Parisuhdemarkkinoilla sukupuolet ei kohtaa ja naiset ovat osasyyllisiä tähän.
Olen seurannut jo vuosia, miten parisuhdemarkkinat toimivat, ja tulos on aina sama: tavallinen mies jää aina varjoon. Kaikki tämä johtuu kahdesta asiasta tasoteoriasta ja naisten hypergamiasta.
Tasoteorian mukaan ihmiset pariutuvat oman tasoistensa kanssa, mutta tämä pätee vain miehiin, miehet pariutuvat naisen kanssa joka on maksimissaan miehen tasoa. Naiset sen sijaan eivät koskaan tyydy omaan tasoonsa koska naiset etsivät aina jotain parempaa. Tämä on sitä kuuluisaa hypergamiaa, joka tarkoittaa, että nainen valitsee aina miehen, joka on häntä korkeammalla tasolla sosiaalisessa hierarkiassa. Jos mies ei täytä tiettyjä kriteereitä kuten hyvä ulkonäkö, korkea status, paljon rahaa niin mies ei ole edes vaihtoehto naisille.
Ja miten tämä näkyy käytännössä? No, avaa mikä tahansa deittisovellus. Naisten mielestä 80 % miehistä on "keskivertoa huonompia", ja vain harvat miehet saavat kaiken huomion. Samaan aikaan tavalliset miehet eli ne, jotka tekisivät kaikkensa naisen eteen joutuvat tyytymään jämänaisiin. Heitä ei edes huomata ennen kuin naiset ovat käyttäneet nuoruutensa ja vetovoimansa tavoitellessaan niitä samoja 20 % huippumiehiä.
Ja sitten, kun vuodet vierivät ja ne kunnolliset miehet yhtäkkiä alkavat kiinnostaa, meiltä oletetaan löytyvän ymmärrystä ja valmiutta astua kuvioihin. Mutta arvaas mitä? Me ollaan nähty tämä peli läpi. Naiset on paskoja!
Nyky-yhteiskunta tukee tätä ilmiötä täysin. Some, tinder ja feminismi ovat tehneet sen, että naisilla on loputtomasti valinnanvaraa tai niin he ainakin kuvittelevat. Samaan aikaan tavallisen miehen pitää nähdä järjetön määrä vaivaa saadakseen edes pienen palan huomiosta. Ennen riitti, että olit kunnollinen ja huolehtiva, mutta nykyään se ei riitä mihinkään koska naiset vaativat ihan älyttömyyksiä miehiltä.
Tässä maailmassa tavallinen mies on vain pelinappula, ei voittaja. Ja kun tämä tajuaa, vaihtoehtoja on kaksi: joko lopettaa koko pelin pelaaminen tai kehittää itsensä sellaiseksi, että edes saa mahdollisuuden. Mutta kumpikin vaihtoehto vaatii sen, että ensin ymmärtää totuuden: naiset eivät pariudu alaspäin. He etsivät aina parempaa. Ja tavallinen mies on vain varasuunnitelma jos sitäkään.
Kommentit (792)
Miehiä ei tarvita lisääntymiseen ja väestön ylläpitämiseen lukumäärällisesti yhtä paljon kuin naisia. Tämä näkyy ihmisten perimässäkin, valtaosan ihmiskunnan historiasta on ollut niin, etteivät kaikki päässeet lisääntymään (tai suhteisiin).
"No, avaa mikä tahansa deittisovellus. Naisten mielestä 80 % miehistä on "keskivertoa huonompia", ja vain harvat miehet saavat kaiken huomion."
Deittisovelluksissahan ovat ne miehet, jotka eivät saa kumppania normaaleilla tavoilla. Hyvin todennäköisesti siellä suurin osa onkin keskivertomiestä huonompia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille jos kelpaisi tasoisensa mies niin ongelmaa ei olisi.
Ongelma taitaa olla siinä, että naisille kelpaa vain tasoisensa mies.
Niin, minunkin käsittääkseni taso määrittyy sen mukaan, minkä tasoista seuraa saa. Pariutuminen itsessään on jo osoitus tasokkuudesta.
Jossain kohtaa yhteiskunnan muuttuessa, katosi naisten kasvatuksessa vastuun ottamisen tärkeys omassa elämässä ja tekemisissä. Kaikki nyt nopeasti minulle ja mielellään valmiiksi katettuna. Miehetkin ovat joukko ranskalaisia viivoja, ainakin ne pari vuotta kun kiihko on kovimmillaan. Parisuhdearki ei kuulu minulle, joten lopulta mies vaihtoon. Hyvällä tuurilla se tylsä raataja luovuttaa vielä puolet omaisuudestaankin lähtiessään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille jos kelpaisi tasoisensa mies niin ongelmaa ei olisi.
Jos miehet jättäisivät nuo tasopuheet ja itsesäälissä rypemisen, heillä kävisi flaksi paljon helpommin
Tasoja on olemassa. Miksi se tavallinen rekkapena ei voi saada kaunista naista mutta hyvätuloinen pukumies voi saada kauniin naisen?
Tekstissä valitetaan ensin, että miksi tavallinen mies (mikä ikinä se onkaan?) ei kelpaa naisille, ja sitten seuraavaksi valitetaan ettei rekkapena voi saada kaunista naista 😏
Minä tunnen hyvin koulutetun, hyvännäköisen, ihan hyvin tienaavan ja älykkään miehen joka jankuttaa tätä samaa ja se on mielestäni suurin syy siihen että hän on sinkku. Tällainen valitus siitä että naiset eivät muka kelpuuttaisi tavallista mies
Siinä se suurin ongelma onkin. Miesten mielestä se viisikymppinen, työtön rekkapena on samaa tasoa kuin se kaksikymppinen missi. Miehet arvotetaan aina korkeammalle.
Kumma juttu, miten moni koulutettukin mies hokee näitä samoja fraaseja. Hiukan hymyilytti kerran, kun naimisissa oleva mies paasasi, ettei tavalliset miehet kelpaa naisille. Mikähän hän sitten oli ja mistä vaimo ilmestyi?
Vierailija kirjoitti:
"No, avaa mikä tahansa deittisovellus. Naisten mielestä 80 % miehistä on "keskivertoa huonompia", ja vain harvat miehet saavat kaiken huomion."
Deittisovelluksissahan ovat ne miehet, jotka eivät saa kumppania normaaleilla tavoilla. Hyvin todennäköisesti siellä suurin osa onkin keskivertomiestä huonompia.
Miksi kirjoitat höpöjä? Todella moni parisuhde saa alkunsa deittisovelluksissa. Jollei se sun mielestä ole normaalia, niin ok, mutta kyllä sitä normaalina pitää aika moni.
Vierailija kirjoitti:
Valtaosa mun tuntemista naisista käytti parikymppisenä aikansa opiskelemaan pääsemiseen, opiskeluun ja siihen että saivat uralla jalkansa oven väliin. Aika harva ajattelee sitten myöhemmin elämässä, että otanpa nyt miehen joka aiemmin olisi saanut niskavillat pystyyn. Päinvastoin, yleensä kriteerit vain tiukkenevat iän myötä. Moni jää sinkuksi ihan tilastojenkin valossa.
Olen alkanut seurustella mieheni kanssa 18-vuotiaana ja kyllä minä usein koin oloni aika ulkopuoliseksi ikäisteni parissa. Ehkä 25-vuotiaasta alkaen tilanne lähti muuttumaan. Jos jokin sitä selittää, niin enemmänkin se että miehillä kestää aikuistumisessa.
Siinä vaiheessa kun sinä ja sukupuolitoverisi kilpailitte korkeakoulutuksessa ikäluokkasi miehet opettelivat vankeusrangaistuksen uhalla puolustamaan henkeäsi sodassa. Se siitä aikuistumisesta ja tasa-arvosta.
Mitä, se on naaraiden biologiassa valita vain paras se ei ole hypergamiaa, koska raskaudessa ja lapsen kasvattamisessa on valtavat riskit eikä huonoja/keskivertoja geenejä pidä valitsemalla valita. Naaraan pitää varmistaa, että lapselle tulee parhaat mahdolliset geenit.
Toki geeniroska valittaa, ettei pääse yrittämään lisääntymistä, mutta tää on nyt vaan on luonnollista, että riskinkantajana naaras valitsee geneettisesti sopivan lisääntymiskumppanin <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtaosa mun tuntemista naisista käytti parikymppisenä aikansa opiskelemaan pääsemiseen, opiskeluun ja siihen että saivat uralla jalkansa oven väliin. Aika harva ajattelee sitten myöhemmin elämässä, että otanpa nyt miehen joka aiemmin olisi saanut niskavillat pystyyn. Päinvastoin, yleensä kriteerit vain tiukkenevat iän myötä. Moni jää sinkuksi ihan tilastojenkin valossa.
Olen alkanut seurustella mieheni kanssa 18-vuotiaana ja kyllä minä usein koin oloni aika ulkopuoliseksi ikäisteni parissa. Ehkä 25-vuotiaasta alkaen tilanne lähti muuttumaan. Jos jokin sitä selittää, niin enemmänkin se että miehillä kestää aikuistumisessa.
Siinä vaiheessa kun sinä ja sukupuolitoverisi kilpailitte korkeakoulutuksessa ikäluokkasi miehet opettelivat vankeusrangaistuksen uhalla puolustamaan henkeäsi sodassa. Se siitä aikuistumisesta ja tasa-arvosta.
Juuh, kyllä 6kk-12kk 18-vuotiaana on se miehen herkkyysaika;)
Vierailija kirjoitti:
Jossain kohtaa yhteiskunnan muuttuessa, katosi naisten kasvatuksessa vastuun ottamisen tärkeys omassa elämässä ja tekemisissä. Kaikki nyt nopeasti minulle ja mielellään valmiiksi katettuna. Miehetkin ovat joukko ranskalaisia viivoja, ainakin ne pari vuotta kun kiihko on kovimmillaan. Parisuhdearki ei kuulu minulle, joten lopulta mies vaihtoon. Hyvällä tuurilla se tylsä raataja luovuttaa vielä puolet omaisuudestaankin lähtiessään.
Naisethan nimen omaan ovat niitä vastuunkantajia. Opiskelevat, rakentavat itselleen elämän, elättävät itsensä, kannattelevat parisuhteessa miestä,hoitavat lapset ja vanhempansa ja uupuvat totaalisesti, kun se toinen osapuoli ei osallistu. Lopulta lähtevät. Miksi raahata kivirekeä perässään? Miehet ovat niin tottuneet hyötymään naisista, etteivät tätä näe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän sillekin on tapahtunut, puolison siskonpoika kävi nyt päivän näyttäytymässä ja lähti pariksi viikoksi välimerelle pelaamaan koripalloa. Palailee viihtymään muutamaksi kuukaudeksi kun urheilu tilanteen sallii. Onpa raskasta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä, se on naaraiden biologiassa valita vain paras se ei ole hypergamiaa, koska raskaudessa ja lapsen kasvattamisessa on valtavat riskit eikä huonoja/keskivertoja geenejä pidä valitsemalla valita. Naaraan pitää varmistaa, että lapselle tulee parhaat mahdolliset geenit.
Toki geeniroska valittaa, ettei pääse yrittämään lisääntymistä, mutta tää on nyt vaan on luonnollista, että riskinkantajana naaras valitsee geneettisesti sopivan lisääntymiskumppanin <3
Parhaan valintaa häiritsee huomattavasti kollektiivin pakkotoimin sekoitetut resurssit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai asepalvelus on nykyään vähintään viisi vuotta?
Vierailija kirjoitti:
Kumma, etteivät he itse tule ajatelleeksi, että huonoja geenejä nimen omaan ei saa laittaa jatkoon. On koko ihmiskunnan etu, että vain parhaat lisääntyvät.
Vierailija kirjoitti:
Eikös juuri se, että ottaa vastuuta omasta elämästään, tulotasostaan ja tyytyväisyydestään, ole vastuullisuutta? Pitäisikö naisen siis kelpuuttaa itselleen jotenkin keskeneräinen mies joka ei tuo elämään mitään lisää?
Vierailija kirjoitti:
Tyttöjä ruvettiin kasvattamaan kuten poikia ja nyt he sitten osaavat käyttäytyä samalla tavalla, onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Jenkkisivustojen luku kannattaa.lopettaa. Suomessa avioerossa jaetaan yhteinen omaisuus, omansa saa tylsä raataja viedä lähtiessään.
(Kuvailet itse miehiä tylsiksi raatajiksi ja ihmettelet naisten nirsoutta. Oh well. 🙄)
"Ja sitten, kun vuodet vierivät ja ne kunnolliset miehet yhtäkkiä alkavat kiinnostaa, meiltä oletetaan löytyvän ymmärrystä ja valmiutta astua kuvioihin. Mutta arvaas mitä? Me ollaan nähty tämä peli läpi. Naiset on paskoja!"
Tämä on jotenkin uskomatonta. Tässähän mies siis sanoo, että hän kyllä VOISI saada tavallisen naisen, mutta oman kyynisyytensä takia hän torjuu heidät! Kyse ei siis ainakaan ap:n kohdalla ole mistään kohtaanto-ongelmasta eikä siitä, että naiset eivät kelpuuttaisi tavallista miestä vaan ihan siitä, että mies kiukutellen päättää, ettei halua naista, koska ei löytänyt sellaista heti, kun keksi haluta.
Uli uli ap ja muut kaltaisensa nurisijat. Kukaan ei halua riesakseen tuollaisia vinkuvia matoja jotka ette tosiaankaan ole tavallista miestä nähneetkään. Tavallinen mies ei alvariinsa ole millään palstalla ulisemassa edes pillunpuutettaan eikä syyllistämässä naisia siitä kun ei heru edes säälistä vaan tavallinen mies yrittää tehdä siitä omasta elämästään elämisen arvoista ja parhaansa oman elämänlaatunsa parantamiseen katkeroitumatta jotta sinne mahdollisesti on jossain kohtaa hyvä myös naisen tulla jakamaan se elämä.
Eiköhän useimmat roskakuskit kuitenkin ole suhteessa, joten ilmeisesti naisille kelpaa.