaan yksikään tuntemani mies. Ja ne naiset, joille mies teki tämän klassisen "vastuunkantokällin" lasten syntymän jälkeen, ovat itse tulleet jätetyiksi.
Itse en sentään luojan kiitos mennyt naimisiin ex-mieheni kanssa, niin sain sentään pidettyä omaisuuteni eron tultua.
Vierailija kirjoitti:
Miehiä ei tarvita lisääntymiseen ja väestön ylläpitämiseen lukumäärällisesti yhtä paljon kuin naisia. Tämä näkyy ihmisten perimässäkin, valtaosan ihmiskunnan historiasta on ollut niin, etteivät kaikki päässeet lisääntymään (tai suhteisiin).
Aika helvetin moni nainen on kuollut synnytykseen. Siinä sinulle sitä "iloa" kun pääsee lisääntymään.
Yksi keskeinen ongelma liittyy rahaan. Elämme tasa-arvoisessa yhteiskunnassa, jossa on enenevissä määrin varakkaita naisia, joten itse voisin aivan hyvin olla varakkaan naisen elätettävänä, eikö tämä olisikin lopullinen osoitus siitä, että patriarkaatti on saatu nujerrettua?
Vierailija kirjoitti:
Yksi keskeinen ongelma liittyy rahaan. Elämme tasa-arvoisessa yhteiskunnassa, jossa on enenevissä määrin varakkaita naisia, joten itse voisin aivan hyvin olla varakkaan naisen elätettävänä, eikö tämä olisikin lopullinen osoitus siitä, että patriarkaatti on saatu nujerrettua?
Ei, molemmat tekevät osuutensa niin taloudellisesti kuin muutenkin.
Tavallinen nainen ja tavallinen mies ovat eritasoisia.
Naisia kasvatetaan pienestä pitäen kehittämään itseään. Miehiä ei. Siksipä tasoero, miehet eivät näe vaivaa.