Parisuhdemarkkinoilla sukupuolet ei kohtaa ja naiset ovat osasyyllisiä tähän.
Olen seurannut jo vuosia, miten parisuhdemarkkinat toimivat, ja tulos on aina sama: tavallinen mies jää aina varjoon. Kaikki tämä johtuu kahdesta asiasta tasoteoriasta ja naisten hypergamiasta.
Tasoteorian mukaan ihmiset pariutuvat oman tasoistensa kanssa, mutta tämä pätee vain miehiin, miehet pariutuvat naisen kanssa joka on maksimissaan miehen tasoa. Naiset sen sijaan eivät koskaan tyydy omaan tasoonsa koska naiset etsivät aina jotain parempaa. Tämä on sitä kuuluisaa hypergamiaa, joka tarkoittaa, että nainen valitsee aina miehen, joka on häntä korkeammalla tasolla sosiaalisessa hierarkiassa. Jos mies ei täytä tiettyjä kriteereitä kuten hyvä ulkonäkö, korkea status, paljon rahaa niin mies ei ole edes vaihtoehto naisille.
Ja miten tämä näkyy käytännössä? No, avaa mikä tahansa deittisovellus. Naisten mielestä 80 % miehistä on "keskivertoa huonompia", ja vain harvat miehet saavat kaiken huomion. Samaan aikaan tavalliset miehet eli ne, jotka tekisivät kaikkensa naisen eteen joutuvat tyytymään jämänaisiin. Heitä ei edes huomata ennen kuin naiset ovat käyttäneet nuoruutensa ja vetovoimansa tavoitellessaan niitä samoja 20 % huippumiehiä.
Ja sitten, kun vuodet vierivät ja ne kunnolliset miehet yhtäkkiä alkavat kiinnostaa, meiltä oletetaan löytyvän ymmärrystä ja valmiutta astua kuvioihin. Mutta arvaas mitä? Me ollaan nähty tämä peli läpi. Naiset on paskoja!
Nyky-yhteiskunta tukee tätä ilmiötä täysin. Some, tinder ja feminismi ovat tehneet sen, että naisilla on loputtomasti valinnanvaraa tai niin he ainakin kuvittelevat. Samaan aikaan tavallisen miehen pitää nähdä järjetön määrä vaivaa saadakseen edes pienen palan huomiosta. Ennen riitti, että olit kunnollinen ja huolehtiva, mutta nykyään se ei riitä mihinkään koska naiset vaativat ihan älyttömyyksiä miehiltä.
Tässä maailmassa tavallinen mies on vain pelinappula, ei voittaja. Ja kun tämä tajuaa, vaihtoehtoja on kaksi: joko lopettaa koko pelin pelaaminen tai kehittää itsensä sellaiseksi, että edes saa mahdollisuuden. Mutta kumpikin vaihtoehto vaatii sen, että ensin ymmärtää totuuden: naiset eivät pariudu alaspäin. He etsivät aina parempaa. Ja tavallinen mies on vain varasuunnitelma jos sitäkään.
Kommentit (792)
Vierailija kirjoitti:
Niin siis mitä naisten pitäisi tehdä asialle? :D
Voisiko näitäkin rakenteita ravistella vai onko se ravistelu tarkoitettu ainoastaan niille rakenteille joista miehet hyötyvät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä löytyy taulukko, josta voi laskea oman tasonsa?
Mä en ole vapailla markkinoilla, niin en tarvi taulukkoa.
Minua kiinnostaa ihan uteliaisuudesta. Olisi kiva nähdä, mitä ominaisuuksia siihen on otettu mukaan. Paljonko pisteitä tulee siitä, että tykkää eläimistä?
Lautasella, lemmikkinä vai villeinä ja vapaina?
Tämä jämä ei oo ikinä kaivnnu mitään parisuhdetta, mutta nyt oon menos reffeille kymppimiehen kans🤩
Onko "tavallinen" tässä sama kuin tylsä? En oikein käsitä tätä valitusta. Ala mielenkiintoiseksi. Deittailisitko itse itsesi kanssa? Jos et, niin miksi et?
Mikä naisesta tekee sinulle mielenkiintoisen? Värkki juu, mutta millä ominaisuuksilla varustettu "tavallinen" nainen on sinusta niin mielenkiintoinen, että haluaisit deittailla häntä? Älä vastaa isot tissit. Nainen tuskin on itse niistä kiinnostunut ja teillä loppuu puheenaiheet.
Jos sun mielenkiintoisimmat ominaisuudet on, että osaat juoda sohvalla 18 eri merkkistä kaljaa ja pystyt katsomaan formulaa 8 tuntia putkeen, niin sitten vaan etsimään naista jolla on samat mielenkiinnon kohteet. Eikö tällainen nainen houkuta kuitenkaan? No, ala eri tavalla mielenkiintoiseksi. Ala harrastaa vaikka kesäteatteria. Nyt olet mielenkiintoinen kesäteatteria harrastavien naisten silmissä.
Ryhdistäydy mies!
Mutta mitä nainen tekee miehellä jonka mielestä vain nuorella naisella on viehätysvoimaa? Eihän tuollaisen kanssa voi pitkä suhde toimia kuitenkaan, joten sehän on vain hyvä jos he pysyvät poissa parisuhdemarkkinoilta?
Vierailija kirjoitti:
Täällä toistellaan päivästä toiseen tätä samaa harhaluuloa. Naiset eivät yliarvioi omaa tasoaan, vaan ovat sitten ilman, jos ei sopivaa miestä löydy.
Itselläni tuli juuri taas sinkkuuden yksi vuosipäivä lisää, pitääkin viedä itse itseni ulos juhlistamaan tätä :D
Olen tosin aina ollut ap:n tekstissä kuvailtu "jämänainen". Mutta sehän ei tarkoita sitä, ettenkö minäkin saisi olla yksinäni, jos sitä sopivaa kumppania ei tule vastaan.
Biologian puolesta koiraat ovat pääsääntöisesti arvotonta bulkkikamaa (aina lähes ylitarjontaa) ja naaraiden "tasoa" ei tarvitse arvioida.
Vierailija kirjoitti:
Onko "tavallinen" tässä sama kuin tylsä? En oikein käsitä tätä valitusta. Ala mielenkiintoiseksi. Deittailisitko itse itsesi kanssa? Jos et, niin miksi et?
Mikä naisesta tekee sinulle mielenkiintoisen? Värkki juu, mutta millä ominaisuuksilla varustettu "tavallinen" nainen on sinusta niin mielenkiintoinen, että haluaisit deittailla häntä? Älä vastaa isot tissit. Nainen tuskin on itse niistä kiinnostunut ja teillä loppuu puheenaiheet.
Jos sun mielenkiintoisimmat ominaisuudet on, että osaat juoda sohvalla 18 eri merkkistä kaljaa ja pystyt katsomaan formulaa 8 tuntia putkeen, niin sitten vaan etsimään naista jolla on samat mielenkiinnon kohteet. Eikö tällainen nainen houkuta kuitenkaan? No, ala eri tavalla mielenkiintoiseksi. Ala harrastaa vaikka kesäteatteria. Nyt olet mielenkiintoinen kesäteatteria harrastavien naisten silmissä.
Ryhdistäydy mies!
Toisekseen, miten paljon on männä vuosina kuultu miesten kitinää kuinka nainen vaan tuli ja tässä sitä nyt ollaan loukussa kun on 2-3 lasta.
Hyi hemmmetti. Ei kiinnostele mies joka sohvallaan 18 eri merkkisen oluensa kanssa istuu ja josta jälkeenpäin saan kuulla ettei sekään hyvä ollut kun tulin hänen elämään kun hän huomaa tyytyneensä minuun, vamppiin, kuten hän kutsuu.
Teen niin tai näin, aina se on väärinpäin.
- Nainen
Vierailija kirjoitti:
Biologian puolesta koiraat ovat pääsääntöisesti arvotonta bulkkikamaa (aina lähes ylitarjontaa) ja naaraiden "tasoa" ei tarvitse arvioida.
Niinpä. Muilla isoilla nisäkkäillä käytännössä jokainen naaras pääsee lisääntymään, mutta koiraista vain valioyksilöt.
Ongelma on vain se että ap ei kohtaa instamallien kanssa.
Miehiä hävettää seurustella naisen kanssa jolla on jo lapsia edellisestä suhteesta.
Näitä miehiä kutsutaan aisankannattajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Et sitten ole netin ulkopuolelle vilaissut? No mitä sitä.
Enkä pyytele anteeksi sitä että meilläkin on nykyään ihmisoikeudet niin ei tarvitse huonoja miehiä katsella elatuksen yms saamiseksi.
Nyt oli kyllä niin extremea, olet aika telaketju feministi! /s
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on vain se että ap ei kohtaa instamallien kanssa.
Niin ja mitä nämä sosiaalisesti taitamattomat ressukat ylipäätään tekisivät näiden mallien kanssa? Siis jos hypoteettisesti malli tulisi nyt pimpottamaan ovikelloa ja ressukka menisi avaamaan oven. Luultavasti laittaisi oven takas kiinni ja sanoisi, että sori, mulla on vauvapalstan kommentointi kesken;)
Vierailija kirjoitti:
Naisille jos kelpaisi tasoisensa mies niin ongelmaa ei olisi.
Minua on aina kiinnostanut, että mitenkä tämä "taso" nyt siis määritellään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehet jättäisivät nuo tasopuheet ja itsesäälissä rypemisen, heillä kävisi flaksi paljon helpommin
Tasoja on olemassa. Miksi se tavallinen rekkapena ei voi saada kaunista naista mutta hyvätuloinen pukumies voi saada kauniin naisen?
Itse taas en halua olla se nainen, johon tyydyttiin kun ei saatu sitä kauneimmista kauneinta.
Eli siinä on jo kriteeriäni suhteelle: että itse kiinnostun, mutta toisen täytyy olla aidosti minusta kiinnostunut ja nähdä minut kauniina. En lähde suhteeseen, johon toinen "kelpuuttaa" minut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua on aina kiinnostanut, että mitenkä tämä "taso" nyt siis määritellään?
Siis sillai, että ihanne-parisuhde on tasoa Trump -Melania, että miesten mielestä oikein sopusuhtainen ja ulkonäöllisesti hyvä ja sopusuhtainen liitto.
Vierailija kirjoitti:
Eniten minua miehenä ihmetyttää nykypäivänä, että nyt on jo 20.7! Siis Heinäkuun loppupuolelle käännytään. Mihin katosi Kesäkuu ja Heinäkuun alkuviikot?
Kuten myös, mitä v*****a? Näin naisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehet jättäisivät nuo tasopuheet ja itsesäälissä rypemisen, heillä kävisi flaksi paljon helpommin
Tasoja on olemassa. Miksi se tavallinen rekkapena ei voi saada kaunista naista mutta hyvätuloinen pukumies voi saada kauniin naisen?
Itse taas en halua olla se nainen, johon tyydyttiin kun ei saatu sitä kauneimmista kauneinta.
Eli siinä on jo kriteeriäni suhteelle: että itse kiinnostun, mutta toisen täytyy olla aidosti minusta kiinnostunut ja nähdä minut kauniina. En lähde suhteeseen, johon toinen "kelpuuttaa" minut.
Tässä kohtaa nämä miehet ovatkin tehneet pahan virheen, koska heille ei riitä, että he 'saavat' muiden miesten ihaileman naisen, tämän instamissin pitää myös ymmärtää naisena olevansa tästä tasokkuudestaan huolimatta kaikkia rekkapenojakin alempi, koska on nainen. Kun miestä pitää kunnioittaa, naisessa on aina jotakin vikaa. Ja nyt yhtäkkiä, naiset eivät tahdo tällaiseen suhteeseen!
Kuten joku edellä kirjoitti, näitä rakenteita täytyy ravistella. Naiset kotiin ilman rahaa, he pohjimmiltaan haluavat sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri noin sen pitäisikin mennä. Hyvät edellykset pitempään suhteeseen.
Mutta ongelmana saattaa olla se molemminpuolinen kohtaaminen, jotta mahdollinen kiinnostus ylipäätänsä selviää. Jos seuraa etsitään selaamalla ihmiskatalogia, ensisijaisesti kuvien perusteella, niin tottahan sieltä erottuvat vain ne tietyt parhaat yksilöt. Muut eivät juurikaan saa mahdollisuuksia. Sama pätee molempien sukupuolien osalta, vaikkakin miesten osa on tässä kuviossa heikompi. Perusnainenkin herättää 10x enemmän kiinnostusta kuin perusmies.
Jos mies on onnellinen näin, niin mikäs siinä.