Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhdemarkkinoilla sukupuolet ei kohtaa ja naiset ovat osasyyllisiä tähän.

Vierailija
20.07.2025 |

Olen seurannut jo vuosia, miten parisuhdemarkkinat toimivat, ja tulos on aina sama: tavallinen mies jää aina varjoon. Kaikki tämä johtuu kahdesta asiasta tasoteoriasta ja naisten hypergamiasta.

Tasoteorian mukaan ihmiset pariutuvat oman tasoistensa kanssa, mutta tämä pätee vain miehiin, miehet pariutuvat naisen kanssa joka on maksimissaan miehen tasoa. Naiset sen sijaan eivät koskaan tyydy omaan tasoonsa koska naiset etsivät aina jotain parempaa. Tämä on sitä kuuluisaa hypergamiaa, joka tarkoittaa, että nainen valitsee aina miehen, joka on häntä korkeammalla tasolla sosiaalisessa hierarkiassa. Jos mies ei täytä tiettyjä kriteereitä kuten hyvä ulkonäkö, korkea status, paljon rahaa niin mies ei ole edes vaihtoehto naisille.

Ja miten tämä näkyy käytännössä? No, avaa mikä tahansa deittisovellus. Naisten mielestä 80 % miehistä on "keskivertoa huonompia", ja vain harvat miehet saavat kaiken huomion. Samaan aikaan tavalliset miehet eli ne, jotka tekisivät kaikkensa naisen eteen joutuvat tyytymään jämänaisiin. Heitä ei edes huomata ennen kuin naiset ovat käyttäneet nuoruutensa ja vetovoimansa tavoitellessaan niitä samoja 20 % huippumiehiä.

Ja sitten, kun vuodet vierivät ja ne kunnolliset miehet yhtäkkiä alkavat kiinnostaa, meiltä oletetaan löytyvän ymmärrystä ja valmiutta astua kuvioihin. Mutta arvaas mitä? Me ollaan nähty tämä peli läpi. Naiset on paskoja!

Nyky-yhteiskunta tukee tätä ilmiötä täysin. Some, tinder ja feminismi ovat tehneet sen, että naisilla on loputtomasti valinnanvaraa tai niin he ainakin kuvittelevat. Samaan aikaan tavallisen miehen pitää nähdä järjetön määrä vaivaa saadakseen edes pienen palan huomiosta. Ennen riitti, että olit kunnollinen ja huolehtiva, mutta nykyään se ei riitä mihinkään koska naiset vaativat ihan älyttömyyksiä miehiltä.

Tässä maailmassa tavallinen mies on vain pelinappula, ei voittaja. Ja kun tämä tajuaa, vaihtoehtoja on kaksi: joko lopettaa koko pelin pelaaminen tai kehittää itsensä sellaiseksi, että edes saa mahdollisuuden. Mutta kumpikin vaihtoehto vaatii sen, että ensin ymmärtää totuuden: naiset eivät pariudu alaspäin. He etsivät aina parempaa. Ja tavallinen mies on vain varasuunnitelma  jos sitäkään.

Kommentit (792)

Vierailija
641/792 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on parisuhteen varjopuoli sinun mielestä?  Veikkaan, että se on se, että ei voikaan pyöriä eri miesten kanssa milloin huvittaa, vaan pitäisi tyytyä yhteen mieheen?

Vierailija
642/792 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäisellä pippelillä on kylmä voiko tulla naisen sisään lämmittelemään. Yksinäinen kilttimies 🥺

Liian myöhäistä. Pakko amputoida.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/792 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko parisuhteen idea on tavallaan se että ollaan sen kanssa, joka on omasta mielestä paras.

Naisten mielestä paras mies on se joka on rikkain, koulutetuin ja komein. 

Miesten mielestä paras nainen on se joka on kaunein, mukavin ja paras luonteeltaan.

Ei hemmetti. Mun oma on kyllä mua pidempi. Moni sanoo rontin näköiseksi. Rakastan tulisesti mun ihanaa romanttista ronttia.

Vierailija
644/792 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on parisuhteen varjopuoli sinun mielestä?  Veikkaan, että se on se, että ei voikaan pyöriä eri miesten kanssa milloin huvittaa, vaan pitäisi tyytyä yhteen mieheen?

Tuo kertoo vain minkä itse näet parisuhteen varjopuolena. Huor a.

Et edes tiedä että parisuhteen eteen täytyy tehdä paljon emptionaalista työtä ja kompromisseja yms.. Pointti on se että sen kaiken vaivan täytyy olla parisuhteen hyvien puolien arvoista.

Mutta mitäpä mä näistä miesvauvalle yritän selittää.

-eri

Vierailija
645/792 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin vain naisen lämpöä ja pusuja🥺

Vierailija
646/792 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä muka huolettaa syntyvyysluvut aina siinä vaiheessa kun eivät saa instamallin pipaa.

Byyh! Slaavinainen ei anna ilmaiseksi. Byhyy!

Vierailija
647/792 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa ylimielinen vastaus. Toisaalta, en ole ollenkaan yllättänyt, vastauksesi kuvastaa hyvin nykynaisten asennoitumista miehiin. 

Vierailija
648/792 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa ylimielinen vastaus. Toisaalta, en ole ollenkaan yllättänyt, vastauksesi kuvastaa hyvin nykynaisten asennoitumista miehiin. 

Mitä asennoitumista? Ootko miettinyt muuten sitä ettet olisikaan naisiin päin, vai miksi et koita löytää tarvittavia avaimia kohdataksesi naisia?

Vierailija
649/792 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakaan ei tavallinen mies "tee kaikkeansa naisen eteen" vaan hyvä että minimiin on valmis. Siksi ei naisia kiinnosta.

Vierailija
650/792 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aivan älytöntä puhua mistään syyllisyydestä, koska seurustelu ei ole mikään pakko

Vierailija
651/792 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakaan ei tavallinen mies "tee kaikkeansa naisen eteen" vaan hyvä että minimiin on valmis. Siksi ei naisia kiinnosta.

Kaappihomoja. Vaativat yhdessä ketjussa naisten pakkosterilisoimista. Ottakoon miestä.

Vierailija
652/792 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen sinä et ole kaunis vaikka saat matchejä ja huomiota miehiltä. Saat matchejä ja huomiota miehiltä koska miehet haluaa seksiä.  Tajutkaa naiset tämä!

M29

Eli miehet ovat käytöksellään luoneet tilanteen, josta nyt valittavat. 

Vierailija
653/792 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tavisnainen kelpaa tavismiehelle. 🤷

Jukolauta 70kg nähdään möhkäleenä :D

Mua kanssa huvittaa tää. :D  Pistää miettimään, minkä kokoisia nää miehet ite on, jos kokee 70kg 'möhkäleenä'?! *tirsk

Samoille "miehille" on tärkeää että naisellakin on isot rinnat ja näyttävä perä. 😂😂 oleellinen näistä "miehistä" kerrottu.

Juu! Tämä on minulle ikuinen mysteeri, että mistä ne niille keiju-naisilleen nämä taikoo??! Rinnat ja suurelta osin peffakin kun rasvakudoksesta muotoutuu pyöreämmiksi. Näin ainakin itselleni kävi, kun siitä 55 kg teinipoikamaisesta keiju-vartalosta iän karttuessa kasvoin aikuisen naisen vartaloon, 70 kg möhkäleeksi. Nämä sankarit olisivat siis pitäneet minusta enemmän teinipojan vartalossa. 🤔 Jep jep. 😂

Vierailija
654/792 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naiset katsoisivat jatkuvasti ihmiskaupparikosp*rnoa, tilaisivat omien lastensa ikäisten poikien OF-tilejä, hakkaisivat miehiä, olisivat peli- ja päihderiippuvaisia yhtä paljon kuin miehet, eivätkä suostuisi tekemään kotitöitä tai lapsia, niin alkaisivatkohan miehetkin pysytellä suosiolla mieluummin sinkkuina? 

Joko alkaa raksuttaa, miksi naiset ovat niin nirsoja? 

Vierailija
655/792 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluavat myös tasa-arvoa ja heti kun miehet vaativat tasa-arvoa niin naiset on vinkumassa asiasta. Eikö tasa-arvo siis kuulu miehille?

Sinun oikeutesi loppuu siihen missä muiden oikeudet alkaa. Tasa-arvo ei tarkoita että sinulla on oikeus toisen kehoon.

Minulle kuuluu nainen joka on normaalipainoinen ja näyttää edes siedettävältä. Olen itse tavallisen näköinnen ja olen suorittanut amk.

Nyt kiinnostaa, että kuka on sanonut/ luvannut sulle, että sinulle kuuluu normaalipainoinen ja edes siedettävän näköinen nainen? 

Vierailija
656/792 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jokaisella Tinder-miehellä, vaikka tällä olisi hullunkiilto silmissä, profiilitekstistä ja viesteistä jäisi outo ja paha olo, tavattaessa paljastuisi että on valehdellut ikänsä, on ap:n mielestä oikeus saada naisilta p*llua, koska naisilla vaan on ap:n harhaisessa mielessä kollektiivinen velvoite jakaa p*llua. 🤣

Vierailija
657/792 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen sinä et ole kaunis vaikka saat matchejä ja huomiota miehiltä. Saat matchejä ja huomiota miehiltä koska miehet haluaa seksiä.  Tajutkaa naiset tämä!

M29

Ja tämänkö nyt sitten pitäisi kannustaa ja vakuuttaa naiset antamaan näille miehille mahdollisuuksia? Miksi ihmeessä?

Vierailija
658/792 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä itse väitit ylimielisesti ja naisvihamielisesti että naiset haluaa neittailla useita miehiä minkä vuoksi parisuhde on huono juttu.

Jos et itse ole keksinyt mitä vaivaa parisuhteen eteen täytyy nähdä niin et sinä sitä tajua vaikka sen joku sulle selittäisi.

Vierailija
659/792 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on täysin irtautuneet todellisuudesta! Luulevat että hömppäsarjojen rakkaustarinat on todellisuutta.

Vierailija
660/792 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nainen sinä et ole kaunis vaikka saat matchejä ja huomiota miehiltä. Saat matchejä ja huomiota miehiltä koska miehet haluaa seksiä.  Tajutkaa naiset tämä!

M29"

Noin raadollista se varmaan usein on. Toisaalta, eikö jokainen saa ajatella olevansa omalla tavallaan kaunis sellaisena kuin on? Mitä kukaan hyötyy siitä, jos nainen ajattelee olevansa ruma?

Suurin osa meistä on taviksia, ei mitään kaunottaria tai komistuksia, ja suurin osa seurustelee/ on naimisissa taviksen kanssa. Onneksi itse olin nuori aikana jolloin ei ollut Tinderiä ja normaalia harrastaa seksiä ihan kaikkien kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi