Työkaverilla on aivan sairaan kuuma vaimo
Äijä on lyhyt, lihava, tavallinen duunari joka ei tietääkseni ole saanut edes lottovoittoa. Miten on mahdollista?
Kommentit (44)
Hyvin varusteltu tavis on parempi kuin minimynä komistus
Vierailija kirjoitti:
Siten, että hän on ollut nuorena kuuma. Nuorilla miehillä ei niin haittaa lyhyys, koska se sopii hyvin muutenkin poikamaiseen ulkonäköön. Itsekin olin ihastunut tällaiseen lyhyeen nuorukaiseen ja kun näin hänet 15 vuotta myöhemmin, niin hän ei ollutkaan enää yhtään kuuma vaan pikkuruinen äijänkäppyrä.
Varmaan kiree ja kova poika polkemaan pyörää ja latujen kingi talvisin 👌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukava luonne, rehellinen, leppoisa, hyvä sängyssä, hyvät jutut jne
Merkitsee enemmän kuin muu
Osoittaa vaimolleen huomiota, hellyyttää, hemmottelee, kiittää ja kehuu. Muistaa merkkipäivät jne.
Kertoo, että rakastaa. On kosinut ja menneet avioliittoon. Pusuttelee, suutelee, rakastelee ja puhuu tunteista.
nusnus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä työkaverisi ei ole aina ollut lyhyt vaan iskenyt naisen silloin kun oli vielä pitkä?
Tämä on todennäköisin selitys tähän valtavaan ongelmaan.
On saattanut myös iskeä naisen ollessaan vielä savantti eikä tavallinen, tai ollessaan räppistara ennen duunariuttaan.
Jos on sairas ja kuuma voi olla kuumetta.
Vie se eukko kylmään suihkuun notta viilenee.
Ajatella että tuokin äijä saa sykkiä kiveksistään viimeisenkin spermapisaran sairaan kuuman vaimon uumeniin.
Joo hyvillä seksitaidoilla voi b-luokan miehetkin koukuttaa naisen omakseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siten, että hän on ollut nuorena kuuma. Nuorilla miehillä ei niin haittaa lyhyys, koska se sopii hyvin muutenkin poikamaiseen ulkonäköön. Itsekin olin ihastunut tällaiseen lyhyeen nuorukaiseen ja kun näin hänet 15 vuotta myöhemmin, niin hän ei ollutkaan enää yhtään kuuma vaan pikkuruinen äijänkäppyrä.
Ei haittaa vanhemmillakaan miehillä, jos pitää itsensä kunnossa (koskee kaikenpituisia miehiä). Itse pidän juuri hoikista, lyhyemmistä miehistä.
Hoikka ja lyhyt mies on aina vanhemmiten kuiva käppyrä. Paremmalta näyttää, jos on lihaksikas.
Tukevilla rehuparta duunari-sameilla on useinkin hyvinkin kaunis vaimo/naisystävä. Jokin niissä sitten varmaan vetoaa.
Vierailija kirjoitti:
Vie se eukko kylmään suihkuun notta viilenee.
Oma muijas on varmaan kylmä kinkku.
Vierailija kirjoitti:
Minä tiedän miten tämä on mahdollista!
Sulla on fetissi sellaisiin norsujalkaisiin SSBW naisiin joiden paino alkaa kakkosella ja haluaisit itsellesi sellaisen, jolle voisit laittaa tratin suuhun ja syöttää naiselle juoksevaa voita suoraan kurkkuun. Olet sellainen feeder-mies.
Olen nainen, en mies.
ap
Ei kaikki "rakastu" rahaan, titteliin tai raameihin.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo on vain rahojen perään
Minkä rahojen?
Vierailija kirjoitti:
Tukevilla rehuparta duunari-sameilla on useinkin hyvinkin kaunis vaimo/naisystävä. Jokin niissä sitten varmaan vetoaa.
Se on varmaankin se rentous ja lähestyttävyys, mikä vetää puoleensa. Kaikkia naisia ei todellakaan sytytä sliipatut menestyjämiehet.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo on vain rahojen perään
Minkä rahojen? Äijähän on aloituksen mukaan duunari. Mistä tiedät, kuinka varakas vaimo itse on ja kuinka hyvässä virassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sillä on iso.
Nenä?
Itse asiassa nenän koko korreloi kaikkein parhaiten peniksen koon kanssa. Kantsii siis katsastaa isonenäisiä miehiä, jos etsii isoa alapäästäkin.
Ei haittaa vanhemmillakaan miehillä, jos pitää itsensä kunnossa (koskee kaikenpituisia miehiä). Itse pidän juuri hoikista, lyhyemmistä miehistä.