Tuotteet joita vain köyhät ostavat ruokakaupasta?
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Poprilli grillimakkara
Me ostetaan Poprillia, koska se kelpaa lapsille. Mieheni ei ole köyhää nähnytkään.
Vierailija kirjoitti:
Roiskeläppä pizza
Meillä lapset lämmittävät sellaisia itselleen lounaaksi silloin, kun vanhemmat eivät ole laittamassa ruokaa. Vanhin osaisi jo laittaa oikeaakin ruokaa, mutta nuoremmat eivät.
Vierailija kirjoitti:
Xtra tuotteet
Ostin Xtra-karkkipussin siksi, ettei siinä ollut mitään, mille olen allerginen. Muunmerkkisissä vastaavissa oli aina porkkanaa, joka ei sovi minulle.
Vierailija kirjoitti:
Tupakka ja coop olut
Ei köyhillä ole noihin varaa, toope.
Vierailija kirjoitti:
Mun vuositulot on yli 4000€ ja perunoita ostan. Aika harvoin enää punasta lihaa syön, mutta jos teen lihapullia, on sika-nauta jauheliha hyvä siinä rasvaisuutensa vuoksi
Noilla tuloilla olet köyhä.
Vierailija kirjoitti:
Mun vuositulot on yli 4000€ ja perunoita ostan. Aika harvoin enää punasta lihaa syön, mutta jos teen lihapullia, on sika-nauta jauheliha hyvä siinä rasvaisuutensa vuoksi
330e/kk?
Vierailija kirjoitti:
Arkijuusto, arkirae ym. bulkkituotteet. Xtra/coop-tuotteet.
Mitä ovat bulkkituotteet?
Vierailija kirjoitti:
Karkkia ja limsaa ja sipsejä.
Ei köyhillä ole varaa noihin.
Ja luulet että kaikki rikkaat on päättömiä tuhlareita? Halpoja tuotteita jotkut niistäkin kyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minunkin vuositulot on yli 1000e ja usein ostan esimerkiksi tupakkaa vanhalle isälleni.
83e/kk?
Vierailija kirjoitti:
Sika-nauta jauheliha (itse ostan joskus koiralle sitä,en ihmisille)
Xtra nakit
Halvin pas*an makuinen margariini
Lauantaimakkara
Miksi ei jauheliha, mistä teet lihapullia ?
Vierailija kirjoitti:
Tupakka. Ja ne parin euron hiusvärikopiot, joista ei tiedä mitä pullo pitää sisällään, Elea tai Joanna-merkkiä.
Kyllä niistä tietää, jos lukee INCI:n. Muutenkin vain hölmöt luulevat että edullinen kosmetiikka on automaattisesti huonoa tai kallis erinomaista ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poprilli grillimakkara
Me ostetaan Poprillia, koska se kelpaa lapsille. Mieheni ei ole köyhää nähnytkään.
Ei sitten terveellisyysnäkökohta yhtään vaikuta 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minunkin vuositulot on yli 1000e ja usein ostan esimerkiksi tupakkaa vanhalle isälleni.
83e/kk?
Huom ! Yli...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakka ja coop olut
Ei köyhillä ole noihin varaa, toope.
Kyllä monella mielestään on. Muu on sitten liian kallista ja valitetaan persaukisuuttaan.
Vierailija kirjoitti:
Coop- ja Xtra-tuotteet.
Samoissa tehtaissa niitä tehdään kun ns.merkkituotteita. Eri pakkaus Yritätkö olla hienompi ihminen ?
Kaupassa myydään siis suksia, joilla pääsee suohon, ja yleensä riittää yhden suksen ostaminen eli suksi suohon. Tämä oli uusi tieto.