Tuotteet joita vain köyhät ostavat ruokakaupasta?
Kommentit (77)
oon hallituksen leikkausten jälkeen joutunu ostaan halvinta margariiniä,pelottaa jo nyt mitä tekee elimistölle...
mielummin ostan jotain kalliimpaa ja terveellisempää jos pystyy.
terveys on viimeinen josta säästää. moni halpis tuote on epäilyttävä just ainesosien takia mutta joskus pakko ostaa halvin.mielummin ostaisin kotimaista.
Vierailija kirjoitti:
Roiskeläppä pizza
Hassu juttu, söin sellaisen juuri tänään eväänä. Tililläni on kuitenkin mukava 5-numeroinen summa. En koe olevani köyhä, ap sen sijaan on, varsinkin henkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mun vuositulot on yli 4000€ ja perunoita ostan. Aika harvoin enää punasta lihaa syön, mutta jos teen lihapullia, on sika-nauta jauheliha hyvä siinä rasvaisuutensa vuoksi
Silti ei ole varaa kuin perunoihin? Huhhuh.
Vierailija kirjoitti:
Ranskanperunat ja pakaste pizza
No jos on henkisesti köyhä... Tai niinkuin meillä, lapsi sai vaikutteita kaverin perheeltä ja pyysinranskiksia kotiinkin.
Vierailija kirjoitti:
Mun vuositulot on yli 4000€ ja perunoita ostan. Aika harvoin enää punasta lihaa syön, mutta jos teen lihapullia, on sika-nauta jauheliha hyvä siinä rasvaisuutensa vuoksi
Minunkin vuositulot on yli 1000e ja usein ostan esimerkiksi tupakkaa vanhalle isälleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minunkin vuositulot on yli 1000e ja usein ostan esimerkiksi tupakkaa vanhalle isälleni.
Mulla vuositulot ylittää 30e ja ostan makaroniakin joskus
Arkijuusto, arkirae ym. bulkkituotteet. Xtra/coop-tuotteet.